Hvordan kan vi hjælpe dig?

Service og kontakt

Jeg har en klage, hvad gør jeg?

Har du nogle spørgsmål? Du kan altid kontakte vores kundeserviceteam via telefon, chat eller ved at bruge vores kontaktformular! Du kan finde vores kontaktoplysninger her.

I perioder med mange anmodninger kan det tage os lidt længere tid end normalt at behandle din anmodning: Vi svarer dig så hurtigt som muligt!

Erklæring om tilgængelighed


Hunkemöller er forpligtet til at gøre sine digitale platforme tilgængelige og inkluderende for alle brugere i overensstemmelse med principperne i Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 Level AA.

Vi arbejder løbende på at forbedre tilgængeligheden og brugervenligheden af vores hjemmesider og mobile applikationer. Som en del af denne indsats samarbejder vi med eksterne eksperter om at overvåge, vurdere og forbedre vores digitale oplevelse på tværs af markeder.

Tilgængelighed er en proces med løbende forbedringer, og selvom vi stræber efter at opfylde eller overgå gældende standarder, kan visse områder stadig være under udvikling som en del af vores bredere compliance-køreplan. Dette omfatter gennemgang og opdatering af indhold, navigation og interaktive funktioner for at sikre, at de er tilgængelige for alle.

Brugerfeedback
Vi modtager gerne feedback om tilgængeligheden af vores platforme. Hvis du støder på problemer eller har forslag, bedes du kontakte os via vores kontaktformular.



Vi tilstræber at svare inden for 5 hverdage og løse de rapporterede problemer i overensstemmelse med vores udviklingsfrister.

Denne erklæring blev senest opdateret den 23.06.2025.

Lovlig garanti?

Den juridiske garanti gælder for alle varer, som du køber i Hunkemöllers webshop. Lovlig garanti betyder, at et produkt er eller skal gøre, hvad forbrugeren med rimelighed kan forvente af det. Der er ingen juridisk vilkår knyttet til denne garanti, fordi det er forskelligt fra vare til, hvad du kan forvente som forbruger.

Hvordan kan jeg finde min rigtige størrelse og pasform?

Din bh størrelse er baseret på to ting: din omkreds (målt rundt om kroppen lige under dine bryster) og din skålstørrelse. Du finder størrelsen ved at tage differencen mellem målet på dine bryster og din omkreds. Klik her for at lære mere om hvordan du finder din korrekte bh størrelse.

Hvordan vasker jeg bedst mine varer?

Vask altid nye varer inden brug. Røde og mørke produkter skal vaskes separat.  Vi anbefaler altid at bh’er håndvaskes. For flere vaskeinstruktioner, klik her.

Hvordan kan jeg finde den nærmeste Hunkemöller butik?

Gå til ”Find butik”,og indtast dit postnummer og by, på den måde finder du din nærmeste butik.

Fortrydelsesret eller rettere ophævelse af aftalen med Hunkemoller.dk?

Efter du har modtaget produktet, har du en betænkningstid på 30 dage til at beslutte, om du vil tilbagekalde / ophæve* aftalen. I denne periode kan du undersøge, overveje og/eller tilpasse produktet, som du også er vant til i en butik.

Så snart du angiver, at du vil påberåbe dig din fortrydelsesret, skal du sende din ordre tilbage til os inden for 14 dage. Du kan bruge Fortrydelsesformula  Du er dog ikke forpligtet til at bruge modelformularen, da fortrydelsesretten også gælder uden formularen.

Efter ophævelsen har du stadig 14 dage til at sende produktet tilbage**. Din potentielle betalingsforpligtelse udløber ikke som følge af påberåbelsen af fortrydelsesretten. Du skal stadig betale inden for den fastsatte tidsfrist.

Så hurtigt som muligt, dog inden for 14 dage efter ophævelsen, refunderes værdien af de returnerede produkter på samme måde som din oprindelige betaling. Hvis du kun sender en del af ordren tilbage, får du kun tilbagebetalt den del. 
Hvis vi ikke modtager din pakke inden for 14 dage efter ophævelsen, kan vi kun behandle tilbagebetalingen, hvis du er i besiddelse af et kvittering fra postvæsenet, der viser, at du sendte returneringen inden for de 14 dage efter ophævelsen.

Påberåbelsen af din fortrydelsesret er dog ikke det samme som en almindelig tilbagesending. Hos Hunkemoller tilbyder vi muligheden for tilbagesending op til 30 dage efter købet via vores almindelige tilbagesendingsprocedure.


*Fortrydelse: Produkterne skal (hvor det med rimelighed er muligt) være ubeskadigede.  
** Udelukket fra tilbagesending: produkter, der ikke er egnede til at blive returneret på grund af sundhedsbeskyttelse eller hygiejne, og hvis forseglingen er blevet brudt efter levering, eller produkter, der tydeligvis er beregnet til en bestemt person.

 

1. Retur via et Postnord udleveringssted (19,95 kr):
Returomkostningerne på 19,95 kr bliver betalt pr. ordre og bliver fratrukket fra værdien af de returnerede varer.
* Fra januar 2023 skal der betales returomkostninger.
 

2. Returnering til en Hunkemöller butik 
Du kan altid gratis returnere din vare(dine varer) til en Hunkemöller butik indenfor en periode på 30 dage fra modtagelse af ordren.