Hvordan kan vi hjælpe dig?
Mit Hunkemöller
Hvordan opretter jeg en My Hunkemöller konto?
Hvordan kan jeg logge ind på Hunkemoller.dk for at se min profil?
For at se din profil, skal du klikke på Log på øverst på siden. Det vil føre dig til din personlige side.
Hvad betyder “Log ind med min Facebook konto”?
Det betyder, at din Facebook konto er tilknyttet din Hunkemöller profil, og at du dermed nemmere kan logge ind på hunkemoller.dk ved at bruge dit Facebook login. Denne mulighed er nem at anvende: Klik på Facebook knappen på ”Mit Hunkemöller” siden. Hvis du allerede har en profil, skal du trykke på ”Jeg ønsker at knytte min Hunkemöller profil til min Facebook konto”. Hvis du endnu ikke har en profil, skal du klikke på ”Jeg ønsker at oprette en ny profil, som er knyttet til min Facebook konto”.
Hvordan ændrer jeg min adresse?
For at ændre din adresse, skal du logge ind på My Hunkemöller. På din profil skal du klikke på Rediger. Når du har ændret din faktura adresse eller leverings adresse, skal du klikke på Gem ændringer.
Hvilke fordele er der ved ’Mit Hunkemöller’?
Der er mange fordele ved ’Mit Hunkemöller’:
Hvordan ændrer jeg min e-mail adresse?
For at ændre din e-mail adresse, skal du logge ind på My Hunkemöller. På din profil skal du klikke på ʺRedigerʺ. Når du har indtastet eller ændret din e-mail adresse, skal du klikke på Gem ændringer.
Hvordan ændrer jeg mit password?
For at ændre dit password, skal du logge ind på My Hunkemöller. På din profil skal du klikke på Rediger. Når du har indtastet dit gamle password og dit nye password, skal du klikke på Gem ændringer.
Hvordan sletter jeg min profil?
For at slette, opdatere, overføre eller få adgang til dine personlige oplysninger, venligst benyt vores kontaktformular på hjemmesiden:
1. Gå til 'Kontakt' og udfyld de obligatoriske felter samt dit medlemskort nummer.
2. Vælg emnet 'Privatlivs politik'
3. Send skema
Vi kontakter dig indenfor 30 dage efter at vi har modtaget din forespørgsel. Vi har måske brug for yderligere informationer.
Hunkemöller B.V. forpligter sig til at beskytte dine personlige data. Det er dine oplysninger og det respekterer vi. Vores Privatlivs politik giver dig detaljeret information om hvornår og hvorfor vi gemmer dine personlige oplysninger, hvordan vi bruger dem og hvordan vi beskytter dem.
*Bemærk: når din profil er slettet, kan du ikke længere logge ind på din Hunkemöller profil og se dine personlige data.
Hvordan bliver returbeløbet udregnet når jeg laver en online returnering efter at have brugt min Passion Points rabat på en ordre?
Hvor finder jeg mit Membercard nummer?
Dit Membercard nummer er trykt bagpå dit Membercard og er også skrevet i din registreringsmail. Du kan også finde det under My Hunkemöller på hjemmesiden eller i vores app.
Jeg kan ikke logge ind på “Mit Hunkemöller”, hvad gør jeg?
Mit Membercard er tabt eller stjålet, hvad gør jeg?
Hvis du har mistet dit Membercard, skal du kontakte vores Kundeservice. Vi kan kun hjælpe dig hvis dit Membercard har været registreret. Ellers kan du altid få et nyt Membercard.
Jeg har ikke modtaget Passion Points for mit køb. Hvad gør jeg?
Det kan tage 1-2 dage før dine Passion Points er på dit Membercard. Hvis du stadig ikke har fået dem efter 2 dage, kan du sende en mail til vores kundeservice. Husk at meddel os dit Membercard nummer, købsbeløb og bonnummer.
