Hvordan kan vi hjælpe dig?

Returnering og ombytning af varer

Hvornår vil mine penge blive refunderet?

Når vi har modtaget din pakke, sender vi en bekræftelse på e-mail. Dette kan tage op til 10 arbejdsdage. Når du har fået denne e-mail, bliver beløbet refunderet indenfor 3 arbejdsdage. Vi indsætter beløbet på det betalingskort, som du har betalt med. Du får først beløbet refunderet, når vi har modtaget varerne retur. 
Hvis du returnerer hele ordren, får du hele beløbet inklusive leveringsomkostninger (minus returomkostninger på 19,95 kr). Hvis du returnerer en del af ordren, refunderer vi kun denne del (minus returomkostninger på 19,95 kr).  Returomkostningerne på 19,95 kr bliver afregnet pr. ordre.
* Fra januar 2023 skal der betales returomkostninger

Hvis du har brugt Passion Points og/eller Shopcredit: For hver vare, der returneres, vil der blive indsat et tilsvarende beløb på dit (digitale) medlemskort. Det kan tage op til 48 timer.

Hvis du har betalt med Hunkemöller Lingeriecard: tilbagebetaling af dit køb med gavekort vil blive tilbagebetalt på det anvendte gavekort.

Hvis du har betalt (delvist) med en kupon, som ikke er Shopcredit,  kan du kun bruge denne kupon igen, hvis du har returneret hele ordren.

Returneringer er altid gratis til en nærliggende Hunkemöller butik.  Du får pengene refunderet indenfor 3 arbejdsdage på det betalingskort, du har brugt.  Find den nærmeste butik her.
 

Hvordan kan jeg returnere en vare, som er bestilt på hunkemoller.dk?

Stadig ikke helt tilfreds med din ordre? Ikke noget problem; du har 30 dage til at finde ud af, om du vil returnere ordren efter at du har modtaget varen.
Du kan gratis aflevere din ordre i en Hunkemöller butik eller på et Postnord udleveringssted (19,95 kr).
* Fra januar 2023 vil der være returomkostninger.

Retur til en Hunkemöller butik: 
Du kan altid gratis returnere varer til en nærliggende butik. Medbring retursedlen til butikken. Du vil så få beløbet refunderet indenfor 3 arbejdsdage på det betalingskort, du brugte. Find nærmeste butik her.
*Bemærk venligst, at online-ordrer ikke kan returneres i vores outlet-butikker
 

Retur via et Postnord udleveringssted (19,95 kr):
1. Læg varerne sammen med retursedlen i en pakke; det kan evt. være originalemballagen. Hvis du gerne vil returnere flere ordrer i én pakke, så husk altid at lægge alle tilhørende retursedler i pakken. Sæt venligst kun én returseddel på pakken.
2. Skær retursedlen i nederste, højre hjørne af returformularen. Sæt retursedlen fast hen over den oprindelige adresseseddel på pakken.
3. Tag pakken med hen til et Postnord udleveringssted.
4. Når vi har modtaget din pakke, vil du få en bekræftelse på e-mail. Dette kan tage op til 10 arbejdsdage. Beløbet bliver indsat på det kort, som du har betalt med, indenfor 3 arbejdsdage fra afsendelse af bekræftelsesmail. Returomkostningerne på 19,95 kr bliver fratrukket værdien af de returnerede varer.
* Fra januar 2023 vil der være returomkostninger.

Der er visse betingelser ved returnering af varer til Hunkemöller:
1. Varer skal returneres indenfor 30 dage. Denne periode starter den dag, hvor du har modtaget ordren.
2. Varerne må ikke have været brugt, og alle originale hængemærker/labels skal sidde på.
3. Hunkemöller forbeholder sig ret til at afvise tilbagebetaling, hvis varerne ikke sendes til os i original stand.
 

Hvad er omkostninger ved returning?

1. Retur via et Postnord udleveringssted (19,95 kr):
Returomkostningerne på 19,95 kr bliver betalt pr. ordre og bliver fratrukket fra værdien af de returnerede varer.
* Fra januar 2023 skal der betales returomkostninger

2. Returnering til en Hunkemöller butik 
Du kan altid gratis returnere din vare(dine varer) til en Hunkemöller butik indenfor en periode på 30 dage fra modtagelse af ordren. 

