Hvordan kan vi hjælpe dig?

Mit Hunkemöller

Hvordan opretter jeg en My Hunkemöller konto?

Hos Hunkemöller er vores kunder i centrum. My Hunkemöller er et pointbaseret loyalitetsprogram fra Hunkemöller, som kunder i forretningerne, på hjemmesiden eller i appen kan blive medlem af - også betegnet som Member. My Hunkemöller er oprettet for, på en personlig og inspirerende måde, at værdsætte disse Members og give dem en god oplevelse. Vi belønner vores Members med rabatter, gaver og eksklusive serviceydelser. Jo mere du køber, og jo flere andre ting du foretager dig sammen med os, desto flere point sparer du sammen og desto højere bliver dit niveau. Hvert niveau byder igen på nye og stadig mere eksklusive fordele for dig! Såsom limited edition-produkter, indbydelser til begivenheder, rabatkuponer, gaver på din fødselsdag, indbydelser pre-udsalg og meget mere.
Se alle fordelene her: https://www.hunkemoller.dk/passion-points-fordele

Oplysninger vi får fra vores medlemmer bruger vi sådan, at vi endnu bedre kan forudsige vores kunders behov.

Medlemmer sparer point op på en pointsaldo (Passion Points). Programmet har 4 niveauer (levels). Antallet af points bestemmer dit niveau i programmet, hvert niveau har en start- og en slutbalance. Point saldoen bestemmer hvilke vouchers du modtager. Medlemmer vil modtage tilgodehavender til at foretage indkøb for til en værdi af 45 kr. samt et antal andre rabatkuponer og gavevouchere. Hvis du ikke har foretaget noget køb indenfor de sidste 12 måneder, falder du et niveau. Du vil få det antal point, der udgøres af slutbalancen på det pågældende niveau.

Hvordan opretter jeg en ”My Hunkemöller” konto?

For at oprette en konto skal du trykke på “log ind” I linjen øverst på siden.

Hvis du ikke allerede har en konto, skal du trykke på fanen ”Jeg er ny”. Felterne under fanen ”Jeg er ny” skal nu udfyldes og vores betingelser skal læses og godkendes. Tryk derefter på “Tilmeld”.

Du kan også oprette en konto og dermed blive medlem via vores Hunkemöller app.

*Bemærk venligst: Du vil efter udfyldelse af skemaet modtage en e-mail, hvor din registrering skal godkendes. Ved at trykke på linket i e-mailen færdiggøre du registreringen, og du vil herefter være medlem af My Hunkemöller. Når alle felter er udfyldt og du har gennemført registreringen vil du modtage 100 Passion Points! For mere information om Passion Points se under emnet “Mit Hunkemöller” i vores FAQ’s.

Kan jeg også bruge mit MyHunkemöller medlemskonto i udlandet?

Ja, du kan bruge medlemskortet i udlandet og logge ind på hjemmesiderne og apperne med din medlemskonto. Du kan også opspare Passion Points og bruge dine tilgodehavender og vouchere i forretninger i udlandet og hjemmesider og apper i de pågældende lande. Du kan se i hvilke lande, Hunkemöller er til stede, i vores butikssøger på hjemmesiden. Fordelene på de forskellige niveauer er de samme.

Jeg kan ikke logge ind på My Hunkemöller, hvad nu?

Kan du ikke logge ind? Kontroller så først, om du har angivet den korrekte e-mailadresse og/eller adgangskode. Hvis du får meddelelsen 'Denne e-mailadresse genkendes ikke', har du sandsynligvis ingen konto. Se også: Hvordan kan jeg oprette en konto på My Hunkemöller. Hvis du får meddelelsen 'Denne konto er endnu ikke aktiveret', kan du få aktiverings-e-mailen sendt til din indbakke igen. Bemærk: Du modtager herefter en e-mail for at aktivere din konto. Først når du klikker på kinket i e-mailen, er du medlem af My Hunkemöller og kan gøre brug af dine belønninger i form af vouchere og tilgodehavender i såvel appen (og på hjemmesiden) som i forretningerne!

