Hvordan kan vi hjælpe dig?

Mit Hunkemöller

Hvordan opretter jeg en My Hunkemöller konto?

Hos Hunkemöller er vores kunder i centrum. MyHunkemöller er et pointbaseret loyalitetsprogram fra Hunkemöller, som kunder i forretningerne, på hjemmesiden eller i appen kan blive medlem af - også betegnet som Member. MyHunkemöller er oprettet for på en personlig og inspirerende måde at værdsætte disse Members og give dem en god oplevelse. Vi belønner vores Members med rabatter, gaver og eksklusive serviceydelser. Jo mere du køber, og jo flere andre ting du foretager dig sammen med os, desto flere point sparer du sammen, desto højere bliver dit niveau. Og hvert niveau byder igen på nye og stadig mere eksklusive fordele for dig! Tænk på limited edition-produkter, indbydelser til begivenheder, rabatkuponer, gaver på din fødselsdag, indbydelser af medlemmet til forsalg og meget mere. Se på alle fordelene i programmet her: http://www.hunkemoller.nl/passionpoints-benefits
Vi bruger de oplysninger, vi får fra vores medlemmer, sådan at vi endnu bedre kan forudse vores kunders behov.

Medlemmer sparer point op på en pointsaldo (Passion Points)
Programmet har 4 niveauer (levels). Antallet af point bestemmer dit niveau i programmet Hvert niveau har en start- og en slutbalance.
Pointsaldoen bestemmer, hvilke vouchers du modtager. Medlemmer modtager tilgodehavender til at foretage indkøb for til en værdi af 45 kr og et antal andre rabatkuponer og gavevouchere. Hvis du ikke har foretaget noget indkøb i 12 måneder, falder du et niveau. Du får så det antal point, der udgøres af slutbalancen på det pågældende niveau..

Hvad koster det at være medlem af My Hunkemöller?

Der er ingen udgifter forbundet med det! Du kan bare tilmelde dig i en forretning, på hjemmesiden eller i appen.

Hvilke fordele er der ved ’Mit Hunkemöller’?

Der er mange fordele ved ’Mit Hunkemöller’:

  • Du sparer tid når du handler online
  • Giver dig et overblik over alle nuværende og gamle ordrer
  • Du kan nemt og hurtigt ændre dine adresseinformationer
  • Eksklusive velkomstgaver
  • Mulighed for at få ekstra rabat
  • Eksklusive nyhedsbreve med trends og specielle kampagner
  • Personlige anbefalinger
  • Hvor kan jeg finde mit Membercardnummer?

    Hvis du har et Membercard af plastik, kan du finde nummeret på bagsiden af kortet under stregkoden. Endvidere kan du også finde dit Membercardnummer i sidefoden på Hunkemöller-nyhedsbrevet under QR-koden. QR-koden er dit digitale Membercard, som du også kan scanne i butikken.
    Hvis du kun har et digitalt Membercard, kan du finde dette på hjemmesiden ved at logge ind på ‘My Hunkemöller’ eller ved hjælp af appen og derefter klikke på kortikonet øverst på hjemmesiden. Her finder du også en QR-kode. Denne QR-kode er dit digitale Membercard, som du også kan scanne i forretningen.
    Hvis du har tilmeldt dig nyhedsbrevet eller du har hentet Hunkemöller-appen på din telefon, har du altid dit Membercard ved hånden!

    Hvor længe er mit Membercard gyldigt?

    Dit medlemskort er i princippet gyldigt i ubegrænset tid, men hvis du ikke har købt noget hos Hunkemöller i 6 år, vil dine data - og dermed også dine kortdata - blive slettet fra vores kundedatasystemer.

    Jeg har tabt mit Membercard, eller det er blevet stjålet, hvad nu?

    Hvis du har tabt dit medlemskort eller tror, at det er blevet stjålet, skal du kontakte vores kundeservice via 'Kontakt' nederst på hjemmesiden. Dette er kun muligt, hvis du har registreret dit Membercard.

    Jeg har to medlemskortnumre, hvad nu?

    Hvis du har to medlemskortnumre, kan du samle dem på én konto. Kontakt vores kundeservice for at få hjælp.

    Hvordan kan jeg logge ind på My Hunkemöller for at se mine kontodata, mit tilgodehavende og mine vouchere?

    For at se eller ændre dine data og for at få en aktuel oversigt over dine tilgodehavender og vouchere klikker du på 'Log ind' øverst på siden. Udfyld din e-mailadresse og din adgangskode, og klik på 'Log ind'. Du kommer nu til din personlige medlemsside. Med samme data kan du også logge ind i appen.

    Hvordan kan jeg i en forretning eller på hjemmesiden eller appen bevise, at jeg er medlem?

    Der er to måder at identificere dig på som medlem.

    1. For at identificere dig som medlem på hjemmesiden eller appen, skal du logge ind på hjemmesiden eller appen med din e-mailadresse og din adgangskode. Fra det øjeblik tilføjes der ved ethvert køb Passion Points på din medlemskonto, og du kan aktivere eventuelle tilgodehavender og vouchere i din indkøbsvogn.
    2. Du identificerer sig som medlem i en forretning ved at scanne det medlemskort, du har modtaget, ved kassen i forretningen. Hvis du ikke kan scanne dit Membercard, kan du - kun ved forevisning af gyldigt legitimationsbevis - få personalet ved kassen til at finde dig i systemet. En medarbejder skal, i henhold til lovgivning, bruge et legitimationsbevis som f.eks. et pas, id-kort eller kørekort for at kunne finde dig i systemet. Når du har identificeret dig som medlem, bliver dine Passion Points tilføjet på din medlemskonto ved køb, og vores medarbejder kan aktivere dine tilgodehavender og vouchere, for dig.

    Kan jeg også bruge mit MyHunkemöller medlemskonto i udlandet?

    Ja, du kan bruge medlemskortet i udlandet og logge ind på hjemmesiderne og apperne med din medlemskonto. Du kan også opspare Passion Points og bruge dine tilgodehavender og vouchere i forretninger i udlandet og hjemmesider og apper i de pågældende lande. Du kan se i hvilke lande, Hunkemöller er til stede, i vores butikssøger på hjemmesiden. Fordelene på de forskellige niveauer er de samme.

