Hvordan kan vi hjælpe dig?

Returnering og ombytning af varer

Hvornår vil mine penge blive refunderet?

Når vi modtager din pakke, vil vi sende dig en bekræftelse via e-mail. Det kan tage op til 10 dage. Vi vil indsætte beløbet på det betalingskort, som du har betalt med indenfor 2 dage efter bekræftelsen er fremsendt. Hvis du returnerer hele din ordre, vil vi refundere hele beløbet inklusiv fragtomkostninger. Hvis du kun returnerer dele af din ordre, vil du modtage beløbet for de returnerede varer.

Hvad er omkostninger ved returning?

Stadig ikke helt tilfreds med din ordre? Intet problem, du kan altid returnere din ordre uden ekstra beregning. 
1. Returner til en butik nær dig. 
2. Send varerne retur via det lokale postkontor. Benyt retursedlen som var med i din ordre.

Du kan også benytte andre fragtfirmaer, men så hæfter du selv for eventuelle ekstra udgifter. 

Er der nogle varer, som ikke kan returneres?

Nogle få varer kan ikke returneres:
1.Stick-on bh’er
2. Beauty produkter
3. Strømpebukser og stockings
4. Gavekort og Membercards

Vil jeg automatisk modtage en anden vare hvis jeg returnere en vare?

Nej, du vil ikke modtage en anden vare når du returnerer en vare til Hunkemöller. Du kan dog altid lave en ny ordre på hjemmesiden.

Vil jeg få mine indløste Passion Points tilbage hvis jeg returnerer dele af min ordre eller hele min ordre?

Ja. Når du returnerer noget af din ordre eller hele din ordre, vil den indløste rabat blive sat tilbage på dit Membercard.

Hvor lang tid tager det at returnere en vare?

Når vi modtager pakken, vil vi sende dig en bekræftelse via e-mail. Det kan tage op til 10 dage. Beløbet vil blive returneret til dig indenfor 2 dage efter bekræftelsen er fremsendt. 
Hvis du returnerer hele din ordre, vil vi refundere hele beløbet inklusiv fragtomkostninger. Hvis du kun returnerer dele af din ordre, vil du modtage beløbet for de returnerede varer.

Hvordan kan jeg returnere en vare, som er bestilt på hunkemoller.dk?

Du kan returnere en vare til os gratis indenfor 14 dage. Følg denne procedure:

1.Placer varen i en pakke sammen med den medfølgende returseddel. Du kan anvende den originale emballage.
2. Returmærket sættes på emballagen henover adressemærket
3. Aflever pakken på posthuset
4. Når vi har modtaget din pakke, vil du modtage en bekræftelse via e-mail. Dette kan tage op til 10 dage. Beløbet vil blive refunderet til det kort, du har betalt med indenfor 2 dage efter du har modtaget e-mailen.

Vil jeg få mine indløste Passion Points tilbage hvis jeg returnerer dele af min ordre eller hele min ordre?

Ja. Når du returnerer noget af din ordre eller hele din ordre, vil den indløste rabat blive sat tilbage på dit Membercard.

Privatlivs relateret spørgsmål

Hunkemöller International B.V. beskytter dine personlige data. Det er din information, og det respekterer vi. Vores politik omkring persondata beskyttelse giver dig alle detaljer omkring hvornår og hvorfor vi indsamler dine personlige data, hvordan vi bruger dem og hvordan vi passer på dem. 

Hvis du ønsker at slette, opdatere, overføre eller få adgang til dine personlige data, benyt venligst vores kontakt formular på hjemmesiden: 
1. Gå til 'Kontakt' og udfyld de obligatoriske felter 
2. Vælg emne 'Privatlivs politik' 
3. Send formular

Vi vil kontakte dig indenfor 14 dage. Vi vil muligvis bede dig om yderligere information.

Er der nogle regler forbundet med en returning?

Der er nogle regler forbundet med returning hos Hunkemoller.dk:

1. Du kan inden for 14 dage efter modtagelse informere os om, at du vil returnere dine varer. Efter dette er registreret har du yderligere 14 dage til faktisk at returnere produkterne. Du kan også returnere dine varer inden for 14 dage fra modtagelse uden at informere os på forhånd, så længe du vedlægger seddel der bekræfter dit ønske om returnering.
2. Varer* skal være ubeskadiget.
3. Du kan benytte dig af vores returlabel til at returnere din pakke. 

Du kan returnere din ordre gratis. Du kan se fremgangsmåde ved at at læse "Hvordan kan jeg returnere en vare, som er bestilt på hunkemoller.dk?".

* Ekskluderet fra retur: Produkter som ikke er egnet til returnering grundet beskyttelse af helbred og hygiejne og hvor forseglingen er brudt efter modtagelse, eller produkter som tydeligt er beregnet til en bestemt person. 

Kan jeg returnere varer i en butik?

Ja, du kan returnere varer i en butik. Sørg for at:
1. Medbringe din faktura/ kvittering
2. Varerne du ønsker at returnere ikke er brugt og er i original stand
Bemærk: pengene vil blive sat tilbage på det kort du har brugt til betaling online.

Kan jeg ombytte varerne i butikken?

Det er ikke muligt at ombytte varer der er købt i webshoppen i butikkerne. Du kan dog godt returnere dem i butikken. Vær opmærksom på dette

1. Medbring din faktura 
2. Varerne må ikke være brugt og skal være i original stand, ubrudt og med prismærke


* OBS: Dine penge vil blive tilbageført til din konto, der udbetales ikke penge i butikken.

Jeg har modtaget et link, hvor jeg bliver bedt om at udfylde mit IBAN nummer. Hvorfor?

Når du har placeret en Order in Store (en online bestilling, som du har betalt i butikken), modtager du i de følgende scenarier en e-mail med et link fra os:

- Du har returneret din bestilling ved at sende den til vores lager.
- Din bestilling er blevet annulleret, fordi du ikke har afhentet den i butikken inden for 14 dage.
- Din bestilling er blevet annulleret, fordi du ikke har afhentet den på posthuset inden for 14 dage.
- En vare fra din bestilling var udsolgt


Vi beder om dit IBAN nummer, så vi kan tilbagebetale dig. Linket er sikkert, og det er gyldigt i 14 dage og dine oplysninger er bestykkede. Fra du har udfyldt dine IBAN detaljer kan der gå op til 10 dage før tilbagebetalingen er gennemført.

Hvis du ikke har foretaget et køb eller en bestilling hos Hunkemöller, skal du ikke udfylde dine oplysninger og slette mailen.