Hvis du har glemt din adgangskode, skal du klikke på glemt adgangskode. Du får en e-mail fra os, hvorefter du ved hjælp af et link kan ændre din adgangskode.
Hvis du har glemt den e-mailadresse, du er blevet medlem med, skal du kontakte kundeservice og fortælle dem nummeret på dit Membercard. Se også 'Hvor kan jeg finde mit medlemskortnummer?'

Hvordan ændrer jeg min adresse?

For at ændre dine data, skal du logge ind på hjemmesiden eller appen. Du går så til din Medlemsside. Klik derefter på ‘Min Profil’ og i fanen min adressebog på ‘Rediger’. Når du har ændret dine data, skal du klikke på ‘Gem ændringerne’. Du kan også tilføje flere leveringsadresser. I forretningen kan kassemedarbejderen også ændre de fleste data for dig, hvis du identificerer dig ved hjælp af et gyldigt legitimationsbevis.

Hvordan ændrer jeg min e-mail adresse?

For at ændre dine data, skal du logge ind på hjemmesiden eller appen. Du går så til din Medlemsside. Klik derefter på ‘Min Profil’ og i fanen min adressebog på ‘Rediger’. Når du har ændret dine data, skal du klikke på ‘Gem ændringerne’. Du kan også tilføje flere leveringsadresser. I forretningen kan kassemedarbejderen også ændre de fleste data for dig, hvis du identificerer dig ved hjælp af et gyldigt legitimationsbevis.

Hvordan ændrer jeg mit password?

For at ændre dine data, skal du logge ind på My Hunkemöller. Klik derefter på "Min profil" og så på "Skift adgangskode". Rul ned til 'Skift adgangskode'. Anfør din nuværende adgangskode efterfulgt af din nye adgangskode. Bekræft denne igen og klik på "Skift adgangskode".

Hvordan sletter jeg min profil?

Hvis du vil slette, opdatere eller overføre dine personlige data eller du vil have adgang til dine personlige data, skal du bruge vores kontaktformular på hjemmesiden og følge disse skridt:

  • På hjemmesiden går du til ''Kontakt'' eller skriver https://www.hunkemoller.dk/contact i din browser, udfyld  herefter de obligatoriske felter inklusive medlemskort nummer.
  • Vi vil kontakte dig indenfor 2 arbejdsdage efter din anmodning. Vi vil muligvis bede om yderligere oplysninger.

 

Du kan også slette din konto ved at klikke på knappen "Slet" via Hunkemoller-appen.

Jeg ønsker at modtage nyhedsbreve, hvad skal jeg gøre?

Log ind på My Hunkemöller, gå til ‘Min Profil’, klik på ‘Rediger’ og sæt mærke i “Jeg vil gerne modtage de sidste nyheder om tilbud, trends, begivenheder og personlige anbefalinger fra Hunkemöller.”

Nyhedsbreve sendes når der er nye kampagner eller nye anbefalinger fra Hunkemöller og indeholder personlige anbefalinger på baggrund af dine tidligere køb.

- Hyppighed: som standard 3 til 4 gange om ugen, men tilpasses på baggrund af din læseadfærd og sendes på et tidspunkt, hvor du gerne vil læse det.

- Oplysninger vedrørende nye kampagner og tilbud, inspiration, indbydelser til begivenheder, reklamegaver og personlige anbefalinger. For medlemmer er der særlige medlemstilbud.

- Hvis du ikke mere vil modtage vores nyhedsbrev, skal du klikke på linket nederst i nyhedsbrevet. Det kan også lade sig gøre at afmelde nyhedsbrevet på din konto. Log ind på My Hunkemöller, gå til ‘Min Profil’ og klik på ‘Rediger’ fjern mærket i “Jeg vil gerne modtage de sidste nyheder om tilbud, trends, begivenheder og personlige anbefalinger fra Hunkemöller.”.
 

Hvor længe er mine Passion Points gyldige?

Din medlemskonto er altid gyldig, men dine medlemspoint bortfalder efter 6 år uden aktivitet på kontoen.
Passion Points bortfalder også, hvis der i de sidste 365 dage ikke er foretaget noget indkøb. Du falder så tilbage til slutbalancen på det forudgående niveau.
Se også 'Kan jeg falde tilbage på et lavere niveau?'

