Hvordan kan vi hjælpe dig?

Mit Hunkemöller

Hvordan opretter jeg en My Hunkemöller konto?

For at oprette en profil, skal du klikke på My Hunkemöller øverst på siden. Det vil føre dig til registreringssiden. Hvis du endnu ikke har et Membercard, bedes du klikke på Jeg ønsker at registrere et nyt Membercard. Hvis du allerede har fået et Membercard i en af vores butikker, bedes du klikke på Jeg ønsker at registrere et Membercard købt i en butik. Derefter skal du indtaste dit Membercard nummer (findes bag på dit kort) for at oprette din profil. Dette kan du også gøre via vores Hunkemöller app. Bemærk: du modtager en e-mail med en bekræftelse på din tilmelding. Når du klikker på linket i e-mailen er bliver du medlem af My Hunkemöller og modtager dine velkomstkuponer via e-mail.

Hvordan kan jeg logge ind på Hunkemoller.dk for at se min profil?

For at se din profil, skal du klikke påMit Hunkemöller øverst på siden. Det vil føre dig til din personlige side.

Hvad betyder “Log ind med min Facebook konto”?

Det betyder, at din Facebook konto er tilknyttet din Hunkemöller profil, og at du dermed nemmere kan logge ind på hunkemoller.dk ved at bruge dit Facebook login. Denne mulighed er nem at anvende: Klik på Facebook knappen på ”Mit Hunkemöller” siden. Hvis du allerede har en profil, skal du trykke på ”Jeg ønsker at knytte min Hunkemöller profil til min Facebook konto”. Hvis du endnu ikke har en profil, skal du klikke på ”Jeg ønsker at oprette en ny profil, som er knyttet til min Facebook konto”.

Hvordan ændrer jeg min adresse?

For at ændre din adresse, skal du logge ind på My Hunkemöller. På din profil skal du klikke på Rediger. Når du har ændret din faktura adresse eller leverings adresse, skal du klikke på Gem ændringer.

Hvilke fordele er der ved ’Mit Hunkemöller’?

Der er mange fordele ved ’Mit Hunkemöller’:

  • Du sparer tid når du handler online
  • Giver dig et overblik over alle nuværende og gamle ordrer
  • Du kan nemt og hurtigt ændre dine adresseinformationer
  • Eksklusive velkomstgaver
  • Mulighed for at få ekstra rabat
  • Eksklusive nyhedsbreve med trends og specielle kampagner
  • Personlige anbefalinger
  • Hvordan ændrer jeg min e-mail adresse?

    For at ændre din e-mail adresse, skal du logge ind på My Hunkemöller. På din profil skal du klikke på ʺRedigerʺ. Når du har indtastet eller ændret din e-mail adresse, skal du klikke på Gem ændringer.

    Hvordan ændrer jeg mit password?

    For at ændre dit password, skal du logge ind på My Hunkemöller. På din profil skal du klikke på Rediger. Når du har indtastet dit gamle password og dit nye password, skal du klikke på Gem ændringer.

    How can I connect my Membercard with my Facebook account?

    If you connect your Membercard with Facebook, you can collect Passion Points by liking/commenting on our Facebook page. This means that your Facebook account will be linked to your Membercard account. You can do this by following these steps:
    - Go to hunkemoller.com/connect;
    - Click on connect with Facebook;
    - Then follow the steps as shown on the screen, such as specifying the Membercard number;
    - The card is now connected with Facebook

    You can save up to a maximum of 100 Passion Points via Facebook per calendar month, so this means 10 likes or comments. The Passion Points will be transferred to your card automatically. You can also login online by using your Facebook login. When you go to the My Hunkemöller environment, you can click on: logon with Facebook on the right.

    Hvordan kan jeg slette min konto?

    Venligst benyt vores kontakt formular for at få slettet dine data. For yderligere information omkring din forespørgsel, se vores FAQs relateret til persondata beskyttelse. *Venligst bemærk: så snart din konto er slettet, vil du ikke længere være i stand til at logge ind på din Hunkemöller konto for at se dine personlige data.