    Jeg kan ikke logge ind på My Hunkemöller, hvad nu?

    Kan du ikke logge ind? Kontroller så først, om du har angivet den korrekte e-mailadresse og/eller adgangskode. Hvis du får meddelelsen 'Denne e-mailadresse genkendes ikke', har du sandsynligvis ingen konto. Se også: Hvordan kan jeg oprette en konto på My Hunkemöller. Hvis du får meddelelsen 'Denne konto er endnu ikke aktiveret', kan du få aktiverings-e-mailen sendt til din indbakke igen. Bemærk: Du modtager herefter en e-mail for at aktivere din konto. Først når du klikker på kinket i e-mailen, er du medlem af My Hunkemöller og kan gøre brug af dine belønninger i form af vouchere og tilgodehavender i såvel appen (og på hjemmesiden) som i forretningerne!

    Hvis du har glemt din adgangskode, skal du klikke på glemt adgangskode. Du får en e-mail fra os, hvorefter du ved hjælp af et link kan ændre din adgangskode.
    Hvis du har glemt den e-mailadresse, du er blevet medlem med, skal du kontakte kundeservice og fortælle dem nummeret på dit Membercard. Se også 'Hvor kan jeg finde mit medlemskortnummer?'

    Hvordan ændrer jeg min adresse?

    For at ændre dine data, skal du logge ind på hjemmesiden eller appen. Du går så til din Medlemsside. Klik derefter på ‘Min Profil’ og i fanen min adressebog på ‘Rediger’. Når du har ændret dine data, skal du klikke på ‘Gem ændringerne’. Du kan også tilføje flere leveringsadresser. I forretningen kan kassemedarbejderen også ændre de fleste data for dig, hvis du identificerer dig ved hjælp af et gyldigt legitimationsbevis.

    Hvordan ændrer jeg min e-mail adresse?

    For at ændre dine data, skal du logge ind på hjemmesiden eller appen. Du går så til din Medlemsside. Klik derefter på ‘Min Profil’ og i fanen min adressebog på ‘Rediger’. Når du har ændret dine data, skal du klikke på ‘Gem ændringerne’. Du kan også tilføje flere leveringsadresser. I forretningen kan kassemedarbejderen også ændre de fleste data for dig, hvis du identificerer dig ved hjælp af et gyldigt legitimationsbevis.

    Hvordan ændrer jeg mit password?

    For at ændre dine data, skal du logge ind på My Hunkemöller. Klik derefter på "Min profil" og så på "Skift adgangskode". Rul ned til 'Skift adgangskode'. Anfør din nuværende adgangskode efterfulgt af din nye adgangskode. Bekræft denne igen og klik på "Skift adgangskode".

    Hvordan sletter jeg min profil?

    Hvis du vil slette, opdatere eller overføre dine personlige data eller du vil have adgang til dine personlige data, skal du bruge vores kontaktformular på hjemmesiden og følge disse skridt:

    • På hjemmesiden går du til ''Kontakt'' eller skriver https://www.hunkemoller.nl/contact login en/ i din browser, eller udfyld de obligatoriske felter inklusive medlemskortnummer.
    • Vi vil kontakte dig inden for 2 arbejdsdage efter din anmodning. Vi vil muligvis bede om yderligere oplysninger.

    Jeg har slettet min konto hos MyHunkemöller, men vil gerne være medlem igen. Hvordan bliver jeg det?

    Du kan lade et nyt medlemskort registrere i en forretning eller online - på hjemmesiden eller i appen - oprette en onlinekonto.

    Jeg ønsker at modtage nyhedsbreve, hvad skal jeg gøre?

    Klik på ‘Tilmeld’ forneden til højre på denne side. Du vil modtage en bekræftelsesmail. Klik på linket i denne e-mail for at bekræfte din tilmelding. Det er også muligt at tilmelde dig nyhedsbrevet i din MyHunkemöller medlemskonto. Log ind på My Hunkemöller, gå til ‘Min Profil’, klik på ‘Rediger’ og sæt mærke i “Jeg vil gerne modtage de sidste nyheder om tilbud, trends, begivenheder og personlige anbefalinger fra Hunkemöller.”

    Nyhedsbrevet sendes kun med nye kampagner eller anbefalinger fra Hunkemöller og indeholder personlige anbefalinger på baggrund af dine tidligere indkøb.
    - Hyppighed: som standard 3 til 4 gange om ugen, men tilpasses på baggrund af din læseadfærd og sendes på et tidspunkt, hvor du gerne vil læse det.
    - Oplysningerne vedrører nye kampagner og tilbud, inspiration, indbydelser til begivenheder, reklamegaver og personlige anbefalinger. For medlemmer er der særlige medlemstilbud.
    - Hvis du ikke mere vil modtage vores nyhedsbrev, skal du klikke på linket nederst i nyhedsbrevet. Det kan også lade sig gøre at afmelde nyhedsbrevet i din konto. Log ind på My Hunkemöller, gå til ‘Min Profil’ og klik på ‘Rediger’ fjern mærket i “Jeg vil gerne modtage de sidste nyheder om tilbud, trends, begivenheder og personlige anbefalinger fra Hunkemöller.”

    Hvad er Passion Points?

    Da du er tilmeldt som medlem på My Hunkemöller, får du Passion Points ved ethvert køb, du foretager i en forretning, i webshoppen eller via appen. For hver 7,-, du giver ud, får du 10 Passion Points. Du kan også tjene Passion Points på andre måder, for eksempel ved at udfylde dine profildata.
    Dine Passion Points forbliver gyldige i ét år. Ved at opspare Passion Points modtager du tilgodehavender til at købe ind for og personlige vouchere.