 

Er der nogle varer, som ikke kan returneres?

Nogle få varer kan ikke returneres.

Varer skal være ubrugte og ubeskadiget og stadig have alle mærker på.

Hunkemöller forbeholder sig retten til at nægte din refundering, hvis varerne ikke returneres til os i deres oprindelige stand.

Bemærk venligst, at gaveæsken kun kan returneres i ubrugt stand, ellers kan du ikke få pengene tilbage.


1.Stick-on bh’er
2. Beauty produkter
3. Strømpebukser og stockings
4. Vibratorer og andet legetøj
5. Gavekort & Medlemskort
6. Gaveæske

Vil jeg automatisk modtage en anden vare hvis jeg returnere en vare?

Nej, du vil ikke modtage en anden vare når du returnerer en vare til Hunkemöller. Du kan dog altid lave en ny ordre på hjemmesiden.

Vil jeg få mine indløste Passion Points tilbage hvis jeg returnerer dele af min ordre eller hele min ordre?

Ja. Når du returnerer noget af din ordre eller hele din ordre, vil den indløste rabat blive sat tilbage på dit Membercard.

Hvor lang tid tager det at returnere en vare?

Når vi modtager pakken, vil vi sende dig en bekræftelse via e-mail. Det kan tage op til 10 dage.
Beløbet vil blive returneret til dig indenfor 2 dage efter bekræftelsen er fremsendt.
Hvis du returnerer hele din ordre, vil vi refundere hele beløbet inklusiv fragtomkostninger. Hvis du kun returnerer dele af din ordre, vil du modtage beløbet for de returnerede varer.

I tilfælde af refundering på en online ordre hvor et gavekort er blevet brugt delvist eller helt til betaling, vil en refundering ske tilbage til dette gavekort. Gem derfor altid dit gavekort efter brug online.

Privatlivs relateret spørgsmål

Hunkemöller B.V. beskytter dine personlige data. Det er din information, og det respekterer vi. Vores politik omkring persondata beskyttelse giver dig alle detaljer omkring hvornår og hvorfor vi indsamler dine personlige data, hvordan vi bruger dem og hvordan vi passer på dem. 

Hvis du ønsker at slette, opdatere, overføre eller få adgang til dine personlige data, benyt venligst vores kontakt formular på hjemmesiden: 
1. Gå til 'Kontakt' og udfyld de obligatoriske felter 
2. Vælg emne 'Privatlivs politik' 
3. Send formular

Vi vil kontakte dig indenfor 14 dage. Vi vil muligvis bede dig om yderligere information.

Kan jeg returnere varer bestilt online til butikken?

Ja, det er muligt at returnere varer (der er bestilt online) i en butik. For at gøre det skal du altid have en faktura eller bon med.
Hvis du returnerer varer, der er bestilt online, i en butik, får du beløbet for de returnerede varer tilbage på samme måde, som du har gennemført betalingen.
Har butikken indsendt en online bestilling for dig, og har du afregnet dette køb med dit hævekort? 
Så føres beløbet for de returnerede varer tilbage på din konto.

Har du foretaget et normalt indkøb i butikken? Så får du værdien af de returnerede varer i form af et tilgodebevis eller et lingerikort. 
Bemærk, at tilgodebeviset kun kan bruges i butikken, mens lingerikortet også kan anvendes til køb online.
Hvis varerne har været brugt ud over, hvad der er nødvendigt for at inspicere dem med henblik på at konstatere, om de er fuldstændige og fungerer korrekt, er du ansvarlig for et eventuelt værditab.

Nogle af vores produkter kan ikke returneres, nemlig produkter med henblik på sundhedsbeskyttelse eller hygiejne, hvis deres forsegling er brudt efter leveringen, eller produkter, som tydeligt er beregnet til en bestemt person. 

Vi beder venligst om, at emballagen til nedenstående produkter lades uåbnet eller forseglet af hensyn til hygiejnen.
1. Selvsiddende bh'er
2. Alle varer i beauty-linjen
3. Strømpebukser og strømper
4. Vibratorer