    Hvordan bliver returbeløbet udregnet når jeg laver en online returnering efter at have brugt min Passion Points rabat på en ordre?

    Et forholdsmæssigt beløb vil blive sat tilbage på dit Membercard elektronisk for hver vare du returnere. Det kan tage få dage.

    Hvor finder jeg mit Membercard nummer?

    Dit Membercard nummer er trykt bagpå dit Membercard og er også skrevet i din registreringsmail. Du kan også finde det under My Hunkemöller på hjemmesiden eller i vores app.

    How can I spend Passion Points?

    -   with 500 Passion Points saved you receive £5 shopping credit. Passion Points are valid for 1 rolling
        year, the discount credit is valid for 3 months (from the moment of purchase). Discount credit can 
        be used both online and in store.

    -   Passion Points can be swapped for reward vouchers that grant discounts on certain products for
        a limited period of time (for more information on Reward Vouchers see “how can I redeem a 
        reward voucher?”).

    Jeg kan ikke logge ind på “Mit Hunkemöller”, hvad gør jeg?

    Hvis du har problemer med at logge ind, bedes du først tjekke om du har indtastet korrekt e-mail adresse. Hvis du modtager fejlbeskeden ”Log ind mislykkes”, kan det skyldes at du endnu ikke har en profil. Hvis du har glemt dit password, skal du trykke på knappen ”Glemt password” for at modtage en e-mail med det nye password. Bemærk at du godt kan modtage nyhedsbreve fra Hunkemöller uden at have en profil.

    Mit Membercard er tabt eller stjålet, hvad gør jeg?

    Hvis du har mistet dit Membercard, skal du kontakte vores Kundeservice. Vi kan kun hjælpe dig hvis dit Membercard har været registreret. Ellers kan du altid få et nyt Membercard.

    Jeg har ikke modtaget Passion Points for mit køb. Hvad gør jeg?

    Det kan tage 1-2 dage før dine Passion Points er på dit Membercard. Hvis du stadig ikke har fået dem efter 2 dage, kan du sende en mail til vores kundeservice. Husk at meddel os dit Membercard nummer, købsbeløb og bonnummer.

    How can I redeem a reward voucher?

    The ‘My Rewards’ are vouchers that are visible on the website and app. You can swap your Passion Points for a voucher and receive an online code or barcode, to use online or in store. You only have the option to redeem the voucher(s) that require less Passion Points than your current Passion Point balance. Your Passion Points balance will be updated after you have redeemed the reward. In case of returns of the item(s), the Passion Points will not be refunded back to your account. It is not possible to exchange vouchers for money.

    How to redeem a voucher:
    - If you want to use a voucher with your purchase, you have to swap your Passion Points to redeem  the voucher. Click on the voucher that you want to use. The details and the redeem buttons are now visible.
    - PLEASE NOTE: this voucher is only valid for 15 minutes after clicking on “redeem in store”, so you have to do this when you are at the till.
    - When you click on “redeem in store” the QR-code will be visible. Please ask our staff at the till to scan the QR-code, the discount will be applied. When you click on “redeem online”, an online code will be shown. You can use this code online in your basket.

    Jeg ønsker at modtage nyhedsbreve, hvad skal jeg gøre?

    Indtast din e-mail adresse i feltet nederst på siden og klik på ”Tilmeld nyhedsbrev”. Du vil modtage en bekræftelse per e-mail. Klik på linket i mailen for at bekræfte din tilmelding. Det er også muligt at tilmelde dig via din profil. Log ind på ”Mit Hunkemöller”, klik på ”Tilmeld nyhedsbrev” og klik på ”Gem”.

    Jeg har to Membercard numre. Hvad gør jeg?

    Hvis du har to Membercard numre, kan du få sat dem sammen til én profil. Kontakt vores Kundeservice for hjælp.

