Hvordan kan vi hjælpe dig?

Bestilling & Levering

Hvor er min pakke?

Du vil modtage en bekræftelse på mail når din pakke er sendt og/eller er klar til afhentning i butikken. 

Hvis du vil spore din pakke kan du gøre dette med Track & Trace kode på PostNord hjemmeside. 
Du finder denne kode i den mail du modtager når dine varer har forladt vores lager eller på 'My Hunkemöller".

*Tip: download vores Hunkemöller app, så kan du altid følge med i din ordrestatus. 

Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad gør jeg?

Hvis du ikke har modtaget alle dine bestilte varer, bedes du kontakte kundeservice.

Jeg har modtaget en vare, jeg ikke har bestilt, hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget en vare, du ikke har bestilt, skal du kontakte kundeservice.

Jeg har ikke modtaget en bekræftelses e-mail, hvad gør jeg?

Det kan ske at din bekræftelses e-mail ender i din spam mappe. Tjek den som det første. Hvis du stadigvæk ikke har modtaget noget, så kontakt kundeservice.

Kan jeg annullere en ordre?

Når en ordre er blevet gennemført på Hunkemoller.dk er denne endelig og kan ikke annulleres. Hvis du ikke længere er interesseret i varerne, kan du sende dem retur når du har modtaget dem. Du vil derefter blive refunderet.

Kan jeg arrangere at få min ordre leveret til en anden adresse?

Du kan altid få leveret din ordre til en anden adresse i Danmark. Du kan specificere din faktura adresse og leveringsadresse ved betaling. Du kan også udfylde disse på din konto, hvis du har en 'My Hunkemöller' profil. Det er ikke muligt at levere til en postboks eller pakkeboks.

Kan min ordre blive leveret til en postboks adresse?

Nej, det er desværre ikke muligt.

Hvordan vil min ordre blive afsendt og leveret?

Vi har følgende leveringsmuligheder* som du kan vælge imellem: 
- Afhent dine ordre i en Hunkemöller butik (det kan være at din yndlingsbutik stadig har lukket eller har ændret åbningstider).**
- Hjemmelevering (med PostNord)
- Afhent ved Post Nord udleveringssted

Afhenting i butik:**
Glem ikke at medbringe din ordrebekræftelse når du afhenter din pakke i butikken. Din pakke vil blive opbevaret i maksimum 14 dage i butikken. Efter dette, vil din ordre blive annuleret og du vil automatisk blive refunderet inden for 10 arbejdsdage. 
Hvis du vil spore din ordre kan du gøre dette via PostNord's hjemmeside. 

Hjemmelevering med PostNord: 
Hvis du vil spore din ordre, kan du gøre dette med Track & Trace koden på PostNord's hjemmeside. Du finder dette i din bekræftigelse du modtog på mail, da din ordre forlod vores lager, eller på 'My Hunkemöller'. 

Din pakke opbevares i 14 dage ved Post Nords udleveringssted. Husk at medbringe dit forsendelses nr., samt ID til udleveringsstedet. Afhentes ordren ikke indenfor 14 dage, vil den automatisk blive annulleret, og du får dine penge tilbage på din konto indenfor 10 hverdage.

*Obs: det er ikke muligt at få leveret din pakke til pakkeboks eller postboks adresse.
 

Hvordan finder jeg varer på hjemmesiden?

Der er en søgebar øverst på hjemmesiden. Når du indtaster den vare eller det du leder efter i boksen, kan du hurtigt finde produkter eller svar på dine spørgsmål.

Hvordan bestiller jeg noget på hunkemoller.dk?

Det er meget nemt at bestille noget fra hunkemoller.dk. Du tilføjer de ønskede varer til din indkøbskurv, derefter går du til kassen. Hvis du har en Hunkemöller profil, kan du logge ind med din e-mail adresse. Hvis du endnu ikke har en profil, skal du oprette en profil eller vælge ”Betaling uden login”.

Hvad hvis jeg ikke er hjemme, når min ordre bliver leveret?

Hvis du ikke er hjemme når din ordre bliver leveret, vil postmanden forsøge at levere denne igen den næste dag. Hvis du igen ikke er hjemme, vil postmanden efterlade en besked. Du kan afhente din pakke inden for 2 uger. Hvis du ikke afhenter din pakke, vil denne blive returneret til Hunkemöller og din betaling vil blive refunderet. 
Betalte du i butikken? Kontakt da venligst vores kundeservice for at begynde din refundering. 

Min ordre er forsinket, hvad er årsagen?

Grundet travlhed på vores lager og/eller hos fragtfirmaet kan det nogle gange tage længere tid. Hvis du vil spore din pakke kan du gøre dette med Track & Trace koden via PostNord's hjemmeside. Du kan finde den nødvendige information i den bekræftigelsesmail du modtager når dine varer forlader vores lager. Du vil altid modtage en bekræftigelse når dine varer er blevet afsendt. 

Hvor kan jeg finde en oversigt over alle Hunkemöller butikker?

Du kan finde en oversigt over alle Hunkemöller butikker ved at anvende vores ’Find butik’ funktion. Indtast dit postnummer og by, og se hvilken butik der er nærmest dig.

Hunkemöller Danmark A/S Lautruphøj 5 2750 Ballerup Trade register #: 30346718

Hvor lang er leveringstiden?

Grundet ekstra forholdsregler i forbindelse med den nuværende situation, kan leveringstiden på din ordre være længere end du er vant til. Vi takker for din tålmodighed.  Den forventede leveringstid er 3-5 hverdage.

Min Track & Trace nummer fungerer ikke, hvad gør jeg?

Hvis du modtager en Track & Trace kode, kan det tage op til 24 timer før du kan tracke din ordre. 
Hvis du modtager en fejlmeddelse, tjek det indtastede nummer og prøv igen (senere). For yderligere spørgsmål, kontakt da PostNord kundeservice. 

Hvor kan jeg finde min Track & Trace nummer?

Du vil modtage en bekræftelse på mail når din pakke er sendt og/eller er klar til afhentning i butikken. 

Hvis du vil spore din pakke kan du gøre dette med Track & Trace kode på PostNord's hjemmeside. Du finder denne kode i den mail du modtager når dine varer har forladt vores lager eller på 'My Hunkemöller".

*Tip: download vores Hunkemöller app, så kan du altid følge med i din ordrestatus. 

Jeg har modtaget en vare i den forkerte størrelse eller forkert farve, hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget den forkerte størrelse eller farve, kan du gøre følgende: 
- Send varen/varerne tilbage til os og bestil dem igen på hjemmesiden eller returnere dem i en butik. 
Du vil blive refunderet inden for 10 arbejdsdage via den betalingsmåde du benyttede ved køb. Har du betalt i butik, vil du modtage en mail med yderligere instrukser. 
- Returner varen i butik og bestil igen via vores webshop. Pengene vil blive refunderet til din konot inden for 10 dage. 

Hvad er fragtomkostningerne?

Fragtomkostningerne afhænger af fragtmetoden:
Vælg muligheden: Afhentning i butik og så betaler du ikke for fragtomkostninger
Hjemmelevering: 39,90 kr.
Afhent ved PostNord udleveringssted: 29,90 kr.

Det er ikke muligt at levere til en postboks eller pakkeboks. 

Kan jeg pakke mit køb ind?

Ja, du kan nemt tilføje en gaveæske i din shoppingkurv. Gaveæsken kommer kun i én størrelse. Hvis du bestiller flere varer, og vil være sikker på der er plads til dem alle, bestil da flere gaveæsker.