Sidste chance! Køb 3, betal for 2, eller få 50% på bh nr. 2

Vilkår og betingelser for Hunkemöller-medlemskort        

1. Definitioner   

De betegnelser, der er brugt nedenfor, har følgende betydninger:            

Hunkemöller:

Det private selskab med begrænset ansvar Hunkemöller BV inklusive dets tilknyttede virksomheder, Hunkemöller BV, Liebergerweg 28, (1221 JS) i Hilversum.

Medlemskort:

Kortet er udstedt af Hunkemöller som en del af medlemskortprogrammet.

Hunkemöller-medlem:

Indehaveren af medlemskortet.

Medlemskortprogram:

Loyalitetsprogrammet udviklet af Hunkemöller, hvor Hunkemöller-kunder blandt andet kan spare op til en rabat ved hjælp af et medlemskort.

Medlemskort-kundeservice:

Kundeservice for loyalitetsprogrammet.

(online) butik(ker):

Kundeservice oprettet til programmet: Hunkemöllers butikker og webshop i Østrig, Belgien, Tjekkiet, Kroatien, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Italien, Luxembourg, Holland, Norge, Polen, Portugal, Slovenien, Spanien, Sverige, Schweiz og Storbritannien.

 

2. Anvendelse   

Disse generelle vilkår og betingelser gælder for (anvendelse og/eller brug af medlemskortet i sammenhæng med) medlemskortprogrammet fra Hunkemöller. Hunkemöllers medlemskortprogram tilbydes af webshops og butikker i følgende lande: Østrig, Belgien, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Italien, Kroatien, Luxembourg, Holland, Norge, Polen, Portugal, Slovenien, Spanien, Tjekkiet, Schweiz, Sverige og Storbritannien. 

              

3. Køb og aktivering af medlemskort       

1. Registrering i butikken             

Når et Hunkemöller-medlem har modtaget et kort i butikken og har registreret det ved kassen, modtager vedkommende en e-mail for at aktivere sin profil. Indtil da forbliver kortstatus "ventende". Kunden vil derefter være i stand til at spare point sammen, men kan ikke nyde fordelene ved rabatprogrammet. Ved at klikke på linket i e-mailen bekræfter kunden sin e-mailadresse, hvorefter vedkommende skal gennemføre sin registrering via hjemmesiden. Kunden skal som minimum opgive fornavn, efternavn og e-mailadresse. Kunden skal også oprette en adgangskode via hjemmesiden og acceptere disse vilkår samt Hunkemöllers fortrolighedserklæring. Der opkræves ikke gebyr for at blive medlem af Hunkemöllers medlemskortprogram. Kunden kan modtage et fysisk kort eller vælge et digitalt kort i form af en QR-kode, som gør det muligt for vedkommende at identificere sig i butikken, via Hunkemöller-appen eller Wallet. 

2. Tilmelding via hjemmesiden/appen    

Det er også muligt at blive medlem af Hunkemöller via hjemmesiden eller appen. Minimumskravene til data er fornavn, efternavn, e-mailadresse og adgangskode. Kunder skal også acceptere Hunkemöllers vilkår og betingelser og fortrolighedserklæring. Når et Hunkemöller-medlem tilmelder sig online eller via appen, modtager vedkommende en e-mail for at bekræfte tilmeldingen og sin e-mailadresse. Indtil da forbliver kortstatus "ventende". Kunden vil derefter være i stand til at spare point sammen, men kan drage fordel af rabatprogrammet. Ved at klikke på linket i e-mailen afsluttes registreringen. Der opkræves ikke gebyr for at blive medlem af Hunkemöllers medlemskortprogram.

3. Fordele           

Hunkemöller-medlemmet får forskellige fordele ved at tilmelde sig medlemskortet. Ved at spare Passion Points op lander Hunkemöller-medlemmet på et foruddefineret niveau (se punkt 5. Opsparingssystem). Inden for dette niveau har Hunkemöller-medlemmet ret til forskellige foruddefinerede fordele (se punkt 5. Opsparingssystem). Hunkemöller-medlemmet har også ret til (rabat)kuponer, som vedkommende kan indløse via hjemmesiden, appen eller i butikken. Ved at scanne medlemskortet eller logge ind på sin Hunkemöller-medlemskonto bliver kuponerne tilgængelige under betalingstransaktionen. Hunkemöller-medlemmet modtager også særlige invitationer til Hunkemöller-medlemsarrangementer, får eksklusiv post (med tilladelse), personlige forslag og råd.   