    How can I unsubscribe for the newsletter?

    If you no longer want to receive our newsletter, click on the link at the bottom of the newsletter. You can also specify that you don’t want to receive the newsletter on your Hunkemöller account page.

    Hvor længe er mit Membercard gyldigt?

    Dit Membercard er gyldigt i en ubegrænset periode.

    Hvor længe er Passion Points og Membercard rabat gyldig?

    Du modtager Passion Points for hvert køb foretaget i vores butikker eller online. Passion Points er gyldige i et år. Hver gang du har handlet for 450 kr. får du 500 point, som udløser en rabat på 45 kr., som kan bruges på dit næste køb. Rabatten skal bruges indenfor 3 måneder, enten i vores butikker eller online. Dine Passion Points og din rabat bliver automatisk sat ind på dit Membercard. Under ’Mit Hunkemöller’ på vores hjemmeside kan du se en oversigt over dine Passion Points, rabat og gyldighedsdato.

    Hvad er Passion Points?

    Så snart du er blevet medlem af Hunkemöller Club, kan du starte med at optjene Passion Points. Du modtager point for alle køb både online og i butik. Dine Passion Points er gyldige i et år. Hver gang du har handlet for 450 kr. får du 500 point, som udløser en rabat på 45 kr., som kan bruges på dit næste køb. Rabatten skal bruges indenfor 3 måneder, enten i vores butikker eller online. Passion Points og optjent rabat bliver automatisk sat ind på dit Membercard.

    What is the wheel of passion and how does it work?

    The Wheel of Passion is a game in the Hunkemöller app. This functionality in the app is not available at all times and will be switched on and off within certain campaigns. You can access the Wheel of Passion by opening the app and going via the bottom navigation bar to “more” and then tapping “Wheel of Passion”. You can participate by spinning the wheel, hereafter a prize message or no prize message will show automatically. You can play the Wheel of Passion only during the campaign period with a maximum of 1 time per 24 hours.  

    Bestilling & Levering

    Hvor er min pakke?

    Du vil modtage en bekræftelse på mail når din pakke er sendt og/eller er klar til afhentning i butikken. 

    Hvis du vil spore din pakke kan du gøre dette med Track & Trace kode på GLS's hjemmeside. 
    Du finder denne kode i den mail du modtager når dine varer har forladt vores lager eller på 'My Hunkemöller".

    *Tip: download vores Hunkemöller app, så kan du altid følge med i din ordrestatus. 

    Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad gør jeg?

    Hvis du ikke har modtaget alle dine bestilte varer, bedes du kontakte kundeservice.

    Jeg har modtaget en vare, jeg ikke har bestilt, hvad gør jeg?

    Hvis du har modtaget en vare, du ikke har bestilt, skal du kontakte kundeservice.

    Kan jeg annullere en ordre?

    Når en ordre er blevet gennemført på Hunkemoller.dk er denne endelig og kan ikke annulleres. Hvis du ikke længere er interesseret i varerne, kan du sende dem retur når du har modtaget dem. Du vil derefter blive refunderet.

    Kan jeg arrangere at få min ordre leveret til en anden adresse?

    Du kan altid få leveret din ordre til en anden adresse i Danmark. Du kan specificere din faktura adresse og leveringsadresse ved betaling. Du kan også udfylde disse på din konto, hvis du har en 'My Hunkemöller' profil. Det er ikke muligt at levere til en postboks eller pakkeboks.

    Kan min ordre blive leveret til en postboks adresse?

    Nej, det er desværre ikke muligt.

    Hvordan vil min ordre blive afsendt og leveret?

    Vi har følgende leveringsmuligheder* som du kan vælge imellem: 
    - Afhent dine ordre i en Hunkemöller butik.
    - Hjemmelevering (med GLS)

    Afhenting i butik: 
    Glem ikke at medbringe din ordrebekræftelse når du afhenter din pakke i butikken. Din pakke vil blive opbevaret i maksimum 14 dage i butikken. Efter dette, vil din ordre blive annuleret og du vil automatisk blive refunderet inden for 10 arbejdsdage. 
    Hvis du vil spore din ordre kan du gøre dette via GLS's hjemmeside. 