    Ved 250, 500, 750, 950, 1500 og 2000 Passion Points modtager du et tilgodehavende på 37,- til at købe ind for. Ved 3000 og 5000 Passion Points kan du omveksle dine point til ekstra tilgodehavender. Tilgodehavendet til at købe ind for er gyldigt i 3 måneder. Du kan maks. bruge 180,- af dit tilgodehavende pr. bestilling. Og på andre tidspunkter modtager du personlige vouchere fra os, som du kan bruge til at opnå rabatter med, eller du modtager en gave eller en anden belønning. Dine Passion Points, vouchere og tilgodehavender tilskrives automatisk din medlemskonto. Ved kassen og på hjemmesiden og appen har du altid en aktuel oversigt over dine opsparede Passion Points, dine vouchere og dit tilgodehavende. Du kan bruge dit tilgodehavende og dine vouchere i en forretning, via appen eller i webshoppen. Hvis du scanner dit medlemskort i en forretning eller lader kassemedarbejderen finde dig i systemet (husk i så fald at medbringe ID) så kan medarbejderen fortælle dig, hvor stort dit tilgodehavende til at købe ind for er, og hvor mange vouchere du har. På hjemmesiden og appen kan du logge ind og se, hvor mange vouchere og hvor stort et tilgodehavende du har på din konto og i indkøbsvognen.

    Har mine Passion Points en pengeværdi?

    Passion Points har ingen pengeværdi. De bliver brugt til at bestemme dit niveau med: Hvis du bruger 8 kr, får du 10 Passion Points, men du kan ikke omsætte dine point til penge. Pointsaldoen giver dig imidlertid adgang til tidspunkter, hvor der udstedes tilgodehavende til at købe ind for eller vouchere.

    Hvor længe er mine Passion Points gyldige?

    Din medlemskonto er altid gyldig, men dine medlemspoint bortfalder efter 6 år uden aktivitet på kontoen.
    Passion Points bortfalder også, hvis der i de sidste 365 dage ikke er foretaget noget indkøb. Du falder så tilbage til slutbalancen på det forudgående niveau.
    Se også 'Kan jeg falde tilbage på et lavere niveau?'

    På hvilket niveau starter jeg som medlem?

    Et nyt medlem starter på det niveau, der svarer til den pointbalance, der er opnået ved det første indkøb. Dette kan således være på niveau 1, men også højere, afhængigt af det beløb du har købt for, og mængden af profildata du har udfyldt ved tilmeldingen.

    Hvordan ved jeg, på hvilket niveau jeg befinder mig?

    På hjemmesiden og i appen kan du i din profil se, hvor mange point du har, på hvilket niveau du befinder dig, og hvor mange flere point du skal bruge for at komme op på det følgende niveau. Dette meddeles også i alle nyhedsbreve, så tilmeld dig for holde dig opdateret vedrørende din status. Du modtager så også hver måned en oversigt over det tilgodehavende og de vouchere, du kan bruge! I vores butikker kan du se det på skærmen, når du har scannet dit medlemskort.

    Hvordan kan jeg komme op på et højere niveau?

    Ved at optjene flere Passion Points kan du nå et højere niveau med flere og mere eksklusive fordele. Se her for at få en aktuel oversigt over fordelene på de forskellige niveauer https://www.hunkemoller.nl/passionpoints-benefits

    Jeg er pludselig kommet ned på et lavere niveau, hvordan kan det være?

    1) Hvis du igennem 1 år ikke har foretaget nogen indkøb hos Hunkemöller, bliver du sat 1 niveau tilbage og får den pointbalance, der svarer til det højeste antal på det pågældende niveau.

    2) Hvis du omveksler point for at få en voucher.

    3) Hvis du returnerer dine indkøb, vil de Passion Points, du har optjent ved købet, igen blive fratrukket din medlemskonto.​

    Optjente vouchers, som tildeles i anledning af, at du har nået en (højere) pointbalance, vil forsvinde fra kontoen, hvis du kommer ned på en lavere pointbalance. Erhvervede tilgodehavender forbliver på kontoen. Hvis du returnerer et indkøb, så du mister point, og der også er blevet indsat et tilgodehavende på din konto, bliver dette tilgodehavende trukket fra igen.​
    Da vouchere kun kan benyttes én gang, vil mistede point ikke resultere i, at der igen modtages vouchere ved en lavere pointbalance, hvis du allerede har haft disse vouchere.

    Min pointbalance (Passion Points) er faldet. Hvordan kan det være, og hvilke følger har det?

    1) Hvis du igennem 1 år ikke har foretaget nogen indkøb hos Hunkemöller, bliver du sat 1 niveau tilbage og får den pointbalance, der svarer til det højeste antal på det pågældende niveau.
    2) Hvis du omveksler point for at få en voucher.
    3) Hvis du returnerer dine indkøb, vil de Passion Points, som du havde optjent ved købet, igen blive fratrukket din medlemskonto.

                                                                                                                                           

    Optjente vouchers, som tildeles i anledning af, at du har nået en (højere) pointbalance, vil forsvinde fra kontoen, når du kommer ned på en lavere pointbalance. Erhvervede tilgodehavender forbliver på kontoen. Hvis du returnerer et indkøb, så du mister point, og der også er blevet indsat et tilgodehavende på din konto, bliver dette tilgodehavende trukket fra igen.

    Da vouchere kun kan benyttes én gang, vil mistede point ikke resultere i, at der igen modtages vouchere ved en lavere pointbalance, hvis du allerede har haft disse vouchere.

    Kan jeg omveksle Passion Points?

    Ja. For at få adgang til bestemte eksklusive vouchere kan du omveksle dine point. Efter omveksling af det nødvendige antal point kan du benytte voucheren.

    Jeg har ikke modtaget Passion Points for mit køb. Hvad gør jeg?

    Når du foretager et indkøb i en forretning, bliver dine Passion Points sat ind på din konto inden for 24 timer. Når du foretager et indkøb online, bliver dine Passion Points sat ind, når din pakke har forladt vores distributionscenter. Dette kan vare nogle dage. Du bliver informeret herom pr. e-mail. Hvis pointene alligevel ikke bliver sat ind på kontoen, skal du inden 30 dage efter indkøbet sende en e-mail til vores kundeservice membercard@hunkemoller.com. Angiv ved et indkøb i en forretning nummeret på dit Membercard, det beløb, der står på bonen og nummeret på bonen. Angiv ved et onlineindkøb nummeret på dit Membercard, beløbet og det ordrenummer/bestillingsnummer, som er angivet i din ordrebekræftelses-e-mail. Hvis du har optjent Passion Points på en anden måde, skal du sende en e-mail til vores kundeservice med nummeret på dit Membercard og en kort beskrivelse af den aktivitet, som du skulle have haft point for.

