Hvordan kan vi hjælpe dig?

Mit Hunkemöller

Hvordan opretter jeg en My Hunkemöller konto?

For at oprette en profil, skal du klikke på My Hunkemöller øverst på siden. Det vil føre dig til registreringssiden. Hvis du endnu ikke har et Membercard, bedes du klikke på Jeg ønsker at registrere et nyt Membercard. Hvis du allerede har fået et Membercard i en af vores butikker, bedes du klikke på Jeg ønsker at registrere et Membercard købt i en butik. Derefter skal du indtaste dit Membercard nummer (findes bag på dit kort) for at oprette din profil. Dette kan du også gøre via vores Hunkemöller app. Bemærk: du modtager en e-mail med en bekræftelse på din tilmelding. Når du klikker på linket i e-mailen er bliver du medlem af My Hunkemöller og modtager dine velkomstkuponer via e-mail.

Hvordan kan jeg logge ind på Hunkemoller.dk for at se min profil?

For at se din profil, skal du klikke på Log på øverst på siden. Det vil føre dig til din personlige side.

Hvad betyder “Log ind med min Facebook konto”?

Det betyder, at din Facebook konto er tilknyttet din Hunkemöller profil, og at du dermed nemmere kan logge ind på hunkemoller.dk ved at bruge dit Facebook login. Denne mulighed er nem at anvende: Klik på Facebook knappen på ”Mit Hunkemöller” siden. Hvis du allerede har en profil, skal du trykke på ”Jeg ønsker at knytte min Hunkemöller profil til min Facebook konto”. Hvis du endnu ikke har en profil, skal du klikke på ”Jeg ønsker at oprette en ny profil, som er knyttet til min Facebook konto”.

Hvordan ændrer jeg min adresse?

For at ændre din adresse, skal du logge ind på My Hunkemöller. På din profil skal du klikke på Rediger. Når du har ændret din faktura adresse eller leverings adresse, skal du klikke på Gem ændringer.

Hvilke fordele er der ved ’Mit Hunkemöller’?

Der er mange fordele ved ’Mit Hunkemöller’:

  • Du sparer tid når du handler online
  • Giver dig et overblik over alle nuværende og gamle ordrer
  • Du kan nemt og hurtigt ændre dine adresseinformationer
  • Eksklusive velkomstgaver
  • Mulighed for at få ekstra rabat
  • Eksklusive nyhedsbreve med trends og specielle kampagner
  • Personlige anbefalinger
  • Hvordan ændrer jeg min e-mail adresse?

    For at ændre din e-mail adresse, skal du logge ind på My Hunkemöller. På din profil skal du klikke på ʺRedigerʺ. Når du har indtastet eller ændret din e-mail adresse, skal du klikke på Gem ændringer.

    Hvordan ændrer jeg mit password?

    For at ændre dit password, skal du logge ind på My Hunkemöller. På din profil skal du klikke på Rediger. Når du har indtastet dit gamle password og dit nye password, skal du klikke på Gem ændringer.

    Hvis du forbinder dit medlemskort med din Facebook konto, kan du optjene Passion Points ved at ”synes-godt-om”/kommentere på vores Facebook side. Sådan forbinder du dit medlemskort til din Facebook konto: 1. Gå til hunkemoller.dk/connect. 2. Klik ”Connect” 3. Følg trinene vist på skærmen, som f.eks. at oplyse dit medlemskort nummer 4. Dit medlemskort er nu forbundet til din Facebook konto og du kan nu logge ind med din Facebook konto. Du kan optjene maksimum 100 Passion Points pr. kalendermåned via Facebook, hvilket svarer til 10 ’synes-godt-om’/kommentarer. De optjente Passion Points vil blive overført til dit medlemskort automatisk.

    Hvordan sletter jeg min profil?

    For at slette, opdatere, overføre eller få adgang til dine personlige oplysninger, venligst benyt vores kontaktformular på hjemmesiden:
    1. Gå til 'Kontakt' og udfyld de obligatoriske felter samt dit medlemskort nummer. 
    2. Vælg emnet 'Privatlivs politik'
    3. Send skema

    Vi kontakter dig indenfor 30 dage efter at vi har modtaget din forespørgsel. Vi har måske brug for yderligere informationer.

    Hunkemöller B.V. forpligter sig til at beskytte dine personlige data. Det er dine oplysninger og det respekterer vi. Vores Privatlivs politik giver dig detaljeret information om hvornår og hvorfor vi gemmer dine personlige oplysninger, hvordan vi bruger dem og hvordan vi beskytter dem.

    *Bemærk: når din profil er slettet, kan du ikke længere logge ind på din Hunkemöller profil og se dine personlige data.
     

    Hvordan bliver returbeløbet udregnet når jeg laver en online returnering efter at have brugt min Passion Points rabat på en ordre?

    Et forholdsmæssigt beløb vil blive sat tilbage på dit Membercard elektronisk for hver vare du returnere. Det kan tage få dage.

    Hvor finder jeg mit Membercard nummer?

    Dit Membercard nummer er trykt bagpå dit Membercard og er også skrevet i din registreringsmail. Du kan også finde det under My Hunkemöller på hjemmesiden eller i vores app.

    Jeg kan ikke logge ind på “Mit Hunkemöller”, hvad gør jeg?

    Hvis du har problemer med at logge ind, bedes du først tjekke om du har indtastet korrekt e-mail adresse. Hvis du modtager fejlbeskeden ”Log ind mislykkes”, kan det skyldes at du endnu ikke har en profil. Hvis du har glemt dit password, skal du trykke på knappen ”Glemt password” for at modtage en e-mail med det nye password. Bemærk at du godt kan modtage nyhedsbreve fra Hunkemöller uden at have en profil.

