Hvordan kan vi hjælpe dig?

Mit Hunkemöller

Hvordan opretter jeg en My Hunkemöller konto?

Hos Hunkemöller er vores kunder i centrum. My Hunkemöller er et pointbaseret loyalitetsprogram fra Hunkemöller, som kunder i forretningerne, på hjemmesiden eller i appen kan blive medlem af - også betegnet som Member. My Hunkemöller er oprettet for, på en personlig og inspirerende måde, at værdsætte disse Members og give dem en god oplevelse. Vi belønner vores Members med rabatter, gaver og eksklusive serviceydelser. Jo mere du køber, og jo flere andre ting du foretager dig sammen med os, desto flere point sparer du sammen og desto højere bliver dit niveau. Hvert niveau byder igen på nye og stadig mere eksklusive fordele for dig! Såsom limited edition-produkter, indbydelser til begivenheder, rabatkuponer, gaver på din fødselsdag, indbydelser pre-udsalg og meget mere.
Se alle fordelene her: https://www.hunkemoller.dk/passion-points-fordele

Oplysninger vi får fra vores medlemmer bruger vi sådan, at vi endnu bedre kan forudsige vores kunders behov.

Medlemmer sparer point op på en pointsaldo (Passion Points). Programmet har 4 niveauer (levels). Antallet af points bestemmer dit niveau i programmet, hvert niveau har en start- og en slutbalance. Point saldoen bestemmer hvilke vouchers du modtager. Medlemmer vil modtage tilgodehavender til at foretage indkøb for til en værdi af 45 kr. samt et antal andre rabatkuponer og gavevouchere. Hvis du ikke har foretaget noget køb indenfor de sidste 12 måneder, falder du et niveau. Du vil få det antal point, der udgøres af slutbalancen på det pågældende niveau.

Hvordan opretter jeg en ”My Hunkemöller” konto?

For at oprette en konto skal du trykke på “log ind” I linjen øverst på siden.

Hvis du ikke allerede har en konto, skal du trykke på fanen ”Jeg er ny”. Felterne under fanen ”Jeg er ny” skal nu udfyldes og vores betingelser skal læses og godkendes. Tryk derefter på “Tilmeld”.

Du kan også oprette en konto og dermed blive medlem via vores Hunkemöller app.

*Bemærk venligst: Du vil efter udfyldelse af skemaet modtage en e-mail, hvor din registrering skal godkendes. Ved at trykke på linket i e-mailen færdiggøre du registreringen, og du vil herefter være medlem af My Hunkemöller. Når alle felter er udfyldt og du har gennemført registreringen vil du modtage 100 Passion Points! For mere information om Passion Points se under emnet “Mit Hunkemöller” i vores FAQ’s.

Kan jeg også bruge mit MyHunkemöller medlemskonto i udlandet?

Ja, du kan bruge medlemskortet i udlandet og logge ind på hjemmesiderne og apperne med din medlemskonto. Du kan også opspare Passion Points og bruge dine tilgodehavender og vouchere i forretninger i udlandet og hjemmesider og apper i de pågældende lande. Du kan se i hvilke lande, Hunkemöller er til stede, i vores butikssøger på hjemmesiden. Fordelene på de forskellige niveauer er de samme.

Jeg kan ikke logge ind på My Hunkemöller, hvad nu?

Kan du ikke logge ind? Kontroller så først, om du har angivet den korrekte e-mailadresse og/eller adgangskode. Hvis du får meddelelsen 'Denne e-mailadresse genkendes ikke', har du sandsynligvis ingen konto. Se også: Hvordan kan jeg oprette en konto på My Hunkemöller. Hvis du får meddelelsen 'Denne konto er endnu ikke aktiveret', kan du få aktiverings-e-mailen sendt til din indbakke igen. Bemærk: Du modtager herefter en e-mail for at aktivere din konto. Først når du klikker på kinket i e-mailen, er du medlem af My Hunkemöller og kan gøre brug af dine belønninger i form af vouchere og tilgodehavender i såvel appen (og på hjemmesiden) som i forretningerne!

Hvis du har glemt din adgangskode, skal du klikke på glemt adgangskode. Du får en e-mail fra os, hvorefter du ved hjælp af et link kan ændre din adgangskode.
Hvis du har glemt den e-mailadresse, du er blevet medlem med, skal du kontakte kundeservice og fortælle dem nummeret på dit Membercard. Se også 'Hvor kan jeg finde mit medlemskortnummer?'

Hvordan ændrer jeg min adresse?

For at ændre dine data, skal du logge ind på hjemmesiden eller appen. Du går så til din Medlemsside. Klik derefter på ‘Min Profil’ og i fanen min adressebog på ‘Rediger’. Når du har ændret dine data, skal du klikke på ‘Gem ændringerne’. Du kan også tilføje flere leveringsadresser. I forretningen kan kassemedarbejderen også ændre de fleste data for dig, hvis du identificerer dig ved hjælp af et gyldigt legitimationsbevis.