    Jeg har glemt min telefon/batteriet i min telefon er fladt/jeg har ikke mit Membercard ved hånden, men vil gerne foretage et indkøb i en forretning. Kan jeg alligevel få Passion Points?

    Ja, hvis du har dit ID på dig og kan identificere dig ved kassen, kan medarbejderen finde dig i systemet og du kan få sat dine point ind.

    Jeg har glemt at logge ind under min transaktion, men vil gerne foretage et indkøb på hjemmesiden. Får jeg alligevel Passion Points for det?

    Ja, hvis du på ordrebekræftelsessiden vælger punktet 'Tilføj også 'Passion Points' og logger ind, vil pointene blive sat ind på din konto.

    Hvornår modtager jeg belønninger som f.eks. tilgodehavender og vouchere for mine opsparede Passion Points?

    Ved 250, 500, 750, 950, 1500 og 2000 Passion Points vil du modtage 45 kr i Shopperabat. Shopperabatten er gyldig i 3 måneder. Ved andre tidspunkter, vil du modtage personlige gavekort, som du kan bruge til at få rabat, eller til at modtage en gave eller anden belønning. Dine Passion Points, kuponer og Shopperabat vil automatisk blive lagt ind på din Memberside. I butikkerne, på hjemmesiden og i vores app kan du altid få et overblik over din aktuelle mængde af Passion Points, dine kuponer og Shopperabat. Du kan bruge din Shopperabat og kuponer i butikkerne, appen og i webshoppen.”

    Hvordan bruger jeg mit tilgodehavende, min rabatkode eller voucher?

    Du kan bruge dit tilgodehavende og dine vouchere i en forretning, i webshoppen eller via appen. Hvis du har et tilgodehavende eller vouchere på din medlemskonto, kan de ses i indkøbsvognen på hjemmesiden eller i appen. Du kan vælge dem i indkøbsvognen. I forretningerne kan du se dem på skærmen ved kassen. I en forretning kan du bede kassemedarbejderen om at vælge dem.
    Hvis varerne i dit indkøb ikke opfylder kravene til omveksling af en bestemt voucher vil denne ikke kunne vælges. Vouchere er personlige. Medmindre andet er anført, kan du omveksle flere vouchere og tilgodehavender i forbindelse med 1 indkøb. Du kan maksimalt bruge 30 euro pr. bestilling.

    Hvor kan jeg omveksle rabatkoderne på hjemmesiden eller i appen?

    Du kan indtaste og omveksle din rabatkode i din indkøbsvogn på hjemmesiden og i appen. Du skal så indtaste dine kode og klikke på ‘Tilføj’.

    Er der betingelser forbundet med brugen af et tilgodehavende, en rabatkode eller voucher?

    Tilgodehavender er gyldige på hjemmesiden, i appen og i forretningerne. Du kan imidlertid kun bruge et tilgodehavende til indkøb én gang. Derefter er det ikke mere gyldigt. Tilgodehavender er gyldige i 3 måneder.

    Vouchere er gyldige på hjemmesiden, i appen og i forretningerne, medmindre andet er anført på voucheren. De har en gyldighedsperiode, som står anført på voucherens side om særlige forhold. Du kan ikke få udbetalt kontanter for dem eller indlevere dem med tilbagevirkende kraft.
    Du kan som regel kun bruge en voucher én gang. Derefter er den ikke mere gyldig. Du kan omveksle flere forskellige vouchere pr. bestilling.

    Rabatkoder er gyldige på hjemmesiden og i appen. Du kan imidlertid kun bruge en rabatkode én gang. Derefter er den ikke længere gyldig. Gyldighedsperioden står anført sammen med rabatkoden. Der er én rabatkode pr. bestilling. Du kan ikke omveksle den til kontante penge eller indlevere den med tilbagevirkende kraft.

    Tilgodehavender, vouchere og rabatkoder kan også omveksles kombineret.

    Hvordan beregnes returbeløbet, når jeg returnerer online og jeg ved min bestilling har gjort brug af mit tilgodehavende?

    Et forholdsmæssigt beløb vil blive sat tilbage på dit Membercard elektronisk for hver vare du returnere. Det kan tage få dage.

    Får jeg mit tilgodehavende tilbage, hvis jeg returnerer min bestilling helt eller delvis online eller i en forretning, og hvad sker der med mine Passion Points?

    Ja, ved returnering føres det omvekslede tilgodehavende pr. returneret artikel tilbage på dit (digitale) medlemskort med et tilsvarende beløb. De Passion point, du har indtjent ved bestillingen, fjernes igen fra medlemskontoen.

    Hvad sker der med det tilgodehavende, jeg har brugt, hvis jeg helt eller delvist ombytter min bestilling i en forretning, og hvad sker der med mine Passion Points?

    Ved ombytning bliver det omvekslede tilgodehavende for hver returneret artikel trukket fra prisen på den ombyttede artikel og anvendt på den nye artikel. De under bestillingen optjente Passion Points trækkes igen fra din medlemskonto. Og de Passion Points, du tjener ved anskaffelsen af den artikel, du får i bytte, tillægges igen din konto. Hvis du har brugt en rabatvoucher, for hvilken du har omvekslet point, bliver de omvekslede Passion Points ikke returneret, og voucheren får ikke sin gyldighed tilbage. Den rabat, du modtog pr. returneret artikel trækkes fra prisen på den ombyttede artikel og overføres til den nye artikel, hvis rabatten er gyldig for den.

    Får jeg min voucher tilbage, hvis jeg helt eller delvis returnerer min bestilling, og hvad sker der med de Passion Points, jeg har omvekslet for den?

    Ved en returnering af hele bestillingen ad 1 eller flere gange føres de anvendte vouchere tilbage på din medlemskonto, så snart den samlede bestilling er returneret. Også eventuelle Passion Points, der har været anvendt til en voucher, tilbageføres til din medlemskonto.

