Hvordan kan vi hjælpe dig?

Returnering og ombytning af varer

Hvornår vil mine penge blive refunderet?

Når vi modtager din pakke, vil vi sende dig en bekræftelse via e-mail. Det kan tage op til 10 dage. Vi vil indsætte beløbet på det betalingskort, som du har betalt med indenfor 2 dage efter bekræftelsen er fremsendt. Hvis du returnerer hele din ordre, vil vi refundere hele beløbet inklusiv fragtomkostninger. Hvis du kun returnerer dele af din ordre, vil du modtage beløbet for de returnerede varer. I tilfælde af refundering på en online ordre hvor et gavekort er blevet brugt delvist eller helt til betaling, vil en refundering ske tilbage til dette gavekort. Gem derfor altid dit gavekort efter brug online.

Hvordan kan jeg returnere en vare, som er bestilt på hunkemoller.dk?

På grund af Corona-udbruddet forlænger Hunkemöller returperioden fra 14 til 30 dage.
Du kan returnere en vare til os gratis indenfor 30 dage. Følg denne procedure:

1.Placer varen i en pakke sammen med den medfølgende returseddel. Du kan anvende den originale emballage.

2. Returmærket sættes på emballagen henover adressemærket

3. Aflever pakken på posthuset

4. Når vi har modtaget din pakke, vil du modtage en bekræftelse via e-mail. Dette kan tage op til 10 dage. Beløbet vil blive refunderet til det kort, du har betalt med indenfor 2 dage efter du har modtaget e-mailen. I tilfælde af refundering på en online ordre hvor et gavekort er blevet brugt delvist eller helt til betaling, vil en refundering ske tilbage til dette gavekort. Gem derfor altid dit gavekort efter brug online.
 

Hvad er omkostninger ved returning?

Stadig ikke helt tilfreds med din ordre? Intet problem, du kan altid returnere din ordre uden ekstra beregning. 

1. Returner i en butik nær dig. 
2. Send varerne retur via et Postnord udleveringssted. Benyt retursedlen som var med i din ordre.

Du kan også benytte andre fragtfirmaer, men så hæfter du selv for eventuelle ekstra udgifter ved dette. 
 

Er der nogle varer, som ikke kan returneres?

Nogle få varer kan ikke returneres.

Bemærk venligst, at gaveæsken kun kan returneres i ubrugt stand, ellers kan du ikke få pengene tilbage.


1.Stick-on bh’er
2. Beauty produkter
3. Strømpebukser og stockings

Vil jeg automatisk modtage en anden vare hvis jeg returnere en vare?

Nej, du vil ikke modtage en anden vare når du returnerer en vare til Hunkemöller. Du kan dog altid lave en ny ordre på hjemmesiden.

Vil jeg få mine indløste Passion Points tilbage hvis jeg returnerer dele af min ordre eller hele min ordre?

Ja. Når du returnerer noget af din ordre eller hele din ordre, vil den indløste rabat blive sat tilbage på dit Membercard.

Hvor lang tid tager det at returnere en vare?

Når vi modtager pakken, vil vi sende dig en bekræftelse via e-mail. Det kan tage op til 10 dage.
Beløbet vil blive returneret til dig indenfor 2 dage efter bekræftelsen er fremsendt.
Hvis du returnerer hele din ordre, vil vi refundere hele beløbet inklusiv fragtomkostninger. Hvis du kun returnerer dele af din ordre, vil du modtage beløbet for de returnerede varer.

I tilfælde af refundering på en online ordre hvor et gavekort er blevet brugt delvist eller helt til betaling, vil en refundering ske tilbage til dette gavekort. Gem derfor altid dit gavekort efter brug online.

Privatlivs relateret spørgsmål

Hunkemöller B.V. beskytter dine personlige data. Det er din information, og det respekterer vi. Vores politik omkring persondata beskyttelse giver dig alle detaljer omkring hvornår og hvorfor vi indsamler dine personlige data, hvordan vi bruger dem og hvordan vi passer på dem. 

Hvis du ønsker at slette, opdatere, overføre eller få adgang til dine personlige data, benyt venligst vores kontakt formular på hjemmesiden: 
1. Gå til 'Kontakt' og udfyld de obligatoriske felter 
2. Vælg emne 'Privatlivs politik' 
3. Send formular

Vi vil kontakte dig indenfor 14 dage. Vi vil muligvis bede dig om yderligere information.

Kan jeg returnere varer bestilt online til butikken?

Ja, det er muligt at returnere varer (der er bestilt online) i en butik. For at gøre det skal du altid have en faktura eller bon med.
Hvis du returnerer varer, der er bestilt online, i en butik, får du beløbet for de returnerede varer tilbage på samme måde, som du har gennemført betalingen.
Har butikken indsendt en online bestilling for dig, og har du afregnet dette køb med dit hævekort? 
Så føres beløbet for de returnerede varer tilbage på din konto.

Har du foretaget et normalt indkøb i butikken? Så får du værdien af de returnerede varer i form af et tilgodebevis eller et lingerikort. 
Bemærk, at tilgodebeviset kun kan bruges i butikken, mens lingerikortet også kan anvendes til køb online.
Hvis varerne har været brugt ud over, hvad der er nødvendigt for at inspicere dem med henblik på at konstatere, om de er fuldstændige og fungerer korrekt, er du ansvarlig for et eventuelt værditab.

Nogle af vores produkter kan ikke returneres, nemlig produkter med henblik på sundhedsbeskyttelse eller hygiejne, hvis deres forsegling er brudt efter leveringen, eller produkter, som tydeligt er beregnet til en bestemt person. 

Vi beder venligst om, at emballagen til nedenstående produkter lades uåbnet eller forseglet af hensyn til hygiejnen.
1. Selvsiddende bh'er
2. Alle varer i beauty-linjen
3. Strømpebukser og strømper
4. Vibratorer