    Hjemmelevering med GLS: 
    Hvis du vil spore din ordre, kan du gøre dette med Track & Trace koden på GLS's hjemmeside. Du finder dette i din bekræftigelse du modtog på mail, da din ordre forlod vores lager, eller på 'My Hunkemöller'. 

    *Obs: det er ikke muligt at få leveret din pakke til pakkeboks eller postboks adresse.

    Hvordan finder jeg varer på hjemmesiden?

    Der er en søgebar øverst på hjemmesiden. Når du indtaster den vare eller det du leder efter i boksen, kan du hurtigt finde produkter eller svar på dine spørgsmål.

    Hvordan bestiller jeg noget på hunkemoller.dk?

    Det er meget nemt at bestille noget fra hunkemoller.dk. Du tilføjer de ønskede varer til din indkøbskurv, derefter går du til kassen. Hvis du har en Hunkemöller profil, kan du logge ind med din e-mail adresse. Hvis du endnu ikke har en profil, skal du oprette en profil eller vælge ”Betaling uden login”.

    Jeg har ikke modtaget en bekræftelses e-mail, hvad gør jeg?

    Det kan ske at din bekræftelses e-mail ender i din spam mappe. Tjek den som det første. Hvis du stadigvæk ikke har modtaget noget, så kontakt kundeservice.

    Hvad hvis jeg ikke er hjemme, når min ordre bliver leveret?

    Hvis du ikke er hjemme når din ordre bliver leveret, vil postmanden forsøge at levere denne igen den næste dag. Hvis du igen ikke er hjemme, vil postmanden efterlade en besked. Du kan afhente din pakke inden for 2 uger. Hvis du ikke afhenter din pakke, vil denne blive returneret til Hunkemöller og din betaling vil blive refunderet. 
    Betalte du i butikken? Kontakt da venligst vores kundeservice for at begynde din refundering. 

    Min ordre er forsinket, hvad er årsagen?

    Grundet travlhed på vores lager og/eller hos fragtfirmaet kan det nogle gange tage længere tid. Hvis du vil spore din pakke kan du gøre dette med Track & Trace koden via GLS's hjemmeside. Du kan finde den nødvendige information i den bekræftigelsesmail du modtager når dine varer forlader vores lager. Du vil altid modtage en bekræftigelse når dine varer er blevet afsendt. 

    Hvor kan jeg finde en oversigt over alle Hunkemöller butikker?

    Du kan finde en oversigt over alle Hunkemöller butikker ved at anvende vores ’Find butik’ funktion. Indtast dit postnummer og by, og se hvilken butik der er nærmest dig.

    Kan jeg afhente en online ordre i butik?

    Ja, med Click & Collect muligheden kan du betale for din ordre online. Du skal bare afhente den i en butik:
    -Tilføj dine yndlingsvarer i din kurv.
    -Vælg muligheden "afhent i butik". Når du vælger dette skal du ikke betale for fragt.
    -Tjek detaljerne på din faktura. I det næste skridt kan du vælger din (nærmeste) Hunkemöller ved at indtaste dit postnummer eller bynavn.
    -Efter du har gennemført betalingen, så er din ordre gennemført. Du vil modtage en bekræftelse på e-mail og en opdatering på e-mail når din ordre er afsendt.
    -Efter 3-4  hverdage modtager du en e-mail om at din ordre er leveret og klar til afhentning. Husk at medbringe dit ordrenummer til butikken!
    -Din pakke vil ligge klar i butikken i 14 dage. Er varen ikke afhentet efter denne periode vil ordren blive returneret og penge blive refunderet til din konto inden for 10 dage.

    Hvis du har betalt i butik vil du modtage en mail med yderligere instrukser. 

