Hvordan kan vi hjælpe dig?
Betaling, kuponer og kampagner
Er der knyttet betingelser til ved brug af en online rabat eller kupon?
Jeg har betalt med Klarna. Skal jeg betale min faktura når jeg returnerer ordren?
Jeg kan ikke benytte Klarna, hvorfor ikke?
Prisinformation Hunkemöller
Hvor finder jeg mere information om Passion Points?
Hvor kan jeg finde min faktura?
Dit kontoudtog kan findes under 'Mine ordrer' på din profil. For at se alle ordre kan du klikke på "Se tidligere ordre".
Hvad er et lingeriecard?
Et lingeriecard* fra Hunkemöller er et gavekort hvis værdi du selv kan bestemme. Med dette kort kan du for eksempel overraske en ven. Du kan benytte gavekortet i vores butikker og online. Pas godt på dit gavekort, selv efter brug! Returneringer på varer købt med gavekortet online, vil ske tilbage til dette gavekort.
Hvor kan jeg indløse mine Passion Points?
Hvordan ved jeg hvilke kampagner der er aktive?
Hvordan indløser jeg en rabatkode eller kupon?
Er det sikkert at handle på hunkemoller.dk
Hvor lang tid går der før min betaling er gennemført?
Kan jeg bruge min Passion Points rabat på online ordrer?
How is the return amount determined if I return my online order and I have used my Passion Points shoppingcredit with my order?
Hvordan kan jeg betale på hunkemoller.dk?
1. Kreditkort. Vi tager modtager Mastercard, Visa og Maestro.
2. Dankort
3. PayPal
4. Klarna
5. Apple Pay
6. Hunkemöller Lingerie Gift Card
Gældende for alle betalingsmetoder, hvis du returnerer noget vil beløbet blive refunderet indenfor 2 dage efter returneringen er gennemført. Husk at gemme dit gavekort, selv efter brug! I tilfælde af refundering, vil det ske til det gavekort, der er anvendt ved købet.