Jeg ønsker at modtage nyhedsbreve, hvad skal jeg gøre?
Indtast din e-mail adresse i bunden af vores hjemmeside og vælg "Tilmeld dig vores nyhedsbrev". Du vil modtage en bekræftelse på e-mail. Klik på linket i denne e-mail for at bekræfte din tilmelding.
Det er også muligt at tilmelde sig nyhedsbrevet via din konto. Log ind på 'My Hunkemöller', klik på 'Min profil', hvor du under Kommunikationspræferencer krydser af feltet hvor der står 'Jeg vil gerne modtage nyhedsbreve med de seneste kampagner, trends, arrangementer og personlige anbefalinger'.
Jeg har to Membercard numre. Hvad gør jeg?
Hvis du har to Membercard numre, kan du få sat dem sammen til én profil. Kontakt vores Kundeservice for hjælp.
Jeg ønsker at afmelde nyhedsbrevet, hvad skal jeg gøre?
Hvis du ikke længere ønsker, at modtage vores nyhedsbreve, kan du klikke på ”Log på” øverst på siden og logge ind på din profil. Under ”My Hunkemöller”, klikker du på ”Mine kommunikationspræferencer”, hvor du under ”Nyhedsbrevsabonnenter” fjerner afkrydsningen fra feltet ”Jeg vil gerne modtage de seneste nyheder via e-mail fra Hunkemöller”.
Du kan også afmelde dig, ved at klikke på ”Afmeld nyhedsbrev” i bunden af et nyhedsbrev. Her kan du vælge om du vil afmeldes eller om du vil modtage nyhedsbrevet en gang om ugen.
Hvor længe er mit Membercard gyldigt?
Hvor længe er Passion Points og Membercard rabat gyldig?
Hvad er Passion Points?
Så snart du er blevet medlem af Hunkemöller Club, kan du starte med at optjene Passion Points. Du modtager point for alle køb både online og i butik. Dine Passion Points er gyldige i et år. Hver gang du har handlet for 450 kr. får du 500 point, som udløser en rabat på 45 kr., som kan bruges på dit næste køb. Rabatten skal bruges indenfor 3 måneder, enten i vores butikker eller online. Passion Points og optjent rabat bliver automatisk sat ind på dit Membercard. Du kan max bruge 180 kr. shopperabat pr. ordre.
Bestilling & Levering
Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad gør jeg?
Hvis du ikke har modtaget alle dine bestilte varer, bedes du kontakte kundeservice.
Hvor er min pakke?
Du vil modtage en bekræftelse på mail når din pakke er sendt og/eller er klar til afhentning i butikken.
Hvis du vil spore din pakke kan du gøre dette med Track & Trace kode på GLS's hjemmeside.
Du finder denne kode i den mail du modtager når dine varer har forladt vores lager eller på 'My Hunkemöller".
*Tip: download vores Hunkemöller app, så kan du altid følge med i din ordrestatus.
Jeg har modtaget en vare, jeg ikke har bestilt, hvad gør jeg?
Kan jeg annullere en ordre?
Kan jeg arrangere at få min ordre leveret til en anden adresse?
Du kan altid få leveret din ordre til en anden adresse i Danmark. Du kan specificere din faktura adresse og leveringsadresse ved betaling. Du kan også udfylde disse på din konto, hvis du har en 'My Hunkemöller' profil. Det er ikke muligt at levere til en postboks eller pakkeboks.
Kan min ordre blive leveret til en postboks adresse?
Hvordan vil min ordre blive afsendt og leveret?
Vi har følgende leveringsmuligheder* som du kan vælge imellem:
- Afhent dine ordre i en Hunkemöller butik (det kan være at din yndlingsbutik stadig har lukket eller har ændret åbningstider).**
- Hjemmelevering (med GLS)
Afhenting i butik:**
Glem ikke at medbringe din ordrebekræftelse når du afhenter din pakke i butikken. Din pakke vil blive opbevaret i maksimum 14 dage i butikken. Efter dette, vil din ordre blive annuleret og du vil automatisk blive refunderet inden for 10 arbejdsdage.