    Hvis du har bedt en anden om at afhente din ordre, skal du give dem en fuldmagt med.

    Den skal indeholde:
    - Dit ordrenummer
    - Dit fulde navn
    - Fulde navn på den person der afhenter ordren – Vedkommende skal huske at medbringe gyldigt billede legitimation

    Hvad er fragtomkostningerne?

    Fragtomkostningerne afhænger af fragtmetoden:
    Vælg muligheden: Afhentning i butik og så betaler du ikke for fragtomkostninger
    Fragtomkostningerne for GLS er 39,90 kr. pr. ordre.

    Det er ikke muligt at levere til en postboks eller pakkeboks. 

    Hvor lang er leveringstiden?

    Den forventede leveringstid er 3-4 hverdage.

    Min Track & Trace nummer fungerer ikke, hvad gør jeg?

    Hvis du modtager en Track & Trace kode, kan det tage op til 24 timer før du kan tracke din ordre. 
    Hvis du modtager en fejlmeddelse, tjek det indtastede nummer og prøv igen (senere). For yderligere spørgsmål, kontakt da GLS kundeservice. 

    Hvor kan jeg finde min Track & Trace nummer?

    Du vil modtage en bekræftelse på mail når din pakke er sendt og/eller er klar til afhentning i butikken. 

    Hvis du vil spore din pakke kan du gøre dette med Track & Trace kode på GLS's hjemmeside. Du finder denne kode i den mail du modtager når dine varer har forladt vores lager eller på 'My Hunkemöller".

    *Tip: download vores Hunkemöller app, så kan du altid følge med i din ordrestatus. 

    Jeg har modtaget en vare i den forkerte størrelse eller forkert farve, hvad gør jeg?

    Hvis du har modtaget den forkerte størrelse eller farve, kan du gøre følgende: 
    - Send varen/varerne tilbage til os og bestil dem igen på hjemmesiden eller returnere dem i en butik. 
    Du vil blive refunderet inden for 10 arbejdsdage via den betalingsmåde du benyttede ved køb. Har du betalt i butik, vil du modtage en mail med yderligere instrukser. 
    - Returner varen i butik og bestil igen via vores webshop. Pengene vil blive refunderet til din konot inden for 10 dage. 

    Betaling, kuponer og kampagner

    Hvad er Klarna?

    Med efterbetalingsmetoden Klarna er det muligt at betale dine online ordrer, efter du har modtaget dem. Klarna ordner hele efterbetalingen for Hunkemöller. For at betale de bestilte varer modtager du en betalingsanmodning fra Klarna via e-mail. For at godkende din efterbetaling udfører Klarna et data tjek. Klarna har en stram privatlivspolitik som er nedskrevet i deres privatlivserklæring. Hvis din anmodning om efterbetaling ikke er godkendt, så er det muligt at betale for varerne med en anden betalingsmetode. Ved spørgsmål omkring betalingsmetoden bedes du venligst henvende dig til Klarnas kundeservice. https://www.klarna.com/dk/kundeservice Telefonnummer: 69 91 88 81

    Jeg har betalt med Klarna. Skal jeg betale min faktura når jeg returnerer ordren?

    Nej, dette er ikke nødvendigt. Efter modtagelse og behandling af din returnering, bliver din faktura krediteret eller du vil modtage en tilpasset faktura.

    Jeg kan ikke benytte Klarna, hvorfor ikke?

    Betalingsmetoden kan kun benyttes på online ordrer i Østrig, Sverige og Danmark. Når du modtager en fejlbesked, er din betaling afvist af Klarna. Pga. privatlivsårsager kan vi ikke finde baggrunden for fejlen. Ønsker du mere information omkring fejlen kan du kontakte Klarnas kundeservice.

    Prisinformation Hunkemöller

    Alle vores priser er inklusiv moms.

    Hvor finder jeg mere information om Passion Points?

    Du finder denne information ved at logge ind på din profil.

    Hvor kan jeg finde min faktura?

