Hvordan kan vi hjælpe dig?

Bestilling & Levering

Hvor er min pakke?

Du vil modtage en bekræftelse på mail når din pakke er sendt og/eller er klar til afhentning i butikken. 

Hvis du vil spore din pakke kan du gøre dette med Track & Trace kode på GLS's hjemmeside. 
Du finder denne kode i den mail du modtager når dine varer har forladt vores lager eller på 'My Hunkemöller".

*Tip: download vores Hunkemöller app, så kan du altid følge med i din ordrestatus. 

Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad gør jeg?

Hvis du ikke har modtaget alle dine bestilte varer, bedes du kontakte kundeservice.

Jeg har modtaget en vare, jeg ikke har bestilt, hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget en vare, du ikke har bestilt, skal du kontakte kundeservice.

Kan jeg annullere en ordre?

Når en ordre er blevet gennemført på Hunkemoller.dk er denne endelig og kan ikke annulleres. Hvis du ikke længere er interesseret i varerne, kan du sende dem retur når du har modtaget dem. Du vil derefter blive refunderet.

Kan jeg arrangere at få min ordre leveret til en anden adresse?

Du kan altid få leveret din ordre til en anden adresse i Danmark. Du kan specificere din faktura adresse og leveringsadresse ved betaling. Du kan også udfylde disse på din konto, hvis du har en 'My Hunkemöller' profil. Det er ikke muligt at levere til en postboks eller pakkeboks.

Kan min ordre blive leveret til en postboks adresse?

Nej, det er desværre ikke muligt.

Hvordan vil min ordre blive afsendt og leveret?

Vi har følgende leveringsmuligheder* som du kan vælge imellem: 
- Afhent dine ordre i en Hunkemöller butik.
- Hjemmelevering (med GLS)

Afhenting i butik: 
Glem ikke at medbringe din ordrebekræftelse når du afhenter din pakke i butikken. Din pakke vil blive opbevaret i maksimum 14 dage i butikken. Efter dette, vil din ordre blive annuleret og du vil automatisk blive refunderet inden for 10 arbejdsdage. 
Hvis du vil spore din ordre kan du gøre dette via GLS's hjemmeside. 

Hjemmelevering med GLS: 
Hvis du vil spore din ordre, kan du gøre dette med Track & Trace koden på GLS's hjemmeside. Du finder dette i din bekræftigelse du modtog på mail, da din ordre forlod vores lager, eller på 'My Hunkemöller'. 

*Obs: det er ikke muligt at få leveret din pakke til pakkeboks eller postboks adresse.

Hvordan finder jeg varer på hjemmesiden?

Der er en søgebar øverst på hjemmesiden. Når du indtaster den vare eller det du leder efter i boksen, kan du hurtigt finde produkter eller svar på dine spørgsmål.

Hvordan bestiller jeg noget på hunkemoller.dk?

Det er meget nemt at bestille noget fra hunkemoller.dk. Du tilføjer de ønskede varer til din indkøbskurv, derefter går du til kassen. Hvis du har en Hunkemöller profil, kan du logge ind med din e-mail adresse. Hvis du endnu ikke har en profil, skal du oprette en profil eller vælge ”Betaling uden login”.

Jeg har ikke modtaget en bekræftelses e-mail, hvad gør jeg?

Det kan ske at din bekræftelses e-mail ender i din spam mappe. Tjek den som det første. Hvis du stadigvæk ikke har modtaget noget, så kontakt kundeservice.

Hvad hvis jeg ikke er hjemme, når min ordre bliver leveret?

Hvis du ikke er hjemme når din ordre bliver leveret, vil postmanden forsøge at levere denne igen den næste dag. Hvis du igen ikke er hjemme, vil postmanden efterlade en besked. Du kan afhente din pakke inden for 2 uger. Hvis du ikke afhenter din pakke, vil denne blive returneret til Hunkemöller og din betaling vil blive refunderet. 
Betalte du i butikken? Kontakt da venligst vores kundeservice for at begynde din refundering. 