    Hvis du ikke returnerer hele bestillingen, men kun 1 eller enkelte artikler, bliver de vouchere, der er benyttet til indkøbet ikke ført tilbage til din medlemskonto. De Passion Points, der eventuelt er omvekslet til en voucher føres ikke tilbage til din medlemskonto.

    Vouchere, der er blevet tildelt som gaver, service, reklamegave, indbydelser til begivenheder eller en gratis forsendelse bliver aldrig ført tilbage til medlemskontoen efter en hel eller delvis returnering.

    Hvad sker der med min brugte voucher, hvis jeg helt eller delvis bytter min bestilling i en forretning, og hvad sker der med mine Passion Points?

    Ved ombytning bliver den rabat på rabatkuponerne, der er blevet brug ved købet pr. returneret artikel trukket fra prisen på den artikel, du får i bytte. De under bestillingen optjente Passion Points trækkes igen fra din medlemskonto. Og de Passion Points, du tjener ved anskaffelsen af den nye artikel, du får i bytte, tillægges igen din konto. Dette gælder ikke for vouchere, der er blevet tildelt som gaver, service, reklamegave, indbydelser til begivenheder eller en gratis forsendelse.

    Jeg ønsker at afmelde nyhedsbrevet, hvad skal jeg gøre?

    Hvis du ikke længere ønsker, at modtage vores nyhedsbreve, kan du klikke på ”Log på” øverst på siden og logge ind på din profil. Under ”My Hunkemöller”, klikker du på ”Mine kommunikationspræferencer”, hvor du under ”Nyhedsbrevsabonnenter” fjerner afkrydsningen fra feltet ”Jeg vil gerne modtage de seneste nyheder via e-mail fra Hunkemöller”.

    Du kan også afmelde dig, ved at klikke på ”Afmeld nyhedsbrev” i bunden af et nyhedsbrev. Her kan du vælge om du vil afmeldes eller om du vil modtage nyhedsbrevet en gang om ugen. 
     

    Bestilling & Levering

    Hvor er min pakke?

    Du vil modtage en bekræftelse på mail når din pakke er sendt og/eller er klar til afhentning i butikken. 

    Hvis du vil spore din pakke kan du gøre dette med Track & Trace kode på PostNord hjemmeside. 
    Du finder denne kode i den mail du modtager når dine varer har forladt vores lager eller på 'My Hunkemöller".

    *Tip: download vores Hunkemöller app, så kan du altid følge med i din ordrestatus. 

    Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad gør jeg?

    Hvis du ikke har modtaget alle dine bestilte varer, bedes du kontakte kundeservice.

    Jeg har modtaget en vare, jeg ikke har bestilt, hvad gør jeg?

    Hvis du har modtaget en vare, du ikke har bestilt, skal du kontakte kundeservice.

    Jeg har ikke modtaget en bekræftelses e-mail, hvad gør jeg?

    Det kan ske at din bekræftelses e-mail ender i din spam mappe. Tjek den som det første. Hvis du stadigvæk ikke har modtaget noget, så kontakt kundeservice.

    Kan jeg annullere en ordre?

    Når en ordre er blevet gennemført på Hunkemoller.dk er denne endelig og kan ikke annulleres. Hvis du ikke længere er interesseret i varerne, kan du sende dem retur når du har modtaget dem. Du vil derefter blive refunderet.

    Kan jeg arrangere at få min ordre leveret til en anden adresse?

    Du kan altid få leveret din ordre til en anden adresse i Danmark. Du kan specificere din faktura adresse og leveringsadresse ved betaling. Du kan også udfylde disse på din konto, hvis du har en 'My Hunkemöller' profil. Det er ikke muligt at levere til en postboks eller pakkeboks.

    Kan min ordre blive leveret til en postboks adresse?

    Nej, det er desværre ikke muligt.

    Hvordan vil min ordre blive afsendt og leveret?

    Vi har følgende leveringsmuligheder* som du kan vælge imellem: 
    - Afhent dine ordre i en Hunkemöller butik (det kan være at din yndlingsbutik stadig har lukket eller har ændret åbningstider).**
    - Hjemmelevering (med PostNord)
    - Afhent ved Post Nord udleveringssted

    Afhenting i butik:**
    Glem ikke at medbringe din ordrebekræftelse når du afhenter din pakke i butikken. Din pakke vil blive opbevaret i maksimum 14 dage i butikken. Efter dette, vil din ordre blive annuleret og du vil automatisk blive refunderet inden for 10 arbejdsdage. 
    Hvis du vil spore din ordre kan du gøre dette via PostNord's hjemmeside. 

    Hjemmelevering med PostNord: 
    Hvis du vil spore din ordre, kan du gøre dette med Track & Trace koden på PostNord's hjemmeside. Du finder dette i din bekræftigelse du modtog på mail, da din ordre forlod vores lager, eller på 'My Hunkemöller'. 

    Din pakke opbevares i 14 dage ved Post Nords udleveringssted. Husk at medbringe dit forsendelses nr., samt ID til udleveringsstedet. Afhentes ordren ikke indenfor 14 dage, vil den automatisk blive annulleret, og du får dine penge tilbage på din konto indenfor 10 hverdage.

    *Obs: det er ikke muligt at få leveret din pakke til pakkeboks eller postboks adresse.
     

    Hvordan finder jeg varer på hjemmesiden?

    Der er en søgebar øverst på hjemmesiden. Når du indtaster den vare eller det du leder efter i boksen, kan du hurtigt finde produkter eller svar på dine spørgsmål.

    Hvordan bestiller jeg noget på hunkemoller.dk?

    Det er meget nemt at bestille noget fra hunkemoller.dk. Du tilføjer de ønskede varer til din indkøbskurv, derefter går du til kassen. Hvis du har en Hunkemöller profil, kan du logge ind med din e-mail adresse. Hvis du endnu ikke har en profil, skal du oprette en profil eller vælge ”Betaling uden login”.

    Hvad hvis jeg ikke er hjemme, når min ordre bliver leveret?