    Dit kontoudtog kan findes under 'Mine ordrer' på din profil. For at se alle ordre kan du klikke på "Se tidligere ordre". 

    Jeg kan ikke indløse mit gavekort, hvad gør jeg nu?

    Du kan benytte dit gavekort i alle Hunkemöller butikker i Holland, Belgien, Tyskland, Østrig, Frankrig, Spanien, Danmark, Sverige og Luxembourg. Hvis du oplever problemer, kontakt da venligst kundeservice.

    Hvor kan jeg tjekke balancen på mit gavekort?

    Du kan tjekke din balance på dit gavekort i en af vores Hunkemöller butikker.

    Hvad er et lingeriecard?

    Et lingeriecard* fra Hunkemöller er et gavekort hvis værdi du selv kan bestemme. Med dette kort kan du for eksempel overraske en ven. Du kan benytte gavekortet i vores butikker. Pas godt på dit gavekort, selv efter brug! Returneringer på varer købt med gavekortet, vil også ske til dette gavekort. 

    Hvor kan jeg indløse mine Passion Points?

    Du kan indløse dine Passion Points online og i butik.

    Hvordan ved jeg hvilke kampagner der er aktive?

    Se hurtigt og nemt nuværende rabatkoder hos Hunkemöller.

    Er der knyttet betingelser til ved brug af en online rabat eller kupon?

    En rabatkode kan kun benyttes én gang. Efter brug er den ikke længere gyldig. Rabatkoder er kun gyldige for ordrer placeret via Hunkemoller.dk. Du kan ikke ombytte en kupon til kontanter benytte en kupon på en eksisterende ordre.

    Kan jeg ombytte et gavekort til kontanter?

    Et gavekort fra Hunkemöller kan ikke ombyttes til kontanter. Pas godt på dit gavekort, selv efter brug! Returneringer på varer købt med gavekortet, vil også ske til dette gavekort.

    Hvordan indløser jeg en rabatkode eller kupon?

    Du kan indløse din rabatkode eller kupon i dit indkøbskurv. Du skal skrive din kode og klikke på "tilføj". På "denne side" kan du holde dig opdateret om alle kampagner og tilbud fra Hunkemöller.

    Er det sikkert at handle på hunkemoller.dk

    Handel på hunkemoller.dk er meget sikkert. Vi anvender den sikre SSL metode. Det betyder, at dine personlige oplysninger er beskyttet og ikke kan videregives til en tredje part. Vi overholder alle regler om beskyttelse af private oplysninger og andre juridiske krav. Vi vil aldrig dele dine personlige oplysninger med en tredje part uden din tilladelse. Læs mere om sikkerhed og fortrolighed her.

    Hvor lang tid går der før min betaling er gennemført?

    Hvis du vælger Paypal, vil beløbet blive trukket fra din Paypal konto med det samme. Hvis du betaler med kreditkort, vil beløbet blive hævet fra dit kreditkort når ordren er afsendt.

    Hvor kan jeg købe et gavekort?

    Du kan købe gavekort i vores Hunkemöller butikker.

    Kan jeg bruge min Passion Points rabat på online ordrer?

    Ja. Hvis du har optjent en rabat, kan du indløse den under trin 3 i bestillingsprocessen.

    Vil jeg få mine indløste Passion Points tilbage hvis jeg returnerer dele af min ordre eller hele min ordre?

    Ja. Når du returnerer noget af din ordre eller hele din ordre, vil den indløste rabat blive sat tilbage på dit Membercard.

    Hvordan kan jeg betale på hunkemoller.dk?

    1. Kreditkort. Vi tager modtager Mastercard, Visa og Maestro.
    2. Dankort
    3. PayPal
    4. Klarna

    Gældende for alle betalingsmetoder: hvis du returnerer noget, vil beløbet blive refunderet indenfor 2 dage.

    Vil jeg få mine indløste Passion Points tilbage hvis jeg returnerer dele af min ordre eller hele min ordre?