Hvis du vil spore din ordre kan du gøre dette via GLS's hjemmeside.
Hjemmelevering med GLS:
Hvis du vil spore din ordre, kan du gøre dette med Track & Trace koden på GLS's hjemmeside. Du finder dette i din bekræftigelse du modtog på mail, da din ordre forlod vores lager, eller på 'My Hunkemöller'.
*Obs: det er ikke muligt at få leveret din pakke til pakkeboks eller postboks adresse.
Hvordan finder jeg varer på hjemmesiden?
Hvordan bestiller jeg noget på hunkemoller.dk?
Jeg har ikke modtaget en bekræftelses e-mail, hvad gør jeg?
Hvad hvis jeg ikke er hjemme, når min ordre bliver leveret?
Hvis du ikke er hjemme når din ordre bliver leveret, vil postmanden forsøge at levere denne igen den næste dag. Hvis du igen ikke er hjemme, vil postmanden efterlade en besked. Du kan afhente din pakke inden for 2 uger. Hvis du ikke afhenter din pakke, vil denne blive returneret til Hunkemöller og din betaling vil blive refunderet.
Betalte du i butikken? Kontakt da venligst vores kundeservice for at begynde din refundering.
Min ordre er forsinket, hvad er årsagen?
Grundet travlhed på vores lager og/eller hos fragtfirmaet kan det nogle gange tage længere tid. Hvis du vil spore din pakke kan du gøre dette med Track & Trace koden via GLS's hjemmeside. Du kan finde den nødvendige information i den bekræftigelsesmail du modtager når dine varer forlader vores lager. Du vil altid modtage en bekræftigelse når dine varer er blevet afsendt.
Hvor kan jeg finde en oversigt over alle Hunkemöller butikker?
Du kan finde en oversigt over alle Hunkemöller butikker ved at anvende vores ’Find butik’ funktion. Indtast dit postnummer og by, og se hvilken butik der er nærmest dig.
Hunkemöller Danmark A/S Lautruphøj 5 2750 Ballerup Trade register #: 30346718Hvor lang er leveringstiden?
Min Track & Trace nummer fungerer ikke, hvad gør jeg?
Hvis du modtager en Track & Trace kode, kan det tage op til 24 timer før du kan tracke din ordre.
Hvis du modtager en fejlmeddelse, tjek det indtastede nummer og prøv igen (senere). For yderligere spørgsmål, kontakt da GLS kundeservice.
Hvor kan jeg finde min Track & Trace nummer?
Du vil modtage en bekræftelse på mail når din pakke er sendt og/eller er klar til afhentning i butikken.
Hvis du vil spore din pakke kan du gøre dette med Track & Trace kode på GLS's hjemmeside. Du finder denne kode i den mail du modtager når dine varer har forladt vores lager eller på 'My Hunkemöller".
*Tip: download vores Hunkemöller app, så kan du altid følge med i din ordrestatus.
Jeg har modtaget en vare i den forkerte størrelse eller forkert farve, hvad gør jeg?
Hvis du har modtaget den forkerte størrelse eller farve, kan du gøre følgende:
- Send varen/varerne tilbage til os og bestil dem igen på hjemmesiden eller returnere dem i en butik.
Du vil blive refunderet inden for 10 arbejdsdage via den betalingsmåde du benyttede ved køb. Har du betalt i butik, vil du modtage en mail med yderligere instrukser.
- Returner varen i butik og bestil igen via vores webshop. Pengene vil blive refunderet til din konot inden for 10 dage.
Hvad er fragtomkostningerne?
Fragtomkostningerne afhænger af fragtmetoden:
Vælg muligheden: Afhentning i butik og så betaler du ikke for fragtomkostninger
Fragtomkostningerne for GLS er 39,90 kr. pr. ordre.