Hvordan ændrer jeg min e-mail adresse?

For at ændre dine data, skal du logge ind på hjemmesiden eller appen. Du går så til din Medlemsside. Klik derefter på ‘Min Profil’ og i fanen min adressebog på ‘Rediger’. Når du har ændret dine data, skal du klikke på ‘Gem ændringerne’. Du kan også tilføje flere leveringsadresser. I forretningen kan kassemedarbejderen også ændre de fleste data for dig, hvis du identificerer dig ved hjælp af et gyldigt legitimationsbevis.

Hvordan ændrer jeg mit password?

For at ændre dine data, skal du logge ind på My Hunkemöller. Klik derefter på "Min profil" og så på "Skift adgangskode". Rul ned til 'Skift adgangskode'. Anfør din nuværende adgangskode efterfulgt af din nye adgangskode. Bekræft denne igen og klik på "Skift adgangskode".

Hvordan sletter jeg min profil?

Hvis du vil slette, opdatere eller overføre dine personlige data eller du vil have adgang til dine personlige data, skal du bruge vores kontaktformular på hjemmesiden og følge disse skridt:

  • På hjemmesiden går du til ''Kontakt'' eller skriver https://www.hunkemoller.dk/contact i din browser, udfyld  herefter de obligatoriske felter inklusive medlemskort nummer.
  • Vi vil kontakte dig indenfor 2 arbejdsdage efter din anmodning. Vi vil muligvis bede om yderligere oplysninger.

 

Du kan også slette din konto ved at klikke på knappen "Slet" via Hunkemoller-appen.

Jeg ønsker at modtage nyhedsbreve, hvad skal jeg gøre?

Log ind på My Hunkemöller, gå til ‘Min Profil’, klik på ‘Rediger’ og sæt mærke i “Jeg vil gerne modtage de sidste nyheder om tilbud, trends, begivenheder og personlige anbefalinger fra Hunkemöller.”

Nyhedsbreve sendes når der er nye kampagner eller nye anbefalinger fra Hunkemöller og indeholder personlige anbefalinger på baggrund af dine tidligere køb.

- Hyppighed: som standard 3 til 4 gange om ugen, men tilpasses på baggrund af din læseadfærd og sendes på et tidspunkt, hvor du gerne vil læse det.

- Oplysninger vedrørende nye kampagner og tilbud, inspiration, indbydelser til begivenheder, reklamegaver og personlige anbefalinger. For medlemmer er der særlige medlemstilbud.

- Hvis du ikke mere vil modtage vores nyhedsbrev, skal du klikke på linket nederst i nyhedsbrevet. Det kan også lade sig gøre at afmelde nyhedsbrevet på din konto. Log ind på My Hunkemöller, gå til ‘Min Profil’ og klik på ‘Rediger’ fjern mærket i “Jeg vil gerne modtage de sidste nyheder om tilbud, trends, begivenheder og personlige anbefalinger fra Hunkemöller.”.
 

Hvor længe er mine Passion Points gyldige?

Din medlemskonto er altid gyldig, men dine medlemspoint bortfalder efter 6 år uden aktivitet på kontoen.
Passion Points bortfalder også, hvis der i de sidste 365 dage ikke er foretaget noget indkøb. Du falder så tilbage til slutbalancen på det forudgående niveau.
Se også 'Kan jeg falde tilbage på et lavere niveau?'

På hvilket niveau starter jeg som medlem?

Et nyt medlem starter på det niveau, der svarer til den pointbalance, der er opnået ved det første indkøb. Dette kan således være på niveau 1, men også højere, afhængigt af det beløb du har købt for, og mængden af profildata du har udfyldt ved tilmeldingen.

Hvordan ved jeg, på hvilket niveau jeg befinder mig?

På hjemmesiden og i appen kan du i din profil se, hvor mange point du har, på hvilket niveau du befinder dig, og hvor mange flere point du skal bruge for at komme op på det følgende niveau. Dette meddeles også i alle nyhedsbreve, så tilmeld dig for holde dig opdateret vedrørende din status. Du modtager så også hver måned en oversigt over det tilgodehavende og de vouchere, du kan bruge! I vores butikker kan du se det på skærmen, når du har scannet dit medlemskort.

Hvordan kan jeg komme op på et højere niveau?

Ved at optjene flere Passion Points kan du nå et højere niveau med flere og mere eksklusive fordele. Se her for at få en aktuel oversigt over fordelene på de forskellige niveauer her: https://www.hunkemoller.dk/passion-points-fordele

Min pointbalance (Passion Points) er faldet. Hvordan kan det være, og hvilke følger har det?

1) Hvis du igennem 1 år ikke har foretaget nogen indkøb hos Hunkemöller, bliver du sat 1 niveau tilbage og får den pointbalance, der svarer til det højeste antal på det pågældende niveau.
2) Hvis du omveksler point for at få en voucher.
3) Hvis du returnerer dine indkøb, vil de Passion Points, som du havde optjent ved købet, igen blive fratrukket din medlemskonto.

