Hvordan kan vi hjælpe dig?

Betaling, kuponer og kampagner

Hvad er Klarna?

Med efterbetalingsmetoden Klarna er det muligt at betale dine online ordrer, efter du har modtaget dem. Klarna ordner hele efterbetalingen for Hunkemöller. For at betale de bestilte varer modtager du en betalingsanmodning fra Klarna via e-mail. For at godkende din efterbetaling udfører Klarna et data tjek. Klarna har en stram privatlivspolitik som er nedskrevet i deres privatlivserklæring. Hvis din anmodning om efterbetaling ikke er godkendt, så er det muligt at betale for varerne med en anden betalingsmetode. Ved spørgsmål omkring betalingsmetoden bedes du venligst henvende dig til Klarnas kundeservice. https://www.klarna.com/dk/kundeservice Telefonnummer: 69 91 88 81

Jeg har betalt med Klarna. Skal jeg betale min faktura når jeg returnerer ordren?

Nej, dette er ikke nødvendigt. Efter modtagelse og behandling af din returnering, bliver din faktura krediteret eller du vil modtage en tilpasset faktura.

Jeg kan ikke benytte Klarna, hvorfor ikke?

Betalingsmetoden kan kun benyttes på online ordrer i Østrig, Sverige og Danmark. Når du modtager en fejlbesked, er din betaling afvist af Klarna. Pga. privatlivsårsager kan vi ikke finde baggrunden for fejlen. Ønsker du mere information omkring fejlen kan du kontakte Klarnas kundeservice.

Prisinformation Hunkemöller

Alle vores priser er inklusiv moms.

Hvor finder jeg mere information om Passion Points?

Du finder denne information ved at logge ind på din profil.

Hvor kan jeg finde min faktura?

Dit kontoudtog kan findes under 'Mine ordrer' på din profil. For at se alle ordre kan du klikke på "Se tidligere ordre". 

Jeg kan ikke indløse mit gavekort, hvad gør jeg nu?

Du kan benytte dit gavekort i alle Hunkemöller butikker i Holland, Belgien, Tyskland, Østrig, Frankrig, Spanien, Danmark, Sverige og Luxembourg. Hvis du oplever problemer, kontakt da venligst kundeservice.

Hvad er et lingeriecard?

Et lingeriecard* fra Hunkemöller er et gavekort hvis værdi du selv kan bestemme. Med dette kort kan du for eksempel overraske en ven. Du kan benytte gavekortet i vores butikker. Pas godt på dit gavekort, selv efter brug! Returneringer på varer købt med gavekortet, vil også ske til dette gavekort. 

Hvor kan jeg indløse mine Passion Points?

Du kan indløse dine Passion Points online og i butik.

Hvordan ved jeg hvilke kampagner der er aktive?

Se hurtigt og nemt nuværende rabatkoder hos Hunkemöller.

Er der knyttet betingelser til ved brug af en online rabat eller kupon?

En rabatkode kan kun benyttes én gang. Efter brug er den ikke længere gyldig. Rabatkoder er kun gyldige for ordrer placeret via Hunkemoller.dk. Du kan ikke ombytte en kupon til kontanter benytte en kupon på en eksisterende ordre.

Kan jeg ombytte et gavekort til kontanter?

Et gavekort fra Hunkemöller kan ikke ombyttes til kontanter. Pas godt på dit gavekort, selv efter brug! Returneringer på varer købt med gavekortet, vil også ske til dette gavekort.

Hvordan indløser jeg en rabatkode eller kupon?

Du kan indløse din rabatkode eller kupon i dit indkøbskurv. Du skal skrive din kode og klikke på "tilføj". På "denne side" kan du holde dig opdateret om alle kampagner og tilbud fra Hunkemöller.

Er det sikkert at handle på hunkemoller.dk

Handel på hunkemoller.dk er meget sikkert. Vi anvender den sikre SSL metode. Det betyder, at dine personlige oplysninger er beskyttet og ikke kan videregives til en tredje part. Vi overholder alle regler om beskyttelse af private oplysninger og andre juridiske krav. Vi vil aldrig dele dine personlige oplysninger med en tredje part uden din tilladelse. Læs mere om sikkerhed og fortrolighed her.

Hvor lang tid går der før min betaling er gennemført?

Hvis du vælger Paypal, vil beløbet blive trukket fra din Paypal konto med det samme. Hvis du betaler med kreditkort, vil beløbet blive hævet fra dit kreditkort når ordren er afsendt.

Hvor kan jeg købe et gavekort?

Du kan købe gavekort i vores Hunkemöller butikker.

Kan jeg bruge min Passion Points rabat på online ordrer?

Ja. Hvis du har optjent en rabat, kan du indløse den under trin 3 i bestillingsprocessen.

Vil jeg få mine indløste Passion Points tilbage hvis jeg returnerer dele af min ordre eller hele min ordre?

Ja. Når du returnerer noget af din ordre eller hele din ordre, vil den indløste rabat blive sat tilbage på dit Membercard.

Hvordan kan jeg betale på hunkemoller.dk?

1. Kreditkort. Vi tager modtager Mastercard, Visa og Maestro.
2. Dankort
3. PayPal
4. Klarna

Gældende for alle betalingsmetoder: hvis du returnerer noget, vil beløbet blive refunderet indenfor 2 dage.

Vil jeg få mine indløste Passion Points tilbage hvis jeg returnerer dele af min ordre eller hele min ordre?

Ja. Når du returnerer noget af din ordre eller hele din ordre, vil den indløste rabat blive sat tilbage på dit Membercard.

Hvor kan jeg bruge mit gavekort?

Du kan bruge dit gavekort i alle vores butikker.