    Ja. Når du returnerer noget af din ordre eller hele din ordre, vil den indløste rabat blive sat tilbage på dit Membercard.

    Hvor kan jeg bruge mit gavekort?

    Du kan bruge dit gavekort i alle vores butikker.

    Returnering og ombytning af varer

    Hvornår vil mine penge blive refunderet?

    Når vi modtager din pakke, vil vi sende dig en bekræftelse via e-mail. Det kan tage op til 10 dage. Vi vil indsætte beløbet på det betalingskort, som du har betalt med indenfor 2 dage efter bekræftelsen er fremsendt. Hvis du returnerer hele din ordre, vil vi refundere hele beløbet inklusiv fragtomkostninger. Hvis du kun returnerer dele af din ordre, vil du modtage beløbet for de returnerede varer.

    Hvad er omkostninger ved returning?

    Stadig ikke helt tilfreds med din ordre? Intet problem, du kan altid returnere din ordre uden ekstra beregning. 
    1. Returner til en butik nær dig. 
    2. Send varerne retur via det lokale postkontor. Benyt retursedlen som var med i din ordre.

    Du kan også benytte andre fragtfirmaer, men så hæfter du selv for eventuelle ekstra udgifter. 

    Er der nogle varer, som ikke kan returneres?

    Nogle få varer kan ikke returneres:
    1.Stick-on bh’er
    2. Beauty produkter
    3. Strømpebukser og stockings
    4. Gavekort og Membercards

    Vil jeg automatisk modtage en anden vare hvis jeg returnere en vare?

    Nej, du vil ikke modtage en anden vare når du returnerer en vare til Hunkemöller. Du kan dog altid lave en ny ordre på hjemmesiden.

    Vil jeg få mine indløste Passion Points tilbage hvis jeg returnerer dele af min ordre eller hele min ordre?

    Ja. Når du returnerer noget af din ordre eller hele din ordre, vil den indløste rabat blive sat tilbage på dit Membercard.

    Hvor lang tid tager det at returnere en vare?

    Når vi modtager pakken, vil vi sende dig en bekræftelse via e-mail. Det kan tage op til 10 dage. Beløbet vil blive returneret til dig indenfor 2 dage efter bekræftelsen er fremsendt. 
    Hvis du returnerer hele din ordre, vil vi refundere hele beløbet inklusiv fragtomkostninger. Hvis du kun returnerer dele af din ordre, vil du modtage beløbet for de returnerede varer.

    Hvordan kan jeg returnere en vare, som er bestilt på hunkemoller.dk?

    Du kan returnere en vare til os gratis indenfor 14 dage. Følg denne procedure:

    1.Placer varen i en pakke sammen med den medfølgende returseddel. Du kan anvende den originale emballage.
    2. Returmærket sættes på emballagen henover adressemærket
    3. Aflever pakken på posthuset
    4. Når vi har modtaget din pakke, vil du modtage en bekræftelse via e-mail. Dette kan tage op til 10 dage. Beløbet vil blive refunderet til det kort, du har betalt med indenfor 2 dage efter du har modtaget e-mailen.

    Vil jeg få mine indløste Passion Points tilbage hvis jeg returnerer dele af min ordre eller hele min ordre?

    Ja. Når du returnerer noget af din ordre eller hele din ordre, vil den indløste rabat blive sat tilbage på dit Membercard.

    Privatlivs relateret spørgsmål

    Hunkemöller International B.V. beskytter dine personlige data. Det er din information, og det respekterer vi. Vores politik omkring persondata beskyttelse giver dig alle detaljer omkring hvornår og hvorfor vi indsamler dine personlige data, hvordan vi bruger dem og hvordan vi passer på dem. 

    Hvis du ønsker at slette, opdatere, overføre eller få adgang til dine personlige data, benyt venligst vores kontakt formular på hjemmesiden: 
    1. Gå til 'Kontakt' og udfyld de obligatoriske felter 
    2. Vælg emne 'Privatlivs politik' 
    3. Send formular

    Vi vil kontakte dig indenfor 14 dage. Vi vil muligvis bede dig om yderligere information.