                                                                                                                                       

Optjente vouchers, som tildeles i anledning af, at du har nået en (højere) pointbalance, vil forsvinde fra kontoen, når du kommer ned på en lavere pointbalance. Erhvervede tilgodehavender forbliver på kontoen. Hvis du returnerer et indkøb, så du mister point, og der også er blevet indsat et tilgodehavende på din konto, bliver dette tilgodehavende trukket fra igen.

Da vouchere kun kan benyttes én gang, vil mistede point ikke resultere i, at der igen modtages vouchere ved en lavere pointbalance, hvis du allerede har haft disse vouchere.

Kan jeg omveksle Passion Points?

Ja. For at få adgang til bestemte eksklusive vouchere kan du omveksle dine point. Efter omveksling af det nødvendige antal point kan du benytte voucheren.

Jeg har ikke modtaget Passion Points for mit køb. Hvad gør jeg?

Når du foretager et indkøb i en forretning, bliver dine Passion Points sat ind på din konto inden for 24 timer. Når du foretager et indkøb online, bliver dine Passion Points sat ind, når din pakke har forladt vores distributionscenter. Dette kan tage nogle hverdage. Du bliver informeret herom pr. e-mail. 

Hvis pointene alligevel ikke bliver sat ind på kontoen, skal du inden 30 dage efter indkøbet sende en e-mail til vores kundeservice på email: kundeservice.dk@hunkemoller.com. Angiv ved et indkøb i en forretning nummeret på dit Membercard, samt et billede af hele bonnen. Angiv ved et online indkøb nummeret på dit Membercard, beløbet og det ordrenummer/bestillingsnummer, som er angivet i din ordre bekræftelses-e-mail. Hvis du har optjent Passion Points på en anden måde, skal du sende en e-mail til vores kundeservice med nummeret på dit Membercard og en kort beskrivelse af den aktivitet, som du skulle have haft point for.
 

Jeg har glemt min telefon/batteriet i min telefon er fladt/jeg har ikke mit Membercard ved hånden, men vil gerne foretage et indkøb i en forretning. Kan jeg alligevel få Passion Points?

Ja, hvis du har dit ID på dig og kan identificere dig ved kassen, kan medarbejderen finde dig i systemet og du kan få sat dine point ind.

Jeg har glemt at logge ind under min transaktion, men vil gerne foretage et indkøb på hjemmesiden. Får jeg alligevel Passion Points for det?

Ja, hvis du på ordrebekræftelsessiden vælger punktet 'Tilføj også 'Passion Points' og logger ind, vil pointene blive sat ind på din konto.

Hvornår modtager jeg belønninger som f.eks. tilgodehavender og vouchere for mine opsparede Passion Points?

Ved 250, 750, 950, 1500 og 2000 Passion Points vil du modtage 45 kr i Shopperabat. Shopperabatten er gyldig i 3 måneder. Ved andre tidspunkter, vil du modtage personlige kuponer, som du kan bruge til at få rabat, eller til at modtage en gave eller anden belønning. Dine Passion Points, vouchers og shopperabat vil automatisk blive lagt ind på din medlemsside. I butikkerne, på hjemmesiden og i vores app kan du altid få et overblik over din aktuelle mængde af Passion Points, dine kuponer og shopperabat. Du kan bruge din shopperabat og kuponer i butikkerne, appen og i webshoppen.”

Hvordan bruger jeg mit tilgodehavende, min rabatkode eller voucher?

Du kan ikke indløse flere kuponer på samme ordre. Du kan maks bruge 180,- i shopperabat pr. ordre.

Hvor kan jeg omveksle rabatkoderne på hjemmesiden eller i appen?

Du kan indtaste og omveksle din rabatkode i din indkøbsvogn på hjemmesiden og i appen. Du skal så indtaste dine kode og klikke på ‘Tilføj’.

Er der betingelser forbundet med brugen af et tilgodehavende, en rabatkode eller voucher?

Du kan ikke indløse flere kuponer på samme ordre. Du kan maks bruge 180,- i shopperabat pr. ordre. De præcise betingelser for en voucher kan ses i voucherens beskrivelse.

Hvordan beregnes returbeløbet, når jeg returnerer online og jeg ved min bestilling har gjort brug af mit tilgodehavende?

Hvis du har brugt shopperabat på din bestilling, vil rabatten være fordelt ud på hver enkelte vare. Hvis en eller flere varer returneres, vil den brugte shopperabat refunderet tilbage på dit medlemskort. Du vil derfor kunne bruge dette beløb igen på din næste bestilling. Refunderingen af shopperabat kan tage et par hverdage. 

Får jeg mit tilgodehavende tilbage, hvis jeg returnerer min bestilling helt eller delvis online eller i en forretning, og hvad sker der med mine Passion Points?

Ja. Hvis du har brugt shopperabat på din bestilling, vil rabatten være fordelt ud på hver enkelte vare. Hvis en eller flere varer returneres, vil den brugte shopperabat refunderet tilbage på dit medlemskort. Du vil derfor kunne bruge dette beløb igen på din næste bestilling. Refunderingen af shopperabat kan tage et par hverdage. De Passion point, du har indtjent ved bestillingen, fjernes igen fra medlemskontoen.