    Mit Membercard er tabt eller stjålet, hvad gør jeg?

    Hvis du har mistet dit Membercard, skal du kontakte vores Kundeservice. Vi kan kun hjælpe dig hvis dit Membercard har været registreret. Ellers kan du altid få et nyt Membercard.

    Jeg har ikke modtaget Passion Points for mit køb. Hvad gør jeg?

    Det kan tage 1-2 dage før dine Passion Points er på dit Membercard. Hvis du stadig ikke har fået dem efter 2 dage, kan du sende en mail til vores kundeservice. Husk at meddel os dit Membercard nummer, købsbeløb og bonnummer.

    Hvordan indløser jeg en personlig belønning?

    ‘Mine belønninger’ er kuponer, som kun er synlige i appen. Du kan indløse dine belønninger, når du har under 499 Passion Points, hvor du vil modtage en online- eller QR-kode.
    Det er kun muligt, at indløse dine belønninger når du har flere Passion Points end kuponen er værd.
    Din Passion Points-saldo vil blive opdateret, når belønningen er indløst.

    Hvis du returnerer produktet, bliver de brugte Passion Points ikke indsat på dit medlemskort.

    Det er ikke muligt, at ombytte en belønning til kontanter.

    Sådan indløser du en personlig belønning:
    1.    Åbn appen og gå til ”Min profil”
    2.    Under ”Mine belønninger” ser du dine personlige belønninger
    3.    Klik på den belønning du ønsker
    4.    Tryk ’Indløs online’ for at se din online kode og aktivér den i indkøbskurven eller ’Indløs i butik’ for at se din QR-kode og lad personalet scanne den.
    Bemærk at kuponen kun er gældende i 15 minutter efter, du har trykket indløs. Tryk derfor først indløs, når du har tilføjet dine produkter til indkøbskurven eller når du står ved kassen i butikken.
        
     

    Jeg ønsker at modtage nyhedsbreve, hvad skal jeg gøre?

    Indtast din e-mail adresse i bunden af vores hjemmeside og vælg "Tilmeld dig vores nyhedsbrev". Du vil modtage en bekræftelse på e-mail. Klik på linket i denne e-mail for at bekræfte din tilmelding.

    Det er også muligt at tilmelde sig nyhedsbrevet via din konto. Log ind på 'My Hunkemöller', klik på 'Min profil', hvor du under Kommunikationspræferencer krydser af feltet hvor der står 'Jeg vil gerne modtage nyhedsbreve med de seneste kampagner, trends, arrangementer og personlige anbefalinger'. 
     

    Jeg har to Membercard numre. Hvad gør jeg?

    Hvis du har to Membercard numre, kan du få sat dem sammen til én profil. Kontakt vores Kundeservice for hjælp.

    Jeg ønsker at afmelde nyhedsbrevet, hvad skal jeg gøre?

    Hvis du ikke længere ønsker, at modtage vores nyhedsbreve, kan du klikke på ”Log på” øverst på siden og logge ind på din profil. Under ”My Hunkemöller”, klikker du på ”Mine kommunikationspræferencer”, hvor du under ”Nyhedsbrevsabonnenter” fjerner afkrydsningen fra feltet ”Jeg vil gerne modtage de seneste nyheder via e-mail fra Hunkemöller”.

    Du kan også afmelde dig, ved at klikke på ”Afmeld nyhedsbrev” i bunden af et nyhedsbrev. Her kan du vælge om du vil afmeldes eller om du vil modtage nyhedsbrevet en gang om ugen. 
     

    Hvor længe er mit Membercard gyldigt?

    Dit Membercard er gyldigt i en ubegrænset periode.

    Hvor længe er Passion Points og Membercard rabat gyldig?

    Du modtager Passion Points for hvert køb foretaget i vores butikker eller online. Passion Points er gyldige i et år. Hver gang du har handlet for 450 kr. får du 500 points, som udløser en rabat på 45 kr., som kan bruges på dit næste køb. Rabatten skal bruges indenfor 3 måneder, enten i vores butikker eller online. Dine Passion Points og din rabat bliver automatisk sat ind på dit Membercard. Under ’Mit Hunkemöller’ på vores hjemmeside kan du se en oversigt over dine Passion Points, rabat og gyldighedsdato. Du kan max bruge 180 kr. shopperabat pr. ordre.

    Hvad er Passion Points?

    Så snart du er blevet medlem af Hunkemöller Club, kan du starte med at optjene Passion Points. Du modtager point for alle køb både online og i butik. Dine Passion Points er gyldige i et år. Hver gang du har handlet for 450 kr. får du 500 point, som udløser en rabat på 45 kr., som kan bruges på dit næste køb. Rabatten skal bruges indenfor 3 måneder, enten i vores butikker eller online. Passion Points og optjent rabat bliver automatisk sat ind på dit Membercard. Du kan max bruge 180 kr. shopperabat pr. ordre.

    Hvad er Passion hjulet og hvordan virker det?

    Passion hjulet er et spil i Hunkemöller appen. Passion hjulet er ikke altid tilgængeligt, men tilføjes og fjernes indenfor bestemte kampagneperioder.

    Medlemmer kan tilgå Passion hjulet ved at åbne appen og via navigationslinjen i bunden af skærmen, klikke på ”Mere” og derefter ”Passion hjulet”.

    Vores medlemmer kan deltage i konkurrencen ved at dreje på Passion hjulet og herefter vil en garanteret præmie vises på skærmen.

    Har du vundet et fysisk produkt/præmie?