    Hvis du ikke er hjemme når din ordre bliver leveret, vil postmanden forsøge at levere denne igen den næste dag. Hvis du igen ikke er hjemme, vil postmanden efterlade en besked. Du kan afhente din pakke inden for 2 uger. Hvis du ikke afhenter din pakke, vil denne blive returneret til Hunkemöller og din betaling vil blive refunderet. 
    Betalte du i butikken? Kontakt da venligst vores kundeservice for at begynde din refundering. 

    Min ordre er forsinket, hvad er årsagen?

    Grundet travlhed på vores lager og/eller hos fragtfirmaet kan det nogle gange tage længere tid. Hvis du vil spore din pakke kan du gøre dette med Track & Trace koden via PostNord's hjemmeside. Du kan finde den nødvendige information i den bekræftigelsesmail du modtager når dine varer forlader vores lager. Du vil altid modtage en bekræftigelse når dine varer er blevet afsendt. 

    Hvor kan jeg finde en oversigt over alle Hunkemöller butikker?

    Du kan finde en oversigt over alle Hunkemöller butikker ved at anvende vores ’Find butik’ funktion. Indtast dit postnummer og by, og se hvilken butik der er nærmest dig.

    Hunkemöller Danmark A/S Lautruphøj 5 2750 Ballerup Trade register #: 30346718

    Hvor lang er leveringstiden?

    Grundet ekstra forholdsregler i forbindelse med den nuværende situation, kan leveringstiden på din ordre være længere end du er vant til. Vi takker for din tålmodighed.  Den forventede leveringstid er 3-5 hverdage.

    Min Track & Trace nummer fungerer ikke, hvad gør jeg?

    Hvis du modtager en Track & Trace kode, kan det tage op til 24 timer før du kan tracke din ordre. 
    Hvis du modtager en fejlmeddelse, tjek det indtastede nummer og prøv igen (senere). For yderligere spørgsmål, kontakt da PostNord kundeservice. 

    Hvor kan jeg finde min Track & Trace nummer?

    Du vil modtage en bekræftelse på mail når din pakke er sendt og/eller er klar til afhentning i butikken. 

    Hvis du vil spore din pakke kan du gøre dette med Track & Trace kode på PostNord's hjemmeside. Du finder denne kode i den mail du modtager når dine varer har forladt vores lager eller på 'My Hunkemöller".

    *Tip: download vores Hunkemöller app, så kan du altid følge med i din ordrestatus. 

    Jeg har modtaget en vare i den forkerte størrelse eller forkert farve, hvad gør jeg?

    Hvis du har modtaget den forkerte størrelse eller farve, kan du gøre følgende: 
    - Send varen/varerne tilbage til os og bestil dem igen på hjemmesiden eller returnere dem i en butik. 
    Du vil blive refunderet inden for 10 arbejdsdage via den betalingsmåde du benyttede ved køb. Har du betalt i butik, vil du modtage en mail med yderligere instrukser. 
    - Returner varen i butik og bestil igen via vores webshop. Pengene vil blive refunderet til din konot inden for 10 dage. 

    Hvad er fragtomkostningerne?

    Fragtomkostningerne afhænger af fragtmetoden:
    Vælg muligheden: Afhentning i butik og så betaler du ikke for fragtomkostninger
    Hjemmelevering: 39,90 kr.
    Afhent ved PostNord udleveringssted: 29,90 kr.

    Det er ikke muligt at levere til en postboks eller pakkeboks. 

    Kan jeg pakke mit køb ind?

    Ja, du kan nemt tilføje en gaveæske i din shoppingkurv. Gaveæsken kommer kun i én størrelse. Hvis du bestiller flere varer, og vil være sikker på der er plads til dem alle, bestil da flere gaveæsker.

    Betaling, kuponer og kampagner

    Hvad er Klarna?

    Med efterbetalingsmetoden Klarna er det muligt at betale dine online ordrer, efter du har modtaget dem. Klarna ordner hele efterbetalingen for Hunkemöller. For at betale de bestilte varer modtager du en betalingsanmodning fra Klarna via e-mail. For at godkende din efterbetaling udfører Klarna et data tjek. Klarna har en stram privatlivspolitik som er nedskrevet i deres privatlivserklæring. Hvis din anmodning om efterbetaling ikke er godkendt, så er det muligt at betale for varerne med en anden betalingsmetode. Ved spørgsmål omkring betalingsmetoden bedes du venligst henvende dig til Klarnas kundeservice. https://www.klarna.com/dk/kundeservice Telefonnummer: 69 91 88 81

    Er der knyttet betingelser til ved brug af en online rabat eller kupon?

    En rabatkode kan kun benyttes én gang. Efter brug er den ikke længere gyldig. Rabatkoder er kun gyldige for ordrer placeret via Hunkemoller.dk. Du kan ikke ombytte en kupon til kontanter benytte en kupon på en eksisterende ordre.

    Jeg har betalt med Klarna. Skal jeg betale min faktura når jeg returnerer ordren?

    Nej, dette er ikke nødvendigt. Efter modtagelse og behandling af din returnering, bliver din faktura krediteret eller du vil modtage en tilpasset faktura.

    Jeg kan ikke benytte Klarna, hvorfor ikke?

    Betalingsmetoden kan kun benyttes på online ordrer i Østrig, Sverige og Danmark. Når du modtager en fejlbesked, er din betaling afvist af Klarna. Pga. privatlivsårsager kan vi ikke finde baggrunden for fejlen. Ønsker du mere information omkring fejlen kan du kontakte Klarnas kundeservice.

    Prisinformation Hunkemöller

    Alle vores priser er inklusiv moms.

    Hvor finder jeg mere information om Passion Points?

    Du finder denne information ved at logge ind på din profil.

    Hvor kan jeg finde min faktura?

    Dit kontoudtog kan findes under 'Mine ordrer' på din profil. For at se alle ordre kan du klikke på "Se tidligere ordre". 

    Jeg kan ikke indløse mit Hunkemöller gavekort. Hvad nu?

    Hvor ærgerligt, at Hunkemöller gavekortet ikke fungerer. Det kan skyldes, at der ikke er tilstrækkelig saldo på det. Du kan tjekke saldoen i webshoppen. Kontakt os venligst, hvis årsagen til dit gavekort ikke fungerer er ukendt.