Hvad sker der med det tilgodehavende, jeg har brugt, hvis jeg helt eller delvist ombytter min bestilling i en forretning, og hvad sker der med mine Passion Points?

Ved ombytning bliver det omvekslede tilgodehavende for hver returneret artikel trukket fra prisen på den ombyttede artikel og anvendt på den nye artikel. De under bestillingen optjente Passion Points trækkes igen fra din medlemskonto. Og de Passion Points, du tjener ved anskaffelsen af den artikel, du får i bytte, tillægges igen din konto. Hvis du har brugt en rabatvoucher, for hvilken du har omvekslet point, bliver de omvekslede Passion Points ikke returneret, og voucheren får ikke sin gyldighed tilbage. Den rabat, du modtog pr. returneret artikel trækkes fra prisen på den ombyttede artikel og overføres til den nye artikel, hvis rabatten er gyldig for den.

Får jeg min voucher tilbage, hvis jeg helt eller delvis returnerer min bestilling, og hvad sker der med de Passion Points, jeg har omvekslet for den?

Ved en returnering af hele bestillingen ad 1 eller flere gange føres de anvendte vouchere tilbage på din medlemskonto, så snart den samlede bestilling er returneret. Også eventuelle Passion Points, der har været anvendt til en voucher, tilbageføres til din medlemskonto.

Hvis du ikke returnerer hele bestillingen, men kun 1 eller enkelte artikler, bliver de vouchere, der er benyttet til indkøbet ikke ført tilbage til din medlemskonto. De Passion Points, der eventuelt er omvekslet til en voucher føres ikke tilbage til din medlemskonto.

Vouchere, der er blevet tildelt som gaver, service, reklamegave, indbydelser til begivenheder eller en gratis forsendelse bliver aldrig ført tilbage til medlemskontoen efter en hel eller delvis returnering.

Hvad sker der med min brugte voucher, hvis jeg helt eller delvis bytter min bestilling i en forretning, og hvad sker der med mine Passion Points?

Ved ombytning bliver den rabat på rabatkuponerne, der er blevet brug ved købet pr. returneret artikel trukket fra prisen på den artikel, du får i bytte. De under bestillingen optjente Passion Points trækkes igen fra din medlemskonto. Og de Passion Points, du tjener ved anskaffelsen af den nye artikel, du får i bytte, tillægges igen din konto. Dette gælder ikke for vouchere, der er blevet tildelt som gaver, service, reklamegave, indbydelser til begivenheder eller en gratis forsendelse.

Jeg ønsker at afmelde nyhedsbrevet, hvad skal jeg gøre?

Hvis du ikke længere ønsker, at modtage vores nyhedsbreve, kan du klikke på ”Log på” øverst på siden og logge ind på din profil. Under ”My Hunkemöller”, klikker du på ”Mine kommunikationspræferencer”, hvor du under ”Nyhedsbrevsabonnenter” fjerner afkrydsningen fra feltet ”Jeg vil gerne modtage de seneste nyheder via e-mail fra Hunkemöller”.

Du kan også afmelde dig, ved at klikke på ”Afmeld nyhedsbrev” i bunden af et nyhedsbrev. Her kan du vælge om du vil afmeldes eller om du vil modtage nyhedsbrevet en gang om ugen. 
 

Gaver til medlemmer begrænset antal.

Bemærk venligst at der er et begrænset antal nogle butikker kan derfor have udsolgt.

Sunglasses:

  •  Fisketorvet
  •  Rødovre
  •  Ro's Torv
  •  Butik nr. 27 Roski
  •  Lyngby

 

Socks:

  •  Fisketorvet
  •  Odense
  •  Field's
  •  Butik 308 København
  •  Rødovre
  •  Frederikshavn
  •  Ro's Torv
  •  Butik nr. 27 Roski
  •  Rosengårdscentret Odense
  •  Amagerbrogade København
  •  Aarhus
  •  Lyngby
  •  Viborg
  •  Herning Centret
  •  Nykøbing Falster
  •  Naestved Storcenter
  •  Bruuns Galleri
  •  Randers Storcenter
  •  Algade
  •  Randers
  •  Aalborg WC
  •  Kolding Storcenter
  •  Svendborg
  •  Hillerød
  •  Hundige
  •  Bryggen Vejle
  •  Frederikssund
  •  Ballerup
  •  Hjørring
  •  Sønderborg
  •  Frederiksberg
  •  Horsens
  •  Slagelse
  •  Esbjerg
  •  Silkeborg
  •  Køge
  •  Haderslev

 

Totebag:

  •  Fisketorvet
  •  Odense
  •  Field's
  •  Butik 308 København
  •  Rødovre
  •  Frederikshavn
  •  Ro's Torv
  •  Butik nr. 27 Roski
  •  Rosengårdscentret Odense
  •  Amagerbrogade København
  •  Aarhus
  •  Lyngby
  •  Viborg
  •  Herning Centret
  •  Nykøbing Falster
  •  Naestved Storcenter
  •  Bruuns Galleri
  •  Randers Storcenter
  •  Algade
  •  Randers
  •  Aalborg WC
  •  Kolding Storcenter
  •  Svendborg
  •  Hillerød
  •  Hundige
  •  Bryggen Vejle
  •  Frederikssund
  •  Ballerup
  •  Hjørring
  •  Sønderborg
  •  Frederiksberg
  •  Horsens
  •  Slagelse
  •  Esbjerg
  •  Silkeborg
  •  Køge
  •  Haderslev

Bestilling & Levering

Hvor er min pakke?

Du vil modtage en bekræftelse på mail når din pakke er sendt og/eller er klar til afhentning i butikken. 

Hvis du vil spore din pakke kan du gøre dette med Track & Trace kode på PostNord hjemmeside. 
Du finder denne kode i den mail du modtager når dine varer har forladt vores lager eller på 'My Hunkemöller".

*Tip: download vores Hunkemöller app, så kan du altid følge med i din ordrestatus. 

Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad gør jeg?

Det kan desværre tage længere tid end forventet at behandle din ordre. Vi gør alt hvad vi kan, for at kunne levere den til dig hurtigst muligt. Hvis der skulle gå længere tid end først lovet, kontakt venligst kundeservice ved at udfylde formularen på hjemmesiden eller i appen. 

 

Jeg har modtaget en vare, jeg ikke har bestilt, hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget en vare, du ikke har bestilt, skal du kontakte kundeservice.

Jeg har ikke modtaget en bekræftelses e-mail, hvad gør jeg?

Det kan ske at din bekræftelses e-mail ender i din spam mappe. Tjek den som det første. Hvis du stadigvæk ikke har modtaget noget, så kontakt kundeservice.

Kan jeg annullere en ordre?

Når en ordre er blevet gennemført på Hunkemoller.dk er denne endelig og kan ikke annulleres. Hvis du ikke længere er interesseret i varerne, kan du sende dem retur når du har modtaget dem. Du vil derefter blive refunderet.

Kan jeg arrangere at få min ordre leveret til en anden adresse?

Du kan specificere din faktura adresse og leveringsadresse ved betaling, hvis disse to ikke ønskes at være den samme. Du kan også udfylde disse på din konto, hvis du har en 'My Hunkemöller' profil. 

Kan min ordre blive leveret til en postboks adresse?

Det kan den godt. Du skal bare være opmærksom på at det ikke er sikkert at der er plads i postboksen når din ordre skal leveres og den derfor bliver leveret på et posthus i stedet for.

Hvordan vil min ordre blive afsendt og leveret?

Vi har følgende leveringsmuligheder* som du kan vælge imellem: 
- Afhent dine ordre i en Hunkemöller butik (det kan være at din yndlingsbutik stadig har lukket eller har ændret åbningstider).**
- Hjemmelevering (med PostNord)
- Afhent ved Post Nord udleveringssted

Afhenting i butik:**
Glem ikke at medbringe din ordrebekræftelse når du afhenter din pakke i butikken. Din pakke vil blive opbevaret i maksimum 7 dage i butikken. Efter dette, vil din ordre blive annuleret og du vil automatisk blive refunderet inden for 10 arbejdsdage. 
Hvis du vil spore din ordre kan du gøre dette via PostNord's hjemmeside. 

Hjemmelevering med PostNord: 
Hvis du vil spore din ordre, kan du gøre dette med Track & Trace koden på PostNord's hjemmeside. Du finder dette i din bekræftigelse du modtog på mail, da din ordre forlod vores lager, eller på 'My Hunkemöller'. 

Din pakke opbevares i 14 dage ved Post Nords udleveringssted. Husk at medbringe dit forsendelses nr., samt ID til udleveringsstedet. Afhentes ordren ikke indenfor 14 dage, vil den automatisk blive annulleret, og du får dine penge tilbage på din konto indenfor 10 hverdage.

*Obs: det er ikke muligt at få leveret din pakke til pakkeboks eller postboks adresse.
 

Hvordan finder jeg varer på hjemmesiden?

Der er en søgebar øverst på hjemmesiden. Når du indtaster den vare eller det du leder efter i boksen, kan du hurtigt finde produkter eller svar på dine spørgsmål.

Hvordan bestiller jeg noget på hunkemoller.dk?

Det er meget nemt at bestille noget fra hunkemoller.dk. Du tilføjer de ønskede varer til din indkøbskurv, derefter går du til kassen. Hvis du har en Hunkemöller profil, kan du logge ind med din e-mail adresse. Hvis du endnu ikke har en profil, skal du oprette en profil eller vælge ”Betaling uden login”.

Hvad hvis jeg ikke er hjemme, når min ordre bliver leveret?