Det er ikke muligt at levere til en postboks eller pakkeboks.
Kan jeg pakke mit køb ind?
Ja, du kan nemt tilføje en gaveæske i din shoppingkurv. Gaveæsken kommer kun i én størrelse. Hvis du bestiller flere varer, og vil være sikker på der er plads til dem alle, bestil da flere gaveæsker.
Betaling, kuponer og kampagner
Hvad er Klarna?
Med efterbetalingsmetoden Klarna er det muligt at betale dine online ordrer, efter du har modtaget dem. Klarna ordner hele efterbetalingen for Hunkemöller. For at betale de bestilte varer modtager du en betalingsanmodning fra Klarna via e-mail. For at godkende din efterbetaling udfører Klarna et data tjek. Klarna har en stram privatlivspolitik som er nedskrevet i deres privatlivserklæring. Hvis din anmodning om efterbetaling ikke er godkendt, så er det muligt at betale for varerne med en anden betalingsmetode. Ved spørgsmål omkring betalingsmetoden bedes du venligst henvende dig til Klarnas kundeservice. https://www.klarna.com/dk/kundeservice Telefonnummer: 69 91 88 81
Jeg har betalt med Klarna. Skal jeg betale min faktura når jeg returnerer ordren?
Jeg kan ikke benytte Klarna, hvorfor ikke?
Prisinformation Hunkemöller
Hvor finder jeg mere information om Passion Points?
Hvor kan jeg finde min faktura?
Dit kontoudtog kan findes under 'Mine ordrer' på din profil. For at se alle ordre kan du klikke på "Se tidligere ordre".
Jeg kan ikke indløse mit gavekort, hvad gør jeg nu?
Du kan benytte dit gavekort i alle Hunkemöller butikker i Danmark. Hvis du oplever problemer, kontakt da venligst kundeservice.
Hvordan kan jeg se saldoen på mit Hunkemöller-gavekort?
Besøg en af vores butikker for at personalet kan tjekke din saldo. Gavekortet har ingen udløbsdato.
Hvor kan jeg indløse mine Passion Points?
Hvordan ved jeg hvilke kampagner der er aktive?
Er der knyttet betingelser til ved brug af en online rabat eller kupon?
Can I exchange a lingeriecard for cash?
Hvordan indløser jeg en rabatkode eller kupon?
Er det sikkert at handle på hunkemoller.dk
Hvor lang tid går der før min betaling er gennemført?
Hvor kan jeg købe et gavekort?
Kan jeg bruge min Passion Points rabat på online ordrer?
Vil jeg få mine indløste Passion Points tilbage hvis jeg returnerer dele af min ordre eller hele min ordre?
Hvordan kan jeg betale på hunkemoller.dk?
1. Kreditkort. Vi tager modtager Mastercard, Visa og Maestro.
2. Dankort
3. PayPal
4. Klarna
5. Apple Pay
Gældende for alle betalingsmetoder: hvis du returnerer noget, vil beløbet blive refunderet indenfor 2 dage.
Vil jeg få mine indløste Passion Points tilbage hvis jeg returnerer dele af min ordre eller hele min ordre?
Returnering og ombytning af varer
Hvordan kan jeg returnere en vare, som er bestilt på hunkemoller.dk?
På grund af Corona-udbruddet forlænger Hunkemöller returperioden fra 14 til 45 dage.
Du kan returnere en vare til os gratis indenfor 14 dage. Følg denne procedure:
1.Placer varen i en pakke sammen med den medfølgende returseddel. Du kan anvende den originale emballage.
2. Returmærket sættes på emballagen henover adressemærket
3. Aflever pakken på posthuset
4. Når vi har modtaget din pakke, vil du modtage en bekræftelse via e-mail. Dette kan tage op til 10 dage. Beløbet vil blive refunderet til det kort, du har betalt med indenfor 2 dage efter du har modtaget e-mailen.