    Behold venligst dit gavekort, endda efter brug! I tilfælde af refundering, vil det ske til det gavekort, der er anvendt ved købet.

    Hvordan kan jeg se saldoen på mit Hunkemöller gavekort?

    For at se din saldo på dit Hunkemöller gavekort, følg da trinnene til check-out når du opretter en ordre. Vælg ”Hunkemöller gavekort” i oversigten over betalingsmetoder. Klik herefter på ”fortsæt” Ved næste step vil ”Tjek saldo” være synligt i bunden af skærmen. Hvis du klikker på denne, kan du tjekke saldoen på dit gavekort. Gem dit gavekort, også efter brug! Returneringer fra køb på et Hunkemöller gavekort vil ske til det anvendte gavekort.

    Hvad er et lingeriecard?

    Et lingeriecard* fra Hunkemöller er et gavekort hvis værdi du selv kan bestemme. Med dette kort kan du for eksempel overraske en ven. Du kan benytte gavekortet i vores butikker. Pas godt på dit gavekort, selv efter brug! Returneringer på varer købt med gavekortet, vil også ske til dette gavekort. 

    Hvor kan jeg indløse mine Passion Points?

    Du kan indløse dine Passion Points online og i butik.

    Hvordan ved jeg hvilke kampagner der er aktive?

    Se hurtigt og nemt nuværende rabatkoder hos Hunkemöller.

    Kan jeg ombytte et Hunkemöller gavekort til kontanter?

    Et Hunkemöller gavekort kan ikke ombyttes til kontanter. Gem dit gavekort efter indløsning! Refundering af køb foretaget med Hunkemöller gavekort overføres til det anvendte gavekort.

    Hvordan indløser jeg en rabatkode eller kupon?

    Du kan indløse din rabatkode eller kupon i dit indkøbskurv. Du skal skrive din kode og klikke på "tilføj". På "denne side" kan du holde dig opdateret om alle kampagner og tilbud fra Hunkemöller.

    Er det sikkert at handle på hunkemoller.dk

    Handel på hunkemoller.dk er meget sikkert. Vi anvender den sikre SSL metode. Det betyder, at dine personlige oplysninger er beskyttet og ikke kan videregives til en tredje part. Vi overholder alle regler om beskyttelse af private oplysninger og andre juridiske krav. Vi vil aldrig dele dine personlige oplysninger med en tredje part uden din tilladelse. Læs mere om sikkerhed og fortrolighed her.

    Hvor lang tid går der før min betaling er gennemført?

    Hvis du vælger Paypal, vil beløbet blive trukket fra din Paypal konto med det samme. Hvis du betaler med kreditkort, vil beløbet blive hævet fra dit kreditkort når ordren er afsendt.

    Hvor kan jeg købe et gavekort?

    Du kan købe gavekort i vores Hunkemöller butikker.

    Kan jeg bruge min Passion Points rabat på online ordrer?

    Ja. Hvis du har optjent en rabat, kan du indløse den under trin 3 i bestillingsprocessen.

    Vil jeg få mine indløste Passion Points tilbage hvis jeg returnerer dele af min ordre eller hele min ordre?

    Ja. Når du returnerer noget af din ordre eller hele din ordre, vil den indløste rabat blive sat tilbage på dit Membercard.

    Hvordan kan jeg betale på hunkemoller.dk?

    1. Kreditkort. Vi tager modtager Mastercard, Visa og Maestro.
    2. Dankort
    3. PayPal
    4. Klarna
    5. Apple Pay
    6. Hunkemöller Lingerie Gift Card

    Gældende for alle betalingsmetoder: hvis du returnerer noget, vil beløbet blive refunderet indenfor 2 dage.

    Vil jeg få mine indløste Passion Points tilbage hvis jeg returnerer dele af min ordre eller hele min ordre?

    Ja. Når du returnerer noget af din ordre eller hele din ordre, vil den indløste rabat blive sat tilbage på dit Membercard.

    Returnering og ombytning af varer

    Hvornår vil mine penge blive refunderet?

    Når vi modtager din pakke, vil vi sende dig en bekræftelse via e-mail. Det kan tage op til 10 dage. Vi vil indsætte beløbet på det betalingskort, som du har betalt med indenfor 2 dage efter bekræftelsen er fremsendt. Hvis du returnerer hele din ordre, vil vi refundere hele beløbet inklusiv fragtomkostninger. Hvis du kun returnerer dele af din ordre, vil du modtage beløbet for de returnerede varer.

    Hvordan kan jeg returnere en vare, som er bestilt på hunkemoller.dk?

    På grund af Corona-udbruddet forlænger Hunkemöller returperioden fra 14 til 45 dage.

    Du kan returnere en vare til os gratis indenfor 45 dage. Følg denne procedure:

    1.Placer varen i en pakke sammen med den medfølgende returseddel. Du kan anvende den originale emballage.
    2. Returmærket sættes på emballagen henover adressemærket
    3. Aflever pakken på posthuset
    4. Når vi har modtaget din pakke, vil du modtage en bekræftelse via e-mail. Dette kan tage op til 10 dage. Beløbet vil blive refunderet til det kort, du har betalt med indenfor 2 dage efter du har modtaget e-mailen.

    Hvad er omkostninger ved returning?

    Stadig ikke helt tilfreds med din ordre? Intet problem, du kan altid returnere din ordre uden ekstra beregning. 
    1. Returner til en butik nær dig. 
    2. Send varerne retur via det lokale postkontor. Benyt retursedlen som var med i din ordre.

    Du kan også benytte andre fragtfirmaer, men så hæfter du selv for eventuelle ekstra udgifter. 

    Er der nogle varer, som ikke kan returneres?

    Nogle få varer kan ikke returneres:
    1.Stick-on bh’er
    2. Beauty produkter
    3. Strømpebukser og stockings
    4. Gavekort og Membercards

    Vil jeg automatisk modtage en anden vare hvis jeg returnere en vare?

    Nej, du vil ikke modtage en anden vare når du returnerer en vare til Hunkemöller. Du kan dog altid lave en ny ordre på hjemmesiden.