Hvis du ikke er hjemme når din ordre bliver leveret, vil postmanden levere den til nærmeste udleveringssted hos Postnord. Du vil få besked hvis dette sker, og vil den næste hverdag kunne afhente din pakke i op til 2 uger. Hvis du ikke afhenter din pakke, vil denne blive returneret til Hunkemöller og din betaling vil blive refunderet.  

Min ordre er forsinket, hvad er årsagen?

Det kan desværre tage længere tid end forventet at behandle din ordre. Vi gør alt hvad vi kan, for at kunne levere den til dig hurtigst muligt. Hvis der skulle gå længere tid end først lovet, kontakt venligst kundeservice ved at udfylde formularen på hjemmesiden eller i appen. 

Hvor kan jeg finde en oversigt over alle Hunkemöller butikker?

Du kan finde en oversigt over alle Hunkemöller butikker ved at anvende vores ’Find butik’ funktion. Indtast dit postnummer og by, og se hvilken butik der er nærmest dig.

Hvor lang er leveringstiden?

Grundet ekstra forholdsregler i forbindelse med den nuværende situation, kan leveringstiden på din ordre være længere end du er vant til. Du kan altid se den nuværende leveringstid øverst på vores hjemmeside.

Min Track & Trace nummer fungerer ikke, hvad gør jeg?

Hvis du modtager en Track & Trace kode, kan det tage op til 3 hverdage før du kan tracke din ordre. Hvis du efter de 3 hverdage modtager en fejlmeddelelse, tjek det indtastede nummer og prøv igen (senere), skal du kontakte vores kundeservice. 

Hvor kan jeg finde min Track & Trace nummer?

Du vil modtage en bekræftelse på mail når din pakke er sendt og/eller er klar til afhentning i butikken. 

Hvis du vil spore din pakke kan du gøre dette med Track & Trace kode på PostNord's hjemmeside. Du finder denne kode i den mail du modtager når dine varer har forladt vores lager eller på 'My Hunkemöller".

*Tip: download vores Hunkemöller app, så kan du altid følge med i din ordrestatus. 

Jeg har modtaget en vare i den forkerte størrelse eller forkert farve, hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget den forkerte størrelse eller farve, kan du gøre følgende: 
- Send varen/varerne tilbage til os og bestil dem igen på hjemmesiden eller returnere dem i en butik. 
Du vil blive refunderet inden for 10 arbejdsdage via den betalingsmåde du benyttede ved køb. Har du betalt i butik, vil du modtage en mail med yderligere instrukser. 
- Returner varen i butik og bestil igen via vores webshop. Pengene vil blive refunderet til din konot inden for 10 dage. 

Hvad er fragtomkostningerne?

Fragtomkostningerne afhænger af fragtmetoden:
Vælg muligheden: Afhentning i butik og så betaler du ikke for fragtomkostninger
Hjemmelevering: 39,90 kr.
Afhent ved PostNord udleveringssted: 29,90 kr.

Det er ikke muligt at levere til en postboks eller pakkeboks. 

Kan jeg pakke mit køb ind?

Ja, du kan nemt tilføje en gaveæske i din shoppingkurv. Gaveæsken kommer kun i én størrelse. Hvis du bestiller flere varer, og vil være sikker på der er plads til dem alle, bestil da flere gaveæsker.

Bemærk venligst, at gaveæsken kun kan returneres i ubrugt stand, ellers kan du ikke få pengene tilbage.

Betaling, kuponer og kampagner

Er der knyttet betingelser til ved brug af en online rabat eller kupon?

En rabatkode kan kun benyttes én gang. Efter brug er den ikke længere gyldig. Rabatkoder er kun gyldige for ordrer placeret via Hunkemoller.dk. Du kan ikke ombytte en kupon til kontanter benytte en kupon på en eksisterende ordre.

Jeg har betalt med Klarna. Skal jeg betale min faktura når jeg returnerer ordren?

Nej, dette er ikke nødvendigt. Efter modtagelse og behandling af din returnering, bliver din faktura krediteret eller du vil modtage en tilpasset faktura.

Jeg kan ikke benytte Klarna, hvorfor ikke?

Betalingsmetoden kan kun benyttes på online ordrer i Østrig, Sverige og Danmark. Når du modtager en fejlbesked, er din betaling afvist af Klarna. Pga. privatlivsårsager kan vi ikke finde baggrunden for fejlen. Ønsker du mere information omkring fejlen kan du kontakte Klarnas kundeservice.

Prisinformation Hunkemöller

Alle vores priser er inklusiv moms.

Hvor finder jeg mere information om Passion Points?

Du finder denne information ved at logge ind på din profil.

Hvor kan jeg finde min faktura?

Dit kontoudtog kan findes under 'Mine ordrer' på din profil. For at se alle ordre kan du klikke på "Se tidligere ordre". 

Hvad er et lingeriecard?

Et lingeriecard* fra Hunkemöller er et gavekort hvis værdi du selv kan bestemme. Med dette kort kan du for eksempel overraske en ven. Du kan benytte gavekortet i vores butikker og online. Pas godt på dit gavekort, selv efter brug! Returneringer på varer købt med gavekortet online, vil ske tilbage til dette gavekort. 