Hvornår vil mine penge blive refunderet?
Hvad er omkostninger ved returning?
Stadig ikke helt tilfreds med din ordre? Intet problem, du kan altid returnere din ordre uden ekstra beregning.
1. Returner til en butik nær dig.
2. Send varerne retur via det lokale postkontor. Benyt retursedlen som var med i din ordre.
Du kan også benytte andre fragtfirmaer, men så hæfter du selv for eventuelle ekstra udgifter.
Er der nogle varer, som ikke kan returneres?
Nogle få varer kan ikke returneres:
1.Stick-on bh’er
2. Beauty produkter
3. Strømpebukser og stockings
4. Gavekort og Membercards
Vil jeg automatisk modtage en anden vare hvis jeg returnere en vare?
Vil jeg få mine indløste Passion Points tilbage hvis jeg returnerer dele af min ordre eller hele min ordre?
Hvor lang tid tager det at returnere en vare?
Grundet ekstra forholdsregler i forbindelse med den nuværende situation, kan behandlingstiden på din returforsendelse være længere end du er vant til. Vi takker for din tålmodighed.
Når vi modtager pakken, vil vi sende dig en bekræftelse via e-mail. Det kan tage op til 10 dage. Beløbet vil blive returneret til dig indenfor 2 dage efter bekræftelsen er fremsendt.
Hvis du returnerer hele din ordre, vil vi refundere hele beløbet inklusiv fragtomkostninger. Hvis du kun returnerer dele af din ordre, vil du modtage beløbet for de returnerede varer.
Vil jeg få mine indløste Passion Points tilbage hvis jeg returnerer dele af min ordre eller hele min ordre?
Privatlivs relateret spørgsmål
Hunkemöller B.V. beskytter dine personlige data. Det er din information, og det respekterer vi. Vores politik omkring persondata beskyttelse giver dig alle detaljer omkring hvornår og hvorfor vi indsamler dine personlige data, hvordan vi bruger dem og hvordan vi passer på dem.
Hvis du ønsker at slette, opdatere, overføre eller få adgang til dine personlige data, benyt venligst vores kontakt formular på hjemmesiden:
1. Gå til 'Kontakt' og udfyld de obligatoriske felter
2. Vælg emne 'Privatlivs politik'
3. Send formular
Vi vil kontakte dig indenfor 14 dage. Vi vil muligvis bede dig om yderligere information.
Er der nogle regler forbundet med en returning?
Der er nogle regler forbundet med returning hos Hunkemoller.dk:
På grund af Corona-udbruddet forlænger Hunkemöller returperioden fra 14 til 45 dage.
1. Du kan inden for 14 dage efter modtagelse informere os om, at du vil returnere dine varer. Efter dette er registreret har du yderligere 14 dage til faktisk at returnere produkterne. Du kan også returnere dine varer inden for 14 dage fra modtagelse uden at informere os på forhånd, så længe du vedlægger seddel der bekræfter dit ønske om returnering.
2. Varer* skal være ubeskadiget.
3. Du kan benytte dig af vores returlabel til at returnere din pakke.
Du kan returnere din ordre gratis. Du kan se fremgangsmåde ved at at læse "Hvordan kan jeg returnere en vare, som er bestilt på hunkemoller.dk?".
* Ekskluderet fra retur: Produkter som ikke er egnet til returnering grundet beskyttelse af helbred og hygiejne og hvor forseglingen er brudt efter modtagelse, eller produkter som tydeligt er beregnet til en bestemt person.
Kan jeg returnere varer i en butik?
Det kan være at din yndlingsbutik stadig har lukket eller har ændret åbningstider.Vores online butik har åbent 24/7.
Ja, du kan returnere varer i en butik. Sørg for at:
1. Medbringe din faktura/ kvittering
2. Varerne du ønsker at returnere ikke er brugt og er i original stand
Bemærk: pengene vil blive sat tilbage på det kort du har brugt til betaling online.