    Vil jeg få mine indløste Passion Points tilbage hvis jeg returnerer dele af min ordre eller hele min ordre?

    Ja. Når du returnerer noget af din ordre eller hele din ordre, vil den indløste rabat blive sat tilbage på dit Membercard.

    Hvor lang tid tager det at returnere en vare?

    Grundet ekstra forholdsregler i forbindelse med den nuværende situation, kan behandlingstiden på din returforsendelse være længere end du er vant til. Vi takker for din tålmodighed.

    Når vi modtager pakken, vil vi sende dig en bekræftelse via e-mail. Det kan tage op til 10 dage. Beløbet vil blive returneret til dig indenfor 2 dage efter bekræftelsen er fremsendt. 
    Hvis du returnerer hele din ordre, vil vi refundere hele beløbet inklusiv fragtomkostninger. Hvis du kun returnerer dele af din ordre, vil du modtage beløbet for de returnerede varer.

    Privatlivs relateret spørgsmål

    Hunkemöller B.V. beskytter dine personlige data. Det er din information, og det respekterer vi. Vores politik omkring persondata beskyttelse giver dig alle detaljer omkring hvornår og hvorfor vi indsamler dine personlige data, hvordan vi bruger dem og hvordan vi passer på dem. 

    Hvis du ønsker at slette, opdatere, overføre eller få adgang til dine personlige data, benyt venligst vores kontakt formular på hjemmesiden: 
    1. Gå til 'Kontakt' og udfyld de obligatoriske felter 
    2. Vælg emne 'Privatlivs politik' 
    3. Send formular

    Vi vil kontakte dig indenfor 14 dage. Vi vil muligvis bede dig om yderligere information.

    Er der nogle regler forbundet med en returning?

    Der er nogle regler forbundet med returning hos Hunkemoller.dk:

    På grund af Corona-udbruddet forlænger Hunkemöller returperioden fra 14 til 45 dage.

    1. Du kan returnere din bestilling gratis indtil 45 dage efter modtagelsen.  Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret og annullere dit køb, kan du gøre det indtil 14 dage efter modtagelsen af din ordre.   
    2. Varer* skal være ubeskadiget.
    3. Du kan benytte dig af vores returlabel til at returnere din pakke. 

    Du kan returnere din ordre gratis. Du kan se fremgangsmåde ved at at læse "Hvordan kan jeg returnere en vare, som er bestilt på hunkemoller.dk?".

    * Ekskluderet fra retur: Produkter som ikke er egnet til returnering grundet beskyttelse af helbred og hygiejne og hvor forseglingen er brudt efter modtagelse, eller produkter som tydeligt er beregnet til en bestemt person. 

    Kan jeg returnere varer i en butik?

    Det kan være at din yndlingsbutik stadig har lukket eller har ændret åbningstider.Vores online butik har åbent 24/7.

    Ja, du kan returnere varer i en butik. Sørg for at:
    1. Medbringe din faktura/ kvittering
    2. Varerne du ønsker at returnere ikke er brugt og er i original stand
    Bemærk: pengene vil blive sat tilbage på det kort du har brugt til betaling online.

    Kan jeg ombytte varerne i butikken?

    Det kan være at din yndlingsbutik stadig har lukket eller har ændret åbningstider.Vores online butik har åbent 24/7

    Det er ikke muligt at ombytte varer der er købt i webshoppen i butikkerne. Du kan dog godt returnere dem i butikken. Vær opmærksom på dette

    1. Medbring din faktura 
    2. Varerne må ikke være brugt og skal være i original stand, ubrudt og med prismærke


    * OBS: Dine penge vil blive tilbageført til din konto, der udbetales ikke penge i butikken.

    Hvordan kan jeg returnere min ordre når butikkerne holder lukket pga. Corona?

    Det kan være at din yndlingsbutik stadig har lukket eller har ændret åbningstider.Vores online butik har åbent 24/7. Hvis du har købt dine varer i butik d. 1. marts eller derefter, har du altså 45 dage til at returnere dit køb.

    Service og kontakt

    Jeg har en klage, hvad gør jeg?

    Hvis du ikke er tilfreds med en af vores varer eller vores service, vil vi gerne høre fra dig! Benyt dig af vores kontaktformen eller ring til vores kundeservice. 

    Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?

    Kundeservice er åben mandag til fredag fra kl. 9.00 til 17.00, telefonnummer: + 45 80251286. Klik her for at gå til kundeservice siden.

    Spørgsmål relateret til persondata beskyttelse.

    Hunkemöller B.V. beskytter dine personlige data. Det er din information, og det respekterer vi. Vores politik omkring persondata beskyttelse giver dig alle detaljer omkring hvornår og hvorfor vi indsamler dine personlige data, hvordan vi bruger dem og hvordan vi passer på dem. 

    Hvis du ønsker at slette, opdatere, overføre eller få adgang til dine personlige data, benyt venligst vores kontakt formular på hjemmesiden: 
    1. Gå til 'Kontakt' og udfyld de obligatoriske felter 
    2. Vælg emne 'Privatlivs politik' 
    3. Send formular

    Vi vil kontakte dig indenfor 14 dage. Vi vil muligvis bede dig om yderligere information.

    Wettelijke garantie?

    Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

    Hvordan kan jeg finde min rigtige størrelse og pasform?

    Din bh størrelse er baseret på to ting: din omkreds (målt rundt om kroppen lige under dine bryster) og din skålstørrelse. Du finder størrelsen ved at tage differencen mellem målet på dine bryster og din omkreds. Klik her for at lære mere om hvordan du finder din korrekte bh størrelse.

    Hvordan vasker jeg bedst mine varer?

    Vask altid nye varer inden brug. Røde og mørke produkter skal vaskes separat.  Vi anbefaler altid at bh’er håndvaskes. For flere vaskeinstruktioner, klik her.

    Hvordan kan jeg finde den nærmeste Hunkemöller butik?

    Gå til ”Find butik”,og indtast dit postnummer og by, på den måde finder du din nærmeste butik.

    Hunkemöller Danmark A/S Lautruphøj 5 2750 Ballerup Trade register #: 30346718