Hvor kan jeg indløse mine Passion Points?

Du kan indløse dine Passion Points online og i butik.

Hvordan ved jeg hvilke kampagner der er aktive?

Se hurtigt og nemt nuværende rabatkoder hos Hunkemöller.

Hvordan indløser jeg en rabatkode eller kupon?

Du kan indløse din rabatkode eller kupon i dit indkøbskurv. Du skal skrive din kode og klikke på "tilføj". På "denne side" kan du holde dig opdateret om alle kampagner og tilbud fra Hunkemöller.

Er det sikkert at handle på hunkemoller.dk

Handel på hunkemoller.dk er meget sikkert. Vi anvender den sikre SSL metode. Det betyder, at dine personlige oplysninger er beskyttet og ikke kan videregives til en tredje part. Vi overholder alle regler om beskyttelse af private oplysninger og andre juridiske krav. Vi vil aldrig dele dine personlige oplysninger med en tredje part uden din tilladelse. Læs mere om sikkerhed og fortrolighed her.

Hvor lang tid går der før min betaling er gennemført?

Hvis du vælger Paypal, vil beløbet blive trukket fra din Paypal konto med det samme. Hvis du betaler med kreditkort, vil beløbet blive hævet fra dit kreditkort når ordren er afsendt.

Kan jeg bruge min Passion Points rabat på online ordrer?

Ja. Hvis du har optjent en rabat, kan du indløse den under trin 3 i bestillingsprocessen.

How is the return amount determined if I return my online order and I have used my Passion Points shoppingcredit with my order?

For each returned item, a pro rata amount will be refunded to your (digital) membership card. This may take several days.

Hvordan kan jeg betale på hunkemoller.dk?

1. Kreditkort. Vi tager modtager Mastercard, Visa og Maestro.
2. Dankort
3. PayPal
4. Klarna
5. Apple Pay
6. Hunkemöller Lingerie Gift Card

Gældende for alle betalingsmetoder, hvis du returnerer noget vil beløbet blive refunderet indenfor 2 dage efter returneringen er gennemført. Husk at gemme dit gavekort, selv efter brug! I tilfælde af refundering, vil det ske til det gavekort, der er anvendt ved købet.
 

Vil jeg få mine indløste Passion Points tilbage hvis jeg returnerer dele af min ordre eller hele min ordre?

Ja. Når du returnerer noget af din ordre eller hele din ordre, vil den indløste rabat blive sat tilbage på dit Membercard.

Returnering og ombytning af varer

Hvornår vil mine penge blive refunderet?

Når vi modtager din pakke, vil vi sende dig en bekræftelse via e-mail. Det kan tage op til 10 dage. Vi vil indsætte beløbet på det betalingskort, som du har betalt med indenfor 2 dage efter bekræftelsen er fremsendt. Hvis du returnerer hele din ordre, vil vi refundere hele beløbet inklusiv fragtomkostninger. Hvis du kun returnerer dele af din ordre, vil du modtage beløbet for de returnerede varer. I tilfælde af refundering på en online ordre hvor et gavekort er blevet brugt delvist eller helt til betaling, vil en refundering ske tilbage til dette gavekort. Gem derfor altid dit gavekort efter brug online.

Hvordan kan jeg returnere en vare, som er bestilt på hunkemoller.dk?

På grund af Corona-udbruddet forlænger Hunkemöller returperioden fra 14 til 30 dage.
Du kan returnere en vare til os gratis indenfor 30 dage. Følg denne procedure:

1.Placer varen i en pakke sammen med den medfølgende returseddel. Du kan anvende den originale emballage.

2. Returmærket sættes på emballagen henover adressemærket

3. Aflever pakken på posthuset

4. Når vi har modtaget din pakke, vil du modtage en bekræftelse via e-mail. Dette kan tage op til 10 dage. Beløbet vil blive refunderet til det kort, du har betalt med indenfor 2 dage efter du har modtaget e-mailen. I tilfælde af refundering på en online ordre hvor et gavekort er blevet brugt delvist eller helt til betaling, vil en refundering ske tilbage til dette gavekort. Gem derfor altid dit gavekort efter brug online.
 

Hvad er omkostninger ved returning?

Stadig ikke helt tilfreds med din ordre? Intet problem, du kan altid returnere din ordre uden ekstra beregning. 

1. Returner i en butik nær dig. 
2. Send varerne retur via et Postnord udleveringssted. Benyt retursedlen som var med i din ordre.

Du kan også benytte andre fragtfirmaer, men så hæfter du selv for eventuelle ekstra udgifter ved dette. 
 

Er der nogle varer, som ikke kan returneres?

Nogle få varer kan ikke returneres.

Bemærk venligst, at gaveæsken kun kan returneres i ubrugt stand, ellers kan du ikke få pengene tilbage.