Kan jeg ombytte varerne i butikken?
Det kan være at din yndlingsbutik stadig har lukket eller har ændret åbningstider.Vores online butik har åbent 24/7
Det er ikke muligt at ombytte varer der er købt i webshoppen i butikkerne. Du kan dog godt returnere dem i butikken. Vær opmærksom på dette
1. Medbring din faktura
2. Varerne må ikke være brugt og skal være i original stand, ubrudt og med prismærke
* OBS: Dine penge vil blive tilbageført til din konto, der udbetales ikke penge i butikken.
Jeg har modtaget et link, hvor jeg bliver bedt om at udfylde mit IBAN nummer. Hvorfor?
Når du har placeret en Order in Store (en online bestilling, som du har betalt i butikken), modtager du i de følgende scenarier en e-mail med et link fra os:
- Du har returneret din bestilling ved at sende den til vores lager.
- Din bestilling er blevet annulleret, fordi du ikke har afhentet den i butikken inden for 14 dage.
- Din bestilling er blevet annulleret, fordi du ikke har afhentet den på posthuset inden for 14 dage.
- En vare fra din bestilling var udsolgt
Vi beder om dit IBAN nummer, så vi kan tilbagebetale dig. Linket er sikkert, og det er gyldigt i 14 dage og dine oplysninger er bestykkede. Fra du har udfyldt dine IBAN detaljer kan der gå op til 10 dage før tilbagebetalingen er gennemført.
Hvis du ikke har foretaget et køb eller en bestilling hos Hunkemöller, skal du ikke udfylde dine oplysninger og slette mailen.
Hvordan kan jeg returnere min ordre når butikkerne holder lukket pga. Corona?
Service og kontakt
Jeg har en klage, hvad gør jeg?
Hvis du ikke er tilfreds med en af vores varer eller vores service, vil vi gerne høre fra dig! Benyt dig af vores kontaktformen eller ring til vores kundeservice.
Jeg har en klage, hvad gør jeg?
Hvis du ikke er tilfreds med en af vores varer eller vores service, vil vi gerne høre fra dig! Benyt dig af vores kontaktformen eller ring til vores kundeservice.
Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?
Spørgsmål relateret til persondata beskyttelse.
Hunkemöller B.V. beskytter dine personlige data. Det er din information, og det respekterer vi. Vores politik omkring persondata beskyttelse giver dig alle detaljer omkring hvornår og hvorfor vi indsamler dine personlige data, hvordan vi bruger dem og hvordan vi passer på dem.
Hvis du ønsker at slette, opdatere, overføre eller få adgang til dine personlige data, benyt venligst vores kontakt formular på hjemmesiden:
1. Gå til 'Kontakt' og udfyld de obligatoriske felter
2. Vælg emne 'Privatlivs politik'
3. Send formular
Vi vil kontakte dig indenfor 14 dage. Vi vil muligvis bede dig om yderligere information.
Hvordan kan jeg finde min rigtige størrelse og pasform?
Din bh størrelse er baseret på to ting: din omkreds (målt rundt om kroppen lige under dine bryster) og din skålstørrelse. Du finder størrelsen ved at tage differencen mellem målet på dine bryster og din omkreds. Klik her for at lære mere om hvordan du finder din korrekte bh størrelse.
Hvordan vasker jeg bedst mine varer?
Vask altid nye varer inden brug. Røde og mørke produkter skal vaskes separat. Vi anbefaler altid at bh’er håndvaskes. For flere vaskeinstruktioner, klik her.
Hvordan kan jeg finde den nærmeste Hunkemöller butik?
Gå til ”Find butik”,og indtast dit postnummer og by, på den måde finder du din nærmeste butik.
Hunkemöller Danmark A/S Lautruphøj 5 2750 Ballerup Trade register #: 30346718