På hvilket niveau starter jeg som medlem?

Et nyt medlem starter på det niveau, der svarer til den pointbalance, der er opnået ved det første indkøb. Dette kan således være på niveau 1, men også højere, afhængigt af det beløb du har købt for, og mængden af profildata du har udfyldt ved tilmeldingen.

Hvordan ved jeg, på hvilket niveau jeg befinder mig?

På hjemmesiden og i appen kan du i din profil se, hvor mange point du har, på hvilket niveau du befinder dig, og hvor mange flere point du skal bruge for at komme op på det følgende niveau. Dette meddeles også i alle nyhedsbreve, så tilmeld dig for holde dig opdateret vedrørende din status. Du modtager så også hver måned en oversigt over det tilgodehavende og de vouchere, du kan bruge! I vores butikker kan du se det på skærmen, når du har scannet dit medlemskort.

Hvordan kan jeg komme op på et højere niveau?

Ved at optjene flere Passion Points kan du nå et højere niveau med flere og mere eksklusive fordele. Se her for at få en aktuel oversigt over fordelene på de forskellige niveauer her: https://www.hunkemoller.dk/passion-points-fordele

Min pointbalance (Passion Points) er faldet. Hvordan kan det være, og hvilke følger har det?

1) Hvis du igennem 1 år ikke har foretaget nogen indkøb hos Hunkemöller, bliver du sat 1 niveau tilbage og får den pointbalance, der svarer til det højeste antal på det pågældende niveau.
2) Hvis du omveksler point for at få en voucher.
3) Hvis du returnerer dine indkøb, vil de Passion Points, som du havde optjent ved købet, igen blive fratrukket din medlemskonto.

                                                                                                                                       

Optjente vouchers, som tildeles i anledning af, at du har nået en (højere) pointbalance, vil forsvinde fra kontoen, når du kommer ned på en lavere pointbalance. Erhvervede tilgodehavender forbliver på kontoen. Hvis du returnerer et indkøb, så du mister point, og der også er blevet indsat et tilgodehavende på din konto, bliver dette tilgodehavende trukket fra igen.

Da vouchere kun kan benyttes én gang, vil mistede point ikke resultere i, at der igen modtages vouchere ved en lavere pointbalance, hvis du allerede har haft disse vouchere.

Kan jeg omveksle Passion Points?

Ja. For at få adgang til bestemte eksklusive vouchere kan du omveksle dine point. Efter omveksling af det nødvendige antal point kan du benytte voucheren.

Jeg har ikke modtaget Passion Points for mit køb. Hvad gør jeg?

Når du foretager et indkøb i en forretning, bliver dine Passion Points sat ind på din konto inden for 24 timer. Når du foretager et indkøb online, bliver dine Passion Points sat ind, når din pakke har forladt vores distributionscenter. Dette kan tage nogle hverdage. Du bliver informeret herom pr. e-mail. 

Hvis pointene alligevel ikke bliver sat ind på kontoen, skal du inden 30 dage efter indkøbet sende en e-mail til vores kundeservice på email: kundeservice.dk@hunkemoller.com. Angiv ved et indkøb i en forretning nummeret på dit Membercard, samt et billede af hele bonnen. Angiv ved et online indkøb nummeret på dit Membercard, beløbet og det ordrenummer/bestillingsnummer, som er angivet i din ordre bekræftelses-e-mail. Hvis du har optjent Passion Points på en anden måde, skal du sende en e-mail til vores kundeservice med nummeret på dit Membercard og en kort beskrivelse af den aktivitet, som du skulle have haft point for.
 

Jeg har glemt min telefon/batteriet i min telefon er fladt/jeg har ikke mit Membercard ved hånden, men vil gerne foretage et indkøb i en forretning. Kan jeg alligevel få Passion Points?

Ja, hvis du har dit ID på dig og kan identificere dig ved kassen, kan medarbejderen finde dig i systemet og du kan få sat dine point ind.

Jeg har glemt at logge ind under min transaktion, men vil gerne foretage et indkøb på hjemmesiden. Får jeg alligevel Passion Points for det?