4. Deltagelse i medlemskortprogrammet             

Deltagelse i medlemskortprogrammet er kun muligt, hvis en kunde har en gyldig bopælsadresse i Østrig, Belgien, Tjekkiet, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Italien, Kroatien, Luxembourg, Holland, Norge, Polen, Portugal, Slovenien, Spanien, Sverige eller Storbritannien. 

5. Minimumsalder          

Man kan deltage i medlemskortprogrammet, når man er 12 år og derover. Hunkemöller-medlemmet skal være mindst 16 år for at foretage et online køb. Hunkemöller-medlemmer under 16 år kan foretage et køb i en fysisk butik. Nyhedsbreve sendes også kun til medlemmer, der er fyldt 16 år.   

 

4. Brug  

Hunkemöller-medlemmet kan gøre brug af sit medlemskort efter registrering ved at udfylde ansøgningsskemaet som nævnt under punkt 3 og efter køb og aktivering af medlemskortet. Medlemskortet er strengt personligt og kan ikke overføres. Medlemskortet forbliver Hunkemöllers ejendom. Det er kun muligt at have 1 (én) e-mailadresse pr. kort, og maksimalt 1 (ét) medlemskort pr. kunde.             

 

5. Opsparingssystem      

5.1 Passion Points           

Et gyldigt medlemskort giver Hunkemöller-medlemmet mulighed for at optjene Passion Points. De forskellige måder at opspare point på kommunikeres til Hunkemöller-medlemmet via hjemmesiden og appen. Hunkemöller-medlemmet kan optjene Passion Points på forskellige måder:              

Ved at foretage et køb – for hver 1 kr, der bruges, optjenes 1,25 Passion Points.  

Ved at udfylde personlige data så Hunkemöller kan målrette kommunikationen til en kunde og til analyseformål. Disse felter er ikke obligatoriske. Hunkemöller-medlemmet modtager en engangsbelønning på 25 Passion Points for hvert udfyldt felt: telefonnummer, køn, fødselsdato, hjemmeadresse, bh-størrelse, top- og trussestørrelse, 1 af 2 Sexy Shapes og 1 af 4 Favourite Fits. En kunde kan optjene op til 200 Passion Points med disse oplysninger.           

Ved at udfylde personlige interesser, så Hunkemöller kan målrette kommunikationen til kunden og til analyseformål. Felterne er ikke obligatoriske. Hunkemöller-medlemmet modtager en engangspræmie på 25 Passion Points for mindst 1 og maksimalt 6 interesser. Disse interesser er sport, rejser, sundhed, skønhed, kultur og mode.        

Ved at udføre missioner og optjene badges. I alt er der 11 typer badges, som et Hunkemöller-medlem kan optjene. Når en kunde eksempelvis har foretaget et køb i butikken, via hjemmesiden eller appen, modtager vedkommende et badge og 250 Passion Points.  

Ved hjælp af bonusreglerne for Passion Points, som Hunkemöller opsætter fra kampagne til kampagne til kunderne. For eksempel tildeles et dobbelt antal Passion Points på Member Day. Hunkemöller-medlemmet informeres på forhånd om disse kampagner via hjemmesiden, appen eller nyhedsbrevet.   

Alle køb i butikker, hjemmesiden og appen tæller med i det samlede køb (undtagen køb af Hunkemöller-gavekort og forsendelsesomkostningerne ved onlineordrer). Disse køb kan kun spores ved fremvisning af et gyldigt medlemskort.   

Hvis Hunkemöller-medlemmet returnerer et køb (mod fremlæggelse af kvitteringen), fratrækkes de påløbne Passion Points også.            

