Hvordan kan vi hjælpe dig?

Bestilling & Levering

Hvor er min pakke?

Du vil modtage en bekræftelse på mail når din pakke er sendt og/eller er klar til afhentning i butikken. 

Hvis du vil spore din pakke kan du gøre dette med Track & Trace kode på PostNord hjemmeside. 
Du finder denne kode i den mail du modtager når dine varer har forladt vores lager eller på 'My Hunkemöller".

*Tip: download vores Hunkemöller app, så kan du altid følge med i din ordrestatus. 

Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad gør jeg?

Det kan desværre tage længere tid end forventet at behandle din ordre. Vi gør alt hvad vi kan, for at kunne levere den til dig hurtigst muligt. Hvis der skulle gå længere tid end først lovet, kontakt venligst kundeservice ved at udfylde formularen på hjemmesiden eller i appen. 

 

Jeg har modtaget en vare, jeg ikke har bestilt, hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget en vare, du ikke har bestilt, skal du kontakte kundeservice.

Jeg har ikke modtaget en bekræftelses e-mail, hvad gør jeg?

Det kan ske at din bekræftelses e-mail ender i din spam mappe. Tjek den som det første. Hvis du stadigvæk ikke har modtaget noget, så kontakt kundeservice.

Kan jeg annullere en ordre?

Når en ordre er blevet gennemført på Hunkemoller.dk er denne endelig og kan ikke annulleres. Hvis du ikke længere er interesseret i varerne, kan du sende dem retur når du har modtaget dem. Du vil derefter blive refunderet.

Kan jeg arrangere at få min ordre leveret til en anden adresse?

Du kan specificere din faktura adresse og leveringsadresse ved betaling, hvis disse to ikke ønskes at være den samme. Du kan også udfylde disse på din konto, hvis du har en 'My Hunkemöller' profil. 

Kan min ordre blive leveret til en postboks adresse?

Det kan den godt. Du skal bare være opmærksom på at det ikke er sikkert at der er plads i postboksen når din ordre skal leveres og den derfor bliver leveret på et posthus i stedet for.

Hvordan vil min ordre blive afsendt og leveret?

Vi har følgende leveringsmuligheder* som du kan vælge imellem: 
- Afhent dine ordre i en Hunkemöller butik (det kan være at din yndlingsbutik stadig har lukket eller har ændret åbningstider).**
- Hjemmelevering (med PostNord)
- Afhent ved Post Nord udleveringssted

Afhenting i butik:**
Glem ikke at medbringe din ordrebekræftelse når du afhenter din pakke i butikken. Din pakke vil blive opbevaret i maksimum 14 dage i butikken. Efter dette, vil din ordre blive annuleret og du vil automatisk blive refunderet inden for 10 arbejdsdage. 
Hvis du vil spore din ordre kan du gøre dette via PostNord's hjemmeside. 

Hjemmelevering med PostNord: 
Hvis du vil spore din ordre, kan du gøre dette med Track & Trace koden på PostNord's hjemmeside. Du finder dette i din bekræftigelse du modtog på mail, da din ordre forlod vores lager, eller på 'My Hunkemöller'. 

Din pakke opbevares i 14 dage ved Post Nords udleveringssted. Husk at medbringe dit forsendelses nr., samt ID til udleveringsstedet. Afhentes ordren ikke indenfor 14 dage, vil den automatisk blive annulleret, og du får dine penge tilbage på din konto indenfor 10 hverdage.

*Obs: det er ikke muligt at få leveret din pakke til pakkeboks eller postboks adresse.
 

Hvordan finder jeg varer på hjemmesiden?

Der er en søgebar øverst på hjemmesiden. Når du indtaster den vare eller det du leder efter i boksen, kan du hurtigt finde produkter eller svar på dine spørgsmål.

Hvordan bestiller jeg noget på hunkemoller.dk?

Det er meget nemt at bestille noget fra hunkemoller.dk. Du tilføjer de ønskede varer til din indkøbskurv, derefter går du til kassen. Hvis du har en Hunkemöller profil, kan du logge ind med din e-mail adresse. Hvis du endnu ikke har en profil, skal du oprette en profil eller vælge ”Betaling uden login”.

Hvad hvis jeg ikke er hjemme, når min ordre bliver leveret?

Hvis du ikke er hjemme når din ordre bliver leveret, vil postmanden levere den til nærmeste udleveringssted hos Postnord. Du vil få besked hvis dette sker, og vil den næste hverdag kunne afhente din pakke i op til 2 uger. Hvis du ikke afhenter din pakke, vil denne blive returneret til Hunkemöller og din betaling vil blive refunderet.  

Min ordre er forsinket, hvad er årsagen?

Det kan desværre tage længere tid end forventet at behandle din ordre. Vi gør alt hvad vi kan, for at kunne levere den til dig hurtigst muligt. Hvis der skulle gå længere tid end først lovet, kontakt venligst kundeservice ved at udfylde formularen på hjemmesiden eller i appen. 

Hvor kan jeg finde en oversigt over alle Hunkemöller butikker?

Du kan finde en oversigt over alle Hunkemöller butikker ved at anvende vores ’Find butik’ funktion. Indtast dit postnummer og by, og se hvilken butik der er nærmest dig.

Hvor lang er leveringstiden?

Grundet ekstra forholdsregler i forbindelse med den nuværende situation, kan leveringstiden på din ordre være længere end du er vant til. Du kan altid se den nuværende leveringstid øverst på vores hjemmeside.

Min Track & Trace nummer fungerer ikke, hvad gør jeg?

Hvis du modtager en Track & Trace kode, kan det tage op til 3 hverdage før du kan tracke din ordre. Hvis du efter de 3 hverdage modtager en fejlmeddelelse, tjek det indtastede nummer og prøv igen (senere), skal du kontakte vores kundeservice. 

Hvor kan jeg finde min Track & Trace nummer?

Du vil modtage en bekræftelse på mail når din pakke er sendt og/eller er klar til afhentning i butikken. 

Hvis du vil spore din pakke kan du gøre dette med Track & Trace kode på PostNord's hjemmeside. Du finder denne kode i den mail du modtager når dine varer har forladt vores lager eller på 'My Hunkemöller".

*Tip: download vores Hunkemöller app, så kan du altid følge med i din ordrestatus. 

Jeg har modtaget en vare i den forkerte størrelse eller forkert farve, hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget den forkerte størrelse eller farve, kan du gøre følgende: 
- Send varen/varerne tilbage til os og bestil dem igen på hjemmesiden eller returnere dem i en butik. 
Du vil blive refunderet inden for 10 arbejdsdage via den betalingsmåde du benyttede ved køb. Har du betalt i butik, vil du modtage en mail med yderligere instrukser. 
- Returner varen i butik og bestil igen via vores webshop. Pengene vil blive refunderet til din konot inden for 10 dage. 

Hvad er fragtomkostningerne?

Fragtomkostningerne afhænger af fragtmetoden:
Vælg muligheden: Afhentning i butik og så betaler du ikke for fragtomkostninger
Hjemmelevering: 39,90 kr.
Afhent ved PostNord udleveringssted: 29,90 kr.

Det er ikke muligt at levere til en postboks eller pakkeboks. 

Kan jeg pakke mit køb ind?

Ja, du kan nemt tilføje en gaveæske i din shoppingkurv. Gaveæsken kommer kun i én størrelse. Hvis du bestiller flere varer, og vil være sikker på der er plads til dem alle, bestil da flere gaveæsker.