Ja, hvis du på ordrebekræftelsessiden vælger punktet 'Tilføj også 'Passion Points' og logger ind, vil pointene blive sat ind på din konto.

Hvornår modtager jeg belønninger som f.eks. tilgodehavender og vouchere for mine opsparede Passion Points?

Ved 250, 750, 950, 1500 og 2000 Passion Points vil du modtage 45 kr i Shopperabat. Shopperabatten er gyldig i 3 måneder. Ved andre tidspunkter, vil du modtage personlige kuponer, som du kan bruge til at få rabat, eller til at modtage en gave eller anden belønning. Dine Passion Points, vouchers og shopperabat vil automatisk blive lagt ind på din medlemsside. I butikkerne, på hjemmesiden og i vores app kan du altid få et overblik over din aktuelle mængde af Passion Points, dine kuponer og shopperabat. Du kan bruge din shopperabat og kuponer i butikkerne, appen og i webshoppen.”

Hvordan bruger jeg mit tilgodehavende, min rabatkode eller voucher?

Du kan ikke indløse flere kuponer på samme ordre. Du kan maks bruge 180,- i shopperabat pr. ordre.

Hvor kan jeg omveksle rabatkoderne på hjemmesiden eller i appen?

Du kan indtaste og omveksle din rabatkode i din indkøbsvogn på hjemmesiden og i appen. Du skal så indtaste dine kode og klikke på ‘Tilføj’.

Er der betingelser forbundet med brugen af et tilgodehavende, en rabatkode eller voucher?

Du kan ikke indløse flere kuponer på samme ordre. Du kan maks bruge 180,- i shopperabat pr. ordre. De præcise betingelser for en voucher kan ses i voucherens beskrivelse.

Hvordan beregnes returbeløbet, når jeg returnerer online og jeg ved min bestilling har gjort brug af mit tilgodehavende?

Hvis du har brugt shopperabat på din bestilling, vil rabatten være fordelt ud på hver enkelte vare. Hvis en eller flere varer returneres, vil den brugte shopperabat refunderet tilbage på dit medlemskort. Du vil derfor kunne bruge dette beløb igen på din næste bestilling. Refunderingen af shopperabat kan tage et par hverdage. 

Får jeg mit tilgodehavende tilbage, hvis jeg returnerer min bestilling helt eller delvis online eller i en forretning, og hvad sker der med mine Passion Points?

Ja. Hvis du har brugt shopperabat på din bestilling, vil rabatten være fordelt ud på hver enkelte vare. Hvis en eller flere varer returneres, vil den brugte shopperabat refunderet tilbage på dit medlemskort. Du vil derfor kunne bruge dette beløb igen på din næste bestilling. Refunderingen af shopperabat kan tage et par hverdage. De Passion point, du har indtjent ved bestillingen, fjernes igen fra medlemskontoen.

Hvad sker der med det tilgodehavende, jeg har brugt, hvis jeg helt eller delvist ombytter min bestilling i en forretning, og hvad sker der med mine Passion Points?

Ved ombytning bliver det omvekslede tilgodehavende for hver returneret artikel trukket fra prisen på den ombyttede artikel og anvendt på den nye artikel. De under bestillingen optjente Passion Points trækkes igen fra din medlemskonto. Og de Passion Points, du tjener ved anskaffelsen af den artikel, du får i bytte, tillægges igen din konto. Hvis du har brugt en rabatvoucher, for hvilken du har omvekslet point, bliver de omvekslede Passion Points ikke returneret, og voucheren får ikke sin gyldighed tilbage. Den rabat, du modtog pr. returneret artikel trækkes fra prisen på den ombyttede artikel og overføres til den nye artikel, hvis rabatten er gyldig for den.

Får jeg min voucher tilbage, hvis jeg helt eller delvis returnerer min bestilling, og hvad sker der med de Passion Points, jeg har omvekslet for den?

Ved en returnering af hele bestillingen ad 1 eller flere gange føres de anvendte vouchere tilbage på din medlemskonto, så snart den samlede bestilling er returneret. Også eventuelle Passion Points, der har været anvendt til en voucher, tilbageføres til din medlemskonto.