Min ordre er forsinket, hvad er årsagen?

Grundet travlhed på vores lager og/eller hos fragtfirmaet kan det nogle gange tage længere tid. Hvis du vil spore din pakke kan du gøre dette med Track & Trace koden via GLS's hjemmeside. Du kan finde den nødvendige information i den bekræftigelsesmail du modtager når dine varer forlader vores lager. Du vil altid modtage en bekræftigelse når dine varer er blevet afsendt. 

Hvor kan jeg finde en oversigt over alle Hunkemöller butikker?

Du kan finde en oversigt over alle Hunkemöller butikker ved at anvende vores ’Find butik’ funktion. Indtast dit postnummer og by, og se hvilken butik der er nærmest dig.

Kan jeg afhente en online ordre i butik?

Ja, med Click & Collect muligheden kan du betale for din ordre online. Du skal bare afhente den i en butik:
-Tilføj dine yndlingsvarer i din kurv.
-Vælg muligheden "afhent i butik". Når du vælger dette skal du ikke betale for fragt.
-Tjek detaljerne på din faktura. I det næste skridt kan du vælger din (nærmeste) Hunkemöller ved at indtaste dit postnummer eller bynavn.
-Efter du har gennemført betalingen, så er din ordre gennemført. Du vil modtage en bekræftelse på e-mail og en opdatering på e-mail når din ordre er afsendt.
-Efter 3-4  hverdage modtager du en e-mail om at din ordre er leveret og klar til afhentning. Husk at medbringe dit ordrenummer til butikken!
-Din pakke vil ligge klar i butikken i 14 dage. Er varen ikke afhentet efter denne periode vil ordren blive returneret og penge blive refunderet til din konto inden for 10 dage.

Hvis du har betalt i butik vil du modtage en mail med yderligere instrukser. 

Hvis du har bedt en anden om at afhente din ordre, skal du give dem en fuldmagt med.

Den skal indeholde:
- Dit ordrenummer
- Dit fulde navn
- Fulde navn på den person der afhenter ordren – Vedkommende skal huske at medbringe gyldigt billede legitimation

Hvad er fragtomkostningerne?

Fragtomkostningerne afhænger af fragtmetoden:
Vælg muligheden: Afhentning i butik og så betaler du ikke for fragtomkostninger
Fragtomkostningerne for GLS er 39,90 kr. pr. ordre.

Det er ikke muligt at levere til en postboks eller pakkeboks. 

Hvor lang er leveringstiden?

Den forventede leveringstid er 3-4 hverdage.

Min Track & Trace nummer fungerer ikke, hvad gør jeg?

Hvis du modtager en Track & Trace kode, kan det tage op til 24 timer før du kan tracke din ordre. 
Hvis du modtager en fejlmeddelse, tjek det indtastede nummer og prøv igen (senere). For yderligere spørgsmål, kontakt da GLS kundeservice. 

Hvor kan jeg finde min Track & Trace nummer?

Du vil modtage en bekræftelse på mail når din pakke er sendt og/eller er klar til afhentning i butikken. 

Hvis du vil spore din pakke kan du gøre dette med Track & Trace kode på GLS's hjemmeside. Du finder denne kode i den mail du modtager når dine varer har forladt vores lager eller på 'My Hunkemöller".

*Tip: download vores Hunkemöller app, så kan du altid følge med i din ordrestatus. 

Jeg har modtaget en vare i den forkerte størrelse eller forkert farve, hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget den forkerte størrelse eller farve, kan du gøre følgende: 
- Send varen/varerne tilbage til os og bestil dem igen på hjemmesiden eller returnere dem i en butik. 
Du vil blive refunderet inden for 10 arbejdsdage via den betalingsmåde du benyttede ved køb. Har du betalt i butik, vil du modtage en mail med yderligere instrukser. 
- Returner varen i butik og bestil igen via vores webshop. Pengene vil blive refunderet til din konot inden for 10 dage.