Passion Points kan aldrig konverteres til penge. Passion Points er gyldige, så længe Hunkemöller-medlemmet fortsætter med at deltage aktivt i medlemskortprogrammet. Hunkemöller-medlemmet kan miste Passion Points gennem inaktivitet, se punkt 9. Inaktivitet for yderligere oplysninger.              

5.2 Medlemsniveauer    

Når et Hunkemöller-medlem bliver medlem af medlemskortprogrammet, tildeles vedkommende et bestemt niveau, der afgøres af det antal Passion Points, som kunden har samlet sammen. Programmet har 4 niveauer:     

Niveau 1 (Flirty Fun): samlet antal point fra 0 til 499         

Niveau 2 (Secret Crush): samlet antal point fra 500 til 999             

Niveau 3 (Hot Match): samlet antal point fra 1000 til 1999            

Niveau 4 (True Love): samlet antal point over 2000          

På dette niveau har medlemmet ret til visse faste ydelser, se punkt 5.3 Faste ydelser.    

Medlemmer kan bevæge sig op eller ned i disse niveauer ved:     

at foretage køb eller lave andre aktiviteter (se punkt 5.1 Passion Points) 

at returnere køb (se punkt 5.1 Passion Points)    

inaktivitet i programmet (se punkt 9. Inaktivitet) 

Medlemmerne påmindes herom ved nyhedsbreve fra Hunkemöller (forudsat at tilladelse er givet). Et nyt Hunkemöller-medlem starter på det laveste niveau. Alle eksisterende medlemmer af det gamle program modtager en velkomstbonus på 500 Passion Points, som placerer dem på niveau 2 til en start.       

5.3 Faste fordele             

Hvert niveau har, som beskrevet i punkt 5.2 Medlemsniveauer, foruddefinerede fordele. Disse fordele er angivet på hjemmesiden og i Hunkemöllers app. Jo højere niveau, jo mere eksklusive er fordelene.      

Se fordelene nedenfor: 

Fordele

Niveau 1

Velkomstrabat

Niveau 2

Fødselsdagsrabat

Niveau 3

Personlige kuponer

Niveau 4

Gaver i forbindelse med køb


Medlemsdage


Før-udsalg for medlemmer


Yderligere råd om størrelse


Gratis forsendelse


Adgang til limited kollektioner/produkter


Særlig kundeservice


Jubilæumsgave


VIP-kuponer


VIP-begivenheder


 

Når et Hunkemöller-medlem går et niveau ned, har vedkommende ikke længere ret til fordelene på niveauet over.          

5.4 Personlige kuponer  

Hvert Hunkemöller-medlem har ret til at modtage personlige kuponer. Disse kuponer tildeles Hunkemöller-medlemmet baseret på forskellige kriterier, såsom vedkommendes niveau eller indkøbsadfærd. Jo højere medlemsniveau, jo mere eksklusive er kuponerne. Derudover er der forskellige typer kuponer, som omtales i nedenstående underafsnit.       

5.4.1 Indkøbskuponer    

Medlemskortprogrammet har flere faste pointgrænser, hvor et Hunkemöller-medlem kan optjene en indkøbskupon. Det sker, når Hunkemöller-medlemmet har optjent henholdsvis 250, 500, 750, 1000, 1250 og 1500 point i alt. Hunkemöller-medlemmet kan gøre sig fortjent til op til 6 af disse typer kuponer. Når et Hunkemöller-medlem returnerer sit køb, har vedkommende ret til en ny kupon, når næste pointgrænse nås. Et Hunkemöller-medlem foretager eksempelvis et køb og modtager følgelig 550 point. Hunkemöller-medlemmet får derefter sin anden indkøbskupon. Hunkemöller-medlemmet returnerer sit køb, og det samlede antal optjente point falder til 300 point. Men Hunkemöller-medlemmet har ret til en ny kreditkupon ved sit næste køb, forudsat at vedkommende opnår en pointsaldo på mindst 500 point. 