Hvis du ikke returnerer hele bestillingen, men kun 1 eller enkelte artikler, bliver de vouchere, der er benyttet til indkøbet ikke ført tilbage til din medlemskonto. De Passion Points, der eventuelt er omvekslet til en voucher føres ikke tilbage til din medlemskonto.

Vouchere, der er blevet tildelt som gaver, service, reklamegave, indbydelser til begivenheder eller en gratis forsendelse bliver aldrig ført tilbage til medlemskontoen efter en hel eller delvis returnering.

Hvad sker der med min brugte voucher, hvis jeg helt eller delvis bytter min bestilling i en forretning, og hvad sker der med mine Passion Points?

Ved ombytning bliver den rabat på rabatkuponerne, der er blevet brug ved købet pr. returneret artikel trukket fra prisen på den artikel, du får i bytte. De under bestillingen optjente Passion Points trækkes igen fra din medlemskonto. Og de Passion Points, du tjener ved anskaffelsen af den nye artikel, du får i bytte, tillægges igen din konto. Dette gælder ikke for vouchere, der er blevet tildelt som gaver, service, reklamegave, indbydelser til begivenheder eller en gratis forsendelse.

Jeg ønsker at afmelde nyhedsbrevet, hvad skal jeg gøre?

Hvis du ikke længere ønsker, at modtage vores nyhedsbreve, kan du klikke på ”Log på” øverst på siden og logge ind på din profil. Under ”My Hunkemöller”, klikker du på ”Mine kommunikationspræferencer”, hvor du under ”Nyhedsbrevsabonnenter” fjerner afkrydsningen fra feltet ”Jeg vil gerne modtage de seneste nyheder via e-mail fra Hunkemöller”.

Du kan også afmelde dig, ved at klikke på ”Afmeld nyhedsbrev” i bunden af et nyhedsbrev. Her kan du vælge om du vil afmeldes eller om du vil modtage nyhedsbrevet en gang om ugen. 
 

Gaver til medlemmer begrænset antal.

Bemærk venligst at der er et begrænset antal nogle butikker kan derfor have udsolgt.

Sunglasses:

  •  Fisketorvet
  •  Rødovre
  •  Ro's Torv
  •  Butik nr. 27 Roski
  •  Lyngby

 

Socks:

  •  Fisketorvet
  •  Odense
  •  Field's
  •  Butik 308 København
  •  Rødovre
  •  Frederikshavn
  •  Ro's Torv
  •  Butik nr. 27 Roski
  •  Rosengårdscentret Odense
  •  Amagerbrogade København
  •  Aarhus
  •  Lyngby
  •  Viborg
  •  Herning Centret
  •  Nykøbing Falster
  •  Naestved Storcenter
  •  Bruuns Galleri
  •  Randers Storcenter
  •  Algade
  •  Randers
  •  Aalborg WC
  •  Kolding Storcenter
  •  Svendborg
  •  Hillerød
  •  Hundige
  •  Bryggen Vejle
  •  Frederikssund
  •  Ballerup
  •  Hjørring
  •  Sønderborg
  •  Frederiksberg
  •  Horsens
  •  Slagelse
  •  Esbjerg
  •  Silkeborg
  •  Køge
  •  Haderslev

 

Totebag:

  •  Fisketorvet
  •  Odense
  •  Field's
  •  Butik 308 København
  •  Rødovre
  •  Frederikshavn
  •  Ro's Torv
  •  Butik nr. 27 Roski
  •  Rosengårdscentret Odense
  •  Amagerbrogade København
  •  Aarhus
  •  Lyngby
  •  Viborg
  •  Herning Centret
  •  Nykøbing Falster
  •  Naestved Storcenter
  •  Bruuns Galleri
  •  Randers Storcenter
  •  Algade
  •  Randers
  •  Aalborg WC
  •  Kolding Storcenter
  •  Svendborg
  •  Hillerød
  •  Hundige
  •  Bryggen Vejle
  •  Frederikssund
  •  Ballerup
  •  Hjørring
  •  Sønderborg
  •  Frederiksberg
  •  Horsens
  •  Slagelse
  •  Esbjerg
  •  Silkeborg
  •  Køge
  •  Haderslev