Hvordan kan vi hjælpe dig?

Mit Hunkemöller

Hvordan opretter jeg en My Hunkemöller konto?

For at oprette en profil, skal du klikke på My Hunkemöller øverst på siden. Det vil føre dig til registreringssiden. Hvis du endnu ikke har et Membercard, bedes du klikke på Jeg ønsker at registrere et nyt Membercard. Hvis du allerede har fået et Membercard i en af vores butikker, bedes du klikke på Jeg ønsker at registrere et Membercard købt i en butik. Derefter skal du indtaste dit Membercard nummer (findes bag på dit kort) for at oprette din profil. Dette kan du også gøre via vores Hunkemöller app. Bemærk: du modtager en e-mail med en bekræftelse på din tilmelding. Når du klikker på linket i e-mailen er bliver du medlem af My Hunkemöller og modtager dine velkomstkuponer via e-mail.

Hvordan kan jeg logge ind på Hunkemoller.dk for at se min profil?

For at se din profil, skal du klikke påMit Hunkemöller øverst på siden. Det vil føre dig til din personlige side.

Hvad betyder “Log ind med min Facebook konto”?

Det betyder, at din Facebook konto er tilknyttet din Hunkemöller profil, og at du dermed nemmere kan logge ind på hunkemoller.dk ved at bruge dit Facebook login. Denne mulighed er nem at anvende: Klik på Facebook knappen på ”Mit Hunkemöller” siden. Hvis du allerede har en profil, skal du trykke på ”Jeg ønsker at knytte min Hunkemöller profil til min Facebook konto”. Hvis du endnu ikke har en profil, skal du klikke på ”Jeg ønsker at oprette en ny profil, som er knyttet til min Facebook konto”.

Hvordan ændrer jeg min adresse?

For at ændre din adresse, skal du logge ind på My Hunkemöller. På din profil skal du klikke på Rediger. Når du har ændret din faktura adresse eller leverings adresse, skal du klikke på Gem ændringer.

Hvilke fordele er der ved ’Mit Hunkemöller’?

Der er mange fordele ved ’Mit Hunkemöller’:

  • Du sparer tid når du handler online
  • Giver dig et overblik over alle nuværende og gamle ordrer
  • Du kan nemt og hurtigt ændre dine adresseinformationer
  • Eksklusive velkomstgaver
  • Mulighed for at få ekstra rabat
  • Eksklusive nyhedsbreve med trends og specielle kampagner
  • Personlige anbefalinger
  • Hvordan ændrer jeg min e-mail adresse?

    For at ændre din e-mail adresse, skal du logge ind på My Hunkemöller. På din profil skal du klikke på ʺRedigerʺ. Når du har indtastet eller ændret din e-mail adresse, skal du klikke på Gem ændringer.

    Hvordan ændrer jeg mit password?

    For at ændre dit password, skal du logge ind på My Hunkemöller. På din profil skal du klikke på Rediger. Når du har indtastet dit gamle password og dit nye password, skal du klikke på Gem ændringer.

    How can I connect my Membercard with my Facebook account?

    If you connect your Membercard with Facebook, you can collect Passion Points by liking/commenting on our Facebook page. This means that your Facebook account will be linked to your Membercard account. You can do this by following these steps:
    - Go to hunkemoller.com/connect;
    - Click on connect with Facebook;
    - Then follow the steps as shown on the screen, such as specifying the Membercard number;
    - The card is now connected with Facebook

    You can save up to a maximum of 100 Passion Points via Facebook per calendar month, so this means 10 likes or comments. The Passion Points will be transferred to your card automatically. You can also login online by using your Facebook login. When you go to the My Hunkemöller environment, you can click on: logon with Facebook on the right.

    Hvordan kan jeg slette min konto?

    Venligst benyt vores kontakt formular for at få slettet dine data. For yderligere information omkring din forespørgsel, se vores FAQs relateret til persondata beskyttelse. *Venligst bemærk: så snart din konto er slettet, vil du ikke længere være i stand til at logge ind på din Hunkemöller konto for at se dine personlige data.

    Hvordan bliver returbeløbet udregnet når jeg laver en online returnering efter at have brugt min Passion Points rabat på en ordre?

    Et forholdsmæssigt beløb vil blive sat tilbage på dit Membercard elektronisk for hver vare du returnere. Det kan tage få dage.

    Hvor finder jeg mit Membercard nummer?

    Dit Membercard nummer er trykt bagpå dit Membercard og er også skrevet i din registreringsmail. Du kan også finde det under My Hunkemöller på hjemmesiden eller i vores app.

    How can I spend Passion Points?

    -   with 500 Passion Points saved you receive £5 shopping credit. Passion Points are valid for 1 rolling
        year, the discount credit is valid for 3 months (from the moment of purchase). Discount credit can 
        be used both online and in store.