    Er der nogle regler forbundet med en returning?

    Der er nogle regler forbundet med returning hos Hunkemoller.dk:

    1. Du kan inden for 14 dage efter modtagelse informere os om, at du vil returnere dine varer. Efter dette er registreret har du yderligere 14 dage til faktisk at returnere produkterne. Du kan også returnere dine varer inden for 14 dage fra modtagelse uden at informere os på forhånd, så længe du vedlægger seddel der bekræfter dit ønske om returnering.
    2. Varer* skal være ubeskadiget.
    3. Du kan benytte dig af vores returlabel til at returnere din pakke. 

    Du kan returnere din ordre gratis. Du kan se fremgangsmåde ved at at læse "Hvordan kan jeg returnere en vare, som er bestilt på hunkemoller.dk?".

    * Ekskluderet fra retur: Produkter som ikke er egnet til returnering grundet beskyttelse af helbred og hygiejne og hvor forseglingen er brudt efter modtagelse, eller produkter som tydeligt er beregnet til en bestemt person. 

    Kan jeg returnere varer i en butik?

    Ja, du kan returnere varer i en butik. Sørg for at:
    1. Medbringe din faktura/ kvittering
    2. Varerne du ønsker at returnere ikke er brugt og er i original stand
    Bemærk: pengene vil blive sat tilbage på det kort du har brugt til betaling online.

    Kan jeg ombytte varerne i butikken?

    Det er ikke muligt at ombytte varer der er købt i webshoppen i butikkerne. Du kan dog godt returnere dem i butikken. Vær opmærksom på dette

    1. Medbring din faktura 
    2. Varerne må ikke være brugt og skal være i original stand, ubrudt og med prismærke


    * OBS: Dine penge vil blive tilbageført til din konto, der udbetales ikke penge i butikken.

    Service og kontakt

    Jeg har en klage, hvad gør jeg?

    Hvis du ikke er tilfreds med en af vores varer eller vores service, vil vi gerne høre fra dig! Benyt dig af vores kontaktformen eller ring til vores kundeservice. 

    Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?

    Kundeservice er åben mandag til fredag fra kl. 9.00 til 17.00. Klik her for at gå til kundeservice siden.

    Spørgsmål relateret til persondata beskyttelse.

    Hunkemöller International B.V. beskytter dine personlige data. Det er din information, og det respekterer vi. Vores politik omkring persondata beskyttelse giver dig alle detaljer omkring hvornår og hvorfor vi indsamler dine personlige data, hvordan vi bruger dem og hvordan vi passer på dem. 

    Hvis du ønsker at slette, opdatere, overføre eller få adgang til dine personlige data, benyt venligst vores kontakt formular på hjemmesiden: 
    1. Gå til 'Kontakt' og udfyld de obligatoriske felter 
    2. Vælg emne 'Privatlivs politik' 
    3. Send formular

    Vi vil kontakte dig indenfor 14 dage. Vi vil muligvis bede dig om yderligere information.

    Hvordan kan jeg finde min rigtige størrelse og pasform?

    Din bh størrelse er baseret på to ting: din omkreds (målt rundt om kroppen lige under dine bryster) og din skålstørrelse. Du finder størrelsen ved at tage differencen mellem målet på dine bryster og din omkreds. Klik her for at lære mere om hvordan du finder din korrekte bh størrelse.

    Hvordan kan jeg finde den nærmeste Hunkemöller butik?

    Gå til ”Find butik” og indtast dit postnummer og by, på den måde finder du din nærmeste butik.

    Hvordan vasker jeg bedst mine varer?

    Vask altid nye varer inden brug. Røde og mørke produkter skal vaskes separat.  Vi anbefaler altid at bh’er håndvaskes. For flere vaskeinstruktioner, klik her.