Indkøbskuponerne er desuden gyldige i 3 måneder. Kunden kan bruge kuponen i indkøbskurven på hjemmesiden og i appen eller ved kassen i butikken. Det er muligt at bruge flere af disse kuponer på én handel. De kan også kombineres med andre tiltag eller kampagner. 

5.4.2 Indløsning af kuponer for point      

På det sidste (fjerde) niveau kan et Hunkemöller-medlem bruge point til at "købe" en kupon. Det kan være forskellige typer kuponer, f.eks. en indkøbskupon eller en anden rabatkupon, såsom gratis forsendelse. Hunkemöller-medlemmet kan købe kuponen i indkøbskurven på hjemmesiden og i appen eller ved kassen i butikken. Denne type kupon vises kun, når kunden har nok point til at "købe" kuponen. Det betyder, at et Hunkemöller-medlem ikke kan nedgraderes til et lavere niveau. Disse kuponer har en anden gyldighed end den, der står i vilkårene og betingelserne for den specifikke kupon. I tilfælde af en returnering får Hunkemöller-medlemmet ikke refusion for kuponen, men modtager en refusion for de brugte point.      

5.4.3 Overraskelseskuponer       

Medlemmer kan også bruge overraskelseskuponer i programmet. Denne type kupon gives af Hunkemöller til et Hunkemöller-medlem og er ikke synlig på forhånd på vedkommendes konto. Gyldigheden af kuponen er heller ikke kendt på forhånd men kan ses i kuponens vilkår og betingelser. Hunkemöller-medlemmet informeres om tilgængeligheden af kuponer via nyhedsbrevet eller appen.          

Specielle lejligheder       

Hunkemöller-medlemmer modtager en overraskelseskupon ved visse særlige lejligheder såsom deres fødselsdag eller et bestemt jubilæum, hvis Hunkemöller-medlemmet har været medlem af medlemsprogrammet i et bestemt antal år. Det kan være en rabat eller en gave, som medlemmet kan afhente i butikken. Kuponerne vises kun, når medlemmet har nået et fastsat niveau. Eksempelvis kan de kun være gyldige for medlemmer på niveau 4. Disse overraskelseskuponer kan dukke op på alle niveauer.       

Begivenheder    

Hunkemöller arrangerer også særlige begivenheder for medlemmer. Hunkemöller-medlemmet kan tilmelde sig et arrangement ved at aktivere en kupon. Hunkemöller-medlemmet modtager derefter en bekræftelse/billet via e-mail.      

Gaver    

Hunkemöller-medlemmerne modtager også kuponer, der giver dem ret til at få en gave ved et køb. For eksempel modtager Hunkemöller-medlemmet en sportskupon ved køb af sportsudstyr for mindst 370 kr.

Tjenester            

Hunkemöller yder også visse tjenester såsom at få en vare, Hunkemöller-medlemmet har købt, forsynet med et broderi. Det kunne for eksempel være under valentinsdagskampagnen. Hunkemöller-medlemmet vil derefter have en kupon tilgængelig på sin konto, som vedkommende kan aktivere for at få ret til denne service.    

Konkurrencer    

Hunkemöller-medlemmet kan deltage i bestemte konkurrencer ved at aktivere en kupon via hjemmesiden eller appen. Hunkemöller udtrækker vinderne ved lodtrækning eller i en bestemt konkurrence, som Hunkemöller-medlemmet kan deltage i. 

 

6. Wheel of Passion        

Et registreret Hunkemöller-medlem kan deltage i et spil Wheel of Passion herefter kaldet Passionhjulet. Hunkemöller-medlemmet kan spille passionhjulet via hjemmesiden (på kontoen) eller appen. Denne funktion er ikke altid tilgængelig og slås til eller fra af Hunkemöller i bestemte perioder. Hunkemöller-medlemmer kan vinde Passion Points og andre præmier ved at dreje hjulet. Alle vilkår og betingelser for spillet kan findes på www.hunkemoller.nl/wheelofpassion.            