1.Stick-on bh’er
2. Beauty produkter
3. Strømpebukser og stockings

Vil jeg automatisk modtage en anden vare hvis jeg returnere en vare?

Nej, du vil ikke modtage en anden vare når du returnerer en vare til Hunkemöller. Du kan dog altid lave en ny ordre på hjemmesiden.

Vil jeg få mine indløste Passion Points tilbage hvis jeg returnerer dele af min ordre eller hele min ordre?

Ja. Når du returnerer noget af din ordre eller hele din ordre, vil den indløste rabat blive sat tilbage på dit Membercard.

Hvor lang tid tager det at returnere en vare?

Når vi modtager pakken, vil vi sende dig en bekræftelse via e-mail. Det kan tage op til 10 dage.
Beløbet vil blive returneret til dig indenfor 2 dage efter bekræftelsen er fremsendt.
Hvis du returnerer hele din ordre, vil vi refundere hele beløbet inklusiv fragtomkostninger. Hvis du kun returnerer dele af din ordre, vil du modtage beløbet for de returnerede varer.

I tilfælde af refundering på en online ordre hvor et gavekort er blevet brugt delvist eller helt til betaling, vil en refundering ske tilbage til dette gavekort. Gem derfor altid dit gavekort efter brug online.

Privatlivs relateret spørgsmål

Hunkemöller B.V. beskytter dine personlige data. Det er din information, og det respekterer vi. Vores politik omkring persondata beskyttelse giver dig alle detaljer omkring hvornår og hvorfor vi indsamler dine personlige data, hvordan vi bruger dem og hvordan vi passer på dem. 

Hvis du ønsker at slette, opdatere, overføre eller få adgang til dine personlige data, benyt venligst vores kontakt formular på hjemmesiden: 
1. Gå til 'Kontakt' og udfyld de obligatoriske felter 
2. Vælg emne 'Privatlivs politik' 
3. Send formular

Vi vil kontakte dig indenfor 14 dage. Vi vil muligvis bede dig om yderligere information.

Kan jeg returnere varer bestilt online til butikken?

Ja, det er muligt at returnere varer (der er bestilt online) i en butik. For at gøre det skal du altid have en faktura eller bon med.
Hvis du returnerer varer, der er bestilt online, i en butik, får du beløbet for de returnerede varer tilbage på samme måde, som du har gennemført betalingen.
Har butikken indsendt en online bestilling for dig, og har du afregnet dette køb med dit hævekort? 
Så føres beløbet for de returnerede varer tilbage på din konto.

Har du foretaget et normalt indkøb i butikken? Så får du værdien af de returnerede varer i form af et tilgodebevis eller et lingerikort. 
Bemærk, at tilgodebeviset kun kan bruges i butikken, mens lingerikortet også kan anvendes til køb online.
Hvis varerne har været brugt ud over, hvad der er nødvendigt for at inspicere dem med henblik på at konstatere, om de er fuldstændige og fungerer korrekt, er du ansvarlig for et eventuelt værditab.

Nogle af vores produkter kan ikke returneres, nemlig produkter med henblik på sundhedsbeskyttelse eller hygiejne, hvis deres forsegling er brudt efter leveringen, eller produkter, som tydeligt er beregnet til en bestemt person. 

Vi beder venligst om, at emballagen til nedenstående produkter lades uåbnet eller forseglet af hensyn til hygiejnen.
1. Selvsiddende bh'er
2. Alle varer i beauty-linjen
3. Strømpebukser og strømper
4. Vibratorer

Service og kontakt

Jeg har en klage, hvad gør jeg?

Hvis du ikke er tilfreds med en vare eller vores service, vil vi gerne høre fra dig! Vi har meget travlt i øjeblikket, så det kan tage 3-5 hverdage, før du modtager et svar.

CHAT
Hvis du har spørgsmål, er kundeservice tilgængelig via chat, fra mandag til fredag fra kl. 9.00 til 17.00. Oftest får du hurtigst svar via chat. 

TELEFON
Hvis du har spørgsmål, er kundeservice tilgængelig på  + 45 80251286, fra mandag til fredag fra kl. 9.00 til 17.00 Vi har helt utroligt travlt i øjeblikket, så ventetiden kan være længere end normalt.

Du kan også kontakte os ved at udfylde kontaktformularen.

Hvordan kan jeg finde min rigtige størrelse og pasform?

Din bh størrelse er baseret på to ting: din omkreds (målt rundt om kroppen lige under dine bryster) og din skålstørrelse. Du finder størrelsen ved at tage differencen mellem målet på dine bryster og din omkreds. Klik her for at lære mere om hvordan du finder din korrekte bh størrelse.

Hvordan vasker jeg bedst mine varer?

Vask altid nye varer inden brug. Røde og mørke produkter skal vaskes separat.  Vi anbefaler altid at bh’er håndvaskes. For flere vaskeinstruktioner, klik her.

Hvordan kan jeg finde den nærmeste Hunkemöller butik?

Gå til ”Find butik”,og indtast dit postnummer og by, på den måde finder du din nærmeste butik.