    -   Passion Points can be swapped for reward vouchers that grant discounts on certain products for
        a limited period of time (for more information on Reward Vouchers see “how can I redeem a 
        reward voucher?”).

    Jeg kan ikke logge ind på “Mit Hunkemöller”, hvad gør jeg?

    Hvis du har problemer med at logge ind, bedes du først tjekke om du har indtastet korrekt e-mail adresse. Hvis du modtager fejlbeskeden ”Log ind mislykkes”, kan det skyldes at du endnu ikke har en profil. Hvis du har glemt dit password, skal du trykke på knappen ”Glemt password” for at modtage en e-mail med det nye password. Bemærk at du godt kan modtage nyhedsbreve fra Hunkemöller uden at have en profil.

    Mit Membercard er tabt eller stjålet, hvad gør jeg?

    Hvis du har mistet dit Membercard, skal du kontakte vores Kundeservice. Vi kan kun hjælpe dig hvis dit Membercard har været registreret. Ellers kan du altid få et nyt Membercard.

    Jeg har ikke modtaget Passion Points for mit køb. Hvad gør jeg?

    Det kan tage 1-2 dage før dine Passion Points er på dit Membercard. Hvis du stadig ikke har fået dem efter 2 dage, kan du sende en mail til vores kundeservice. Husk at meddel os dit Membercard nummer, købsbeløb og bonnummer.

    How can I redeem a reward voucher?

    The ‘My Rewards’ are vouchers that are visible on the website and app. You can swap your Passion Points for a voucher and receive an online code or barcode, to use online or in store. You only have the option to redeem the voucher(s) that require less Passion Points than your current Passion Point balance. Your Passion Points balance will be updated after you have redeemed the reward. In case of returns of the item(s), the Passion Points will not be refunded back to your account. It is not possible to exchange vouchers for money.

    How to redeem a voucher:
    - If you want to use a voucher with your purchase, you have to swap your Passion Points to redeem  the voucher. Click on the voucher that you want to use. The details and the redeem buttons are now visible.
    - PLEASE NOTE: this voucher is only valid for 15 minutes after clicking on “redeem in store”, so you have to do this when you are at the till.
    - When you click on “redeem in store” the QR-code will be visible. Please ask our staff at the till to scan the QR-code, the discount will be applied. When you click on “redeem online”, an online code will be shown. You can use this code online in your basket.

    Jeg ønsker at modtage nyhedsbreve, hvad skal jeg gøre?

    Indtast din e-mail adresse i feltet nederst på siden og klik på ”Tilmeld nyhedsbrev”. Du vil modtage en bekræftelse per e-mail. Klik på linket i mailen for at bekræfte din tilmelding. Det er også muligt at tilmelde dig via din profil. Log ind på ”Mit Hunkemöller”, klik på ”Tilmeld nyhedsbrev” og klik på ”Gem”.

    Jeg har to Membercard numre. Hvad gør jeg?

    Hvis du har to Membercard numre, kan du få sat dem sammen til én profil. Kontakt vores Kundeservice for hjælp.

    How can I unsubscribe for the newsletter?

    If you no longer want to receive our newsletter, click on the link at the bottom of the newsletter. You can also specify that you don’t want to receive the newsletter on your Hunkemöller account page.

    Hvor længe er mit Membercard gyldigt?

    Dit Membercard er gyldigt i en ubegrænset periode.

    Hvor længe er Passion Points og Membercard rabat gyldig?

    Du modtager Passion Points for hvert køb foretaget i vores butikker eller online. Passion Points er gyldige i et år. Hver gang du har handlet for 450 kr. får du 500 point, som udløser en rabat på 45 kr., som kan bruges på dit næste køb. Rabatten skal bruges indenfor 3 måneder, enten i vores butikker eller online. Dine Passion Points og din rabat bliver automatisk sat ind på dit Membercard. Under ’Mit Hunkemöller’ på vores hjemmeside kan du se en oversigt over dine Passion Points, rabat og gyldighedsdato.

    Hvad er Passion Points?

    Så snart du er blevet medlem af Hunkemöller Club, kan du starte med at optjene Passion Points. Du modtager point for alle køb både online og i butik. Dine Passion Points er gyldige i et år. Hver gang du har handlet for 450 kr. får du 500 point, som udløser en rabat på 45 kr., som kan bruges på dit næste køb. Rabatten skal bruges indenfor 3 måneder, enten i vores butikker eller online. Passion Points og optjent rabat bliver automatisk sat ind på dit Membercard.

    What is the wheel of passion and how does it work?

    The Wheel of Passion is a game in the Hunkemöller app. This functionality in the app is not available at all times and will be switched on and off within certain campaigns. You can access the Wheel of Passion by opening the app and going via the bottom navigation bar to “more” and then tapping “Wheel of Passion”. You can participate by spinning the wheel, hereafter a prize message or no prize message will show automatically. You can play the Wheel of Passion only during the campaign period with a maximum of 1 time per 24 hours.