 

7. Vennerabatprogrammet         

Et registreret Hunkemöller-medlem kan deltage i Hunkemöllers fordelsprogram for venner i samarbejde med vores eksterne leverandør Buyapowa Limited. Det betyder, at medlemmerne kan optjene Passion Points, hvis de henviser venner og/eller familie til Hunkemöller. Derudover får den nye kunde rabat på sit første køb fra Hunkemöller. Dette fordelsprogram er i øjeblikket kun tilgængeligt i Holland. En kunde kan kun deltage, hvis vedkommende er 16 år eller ældre. Alle vilkår og betingelser for programmet kan ses på www.hunkemoller.nl/friendcomfortageprogram.             

              

8. Studenterrabat           

Et registreret Hunkemöller-medlem kan få studenterrabat hos Hunkemöller. Denne rabat gives af Hunkemöller. Ved fremvisning af et gyldigt studiekort modtager Hunkemöller-medlemmet 10 % rabat i butikken. Denne rabat er gyldig i kombination med andre tiltag og/eller kampagner. Rabatten er kun gyldig ved køb i butikken og er ikke gyldig online eller i appen.       

              

9. Ændringer     

Hunkemöller forbeholder sig retten til når som helst og under alle omstændigheder at tilbagetrække, ændre eller komme med nye tilbud i medlemskortprogrammet, som beskrevet heri. Hunkemöller-medlemmet vil blive underrettet på forhånd om eventuelle ændringer via e-mail eller på hjemmesiden www.hunkemoller.nl. Hvis et Hunkemöller-medlem ønsker at ændre, tilføje eller slette data, som Hunkemöller er i besiddelse af i forbindelse med medlemskortprogrammet, kan vedkommende gøre det ved at sende en e-mail til kundeservice eller privacy@hunkemoller.com. Hvis Hunkemöller-medlemmet sletter alle personlige data, er det ikke muligt at udnytte fordelene ved medlemskortprogrammet.         

              

10. Inaktivitet og afslutning af deltagelse              

10.1 Inaktivitet og tab af point   

Når et Hunkemöller-medlem har tilmeldt sig, kontrollerer vi hvert år (efter 365 dage), om medlemmet har udvist aktivitet i medlemskortprogrammet. Det betyder, at Hunkemöller-medlemmet kan miste de nødvendige point for at opretholde vedkommendes aktuelle niveau. Et Hunkemöller-medlem på niveau 2 har eksempelvis brug for mindst 500 point. Dette Hunkemöller-medlems saldo er 800, og vedkommende har ikke foretaget et køb inden for de sidste 365 dage. Derfor udløber 301 point, og kunden ryger ned på niveau 1. Sker dette med udgangspunkt i niveau 1, falder Hunkemöller-medlemmets samlede point til i alt 0 point.         

10.2 Annullering af deltagelse fra Hunkemöllers side       

Hvis et Hunkemöller-medlem efter 6 år (hvert år talt fra registreringsdatoen) ikke viser nogen aktivitet, arkiveres Hunkemöller-medlemmets profil. Det betyder, at Hunkemöller-medlemmets personlige data anonymiseres, og at Hunkemöller-medlemmet ikke længere kan få adgang til fordelene ved medlemskortprogrammet. Hvis Hunkemöller-medlemmet efter denne periode på 6 år alligevel beslutter sig for at foretage et køb hos Hunkemöller, kan Hunkemöller-medlemmet købe et nyt medlemskort eller oprette en konto via hjemmesiden eller appen.    

10.3 Annullering af medlemsdeltagelse  

Hunkemöller-medlemmer kan når som helst annullere deres deltagelse i medlemskortprogrammet. For at annullere sin deltagelse i medlemskortprogrammet skal Hunkemöller-medlemmet sende en e-mail til privacy@hunkemoller.com. Efter annullering er medlemskortet ikke længere gyldigt. Enhver gemt rabatsaldo skal bruges af Hunkemöller-medlemmet til rabat på produkterne. Efter opsigelse kan medlemskortet ikke bruges til at udnytte fordelene ved medlemskortprogrammet. Ethvert kreditbeløb, der er tilbage efter annullering, udløber og kan ikke konverteres til kontanter.           

              

11. Misbrug af programmet        

Hunkemöller har ret til, med forbehold for alle sine rettigheder, i tilfælde af svig, levering af ufuldstændige eller forkerte oplysninger, i tilfælde af overtrædelse af disse generelle vilkår og betingelser, misbrug af rettigheder som Hunkemöller-medlem eller enhver anden handling, der forårsager skade på Hunkemöller og/eller firmaets butikker, til at trække medlemskortet tilbage med øjeblikkelig virkning, til at blokere det og/eller til at fjerne enhver gemt rabat og/eller til at annullere ethvert køb foretaget på denne måde. Det samme gælder, når et Hunkemöller-medlem ændrer, forfalsker, undergraver eller beskadiger medlemskortet på nogen anden måde (inklusive hacking) eller forsøge på dette. Bedrageri (eller forsøg på bedrageri) eller enhver anden uautoriseret handling kan blive registreret og kan resultere i, at Hunkemöller-medlemmet nægtes brug af medlemskortet.

              

12. Lukning af programmet         

Hunkemöller forbeholder sig retten til når som helst at afslutte medlemskortprogrammet. Hunkemöller-medlemmet vil blive informeret om opsigelsen senest 3 (tre) måneder i forvejen. Indtil datoen for opsigelsen kan Hunkemöller-medlemmet fortsat nyde de nuværende fordele ved medlemskortprogrammet. Efter opsigelse i henhold til dette afsnit vil Hunkemöller-medlemmet ikke være i stand til at udnytte de nuværende fordele ved medlemskortprogrammet.          

 

13. Mistet, stjålet eller defekt medlemskort        

I tilfælde af tab, tyveri eller funktionsfejl på medlemskortet skal Hunkemöller-medlemmet underrette Hunkemöller hurtigst muligt. Medlemskortet spærres derefter, og Hunkemöller sender medlemmet et nyt medlemskort så hurtigt som muligt – gratis. For at modtage et nyt medlemskort skal du ringe 80 25 12 86 (kundeservice) eller besøge en Hunkemöller-butik. Pointsummen på kortet og eventuelle kuponer overføres derefter til det nye kort.          

Indtil modtagelse af det nye medlemskort kan et Hunkemöller-medlem bruge fordelene ved medlemskortprogrammet ved at logge ind via hjemmesiden eller appen. Derudover kan butikspersonale slå Hunkemöller-medlemmet op i kassen ved fremvisning af et gyldigt ID. Hvis en tredjepart får uautoriseret (digital eller fysisk) adgang til medlemskortet og/eller login-data, er dette for Hunkemöller-medlemmets risiko.             

              

14. Fortrolighed 

Hunkemöller-medlemmets personlige data (herunder de personlige data, der leveres af Hunkemöller-medlemmet under registreringsprocessen i butikken, online eller via appen) behandles i forbindelse med medlemskortprogrammet. Hunkemöller er forpligtet til at beskytte alle personlige data. Læs vores fortrolighedserklæring for at få flere oplysninger om de personoplysninger, som Hunkemöller behandler, og hvordan personoplysningerne bruges i forbindelse med medlemskortprogrammet samt Hunkemöller-medlemmets rettigheder som registreret person.       

              

15. Ansvar          

Hunkemöller er ikke ansvarlig for uautoriseret brug – af Hunkemöller-medlemmet eller af tredjeparter – af medlemskortet eller for svigagtig brug af en rabat. Hunkemöller er ikke ansvarlig for tyveri (inklusive hvis Hunkemöller-medlemmets login bruges af uautoriserede tredjeparter), tab, forfalskning eller misbrug af medlemskortet. Hunkemöller refunderer under ingen omstændigheder nogen udestående butikskredit.    

              

16. Andre bestemmelser             

Hunkemöller forbeholder sig ret til at ændre disse generelle vilkår og betingelser. På den dato, hvor de ændrede betingelser træder i kraft, udløber alle tidligere generelle vilkår og betingelser. Hollandsk lov finder anvendelse på disse generelle vilkår og betingelser og medlemskortprogrammet. Eventuelle tvister kan udelukkende indgives til den kompetente domstol i Amsterdam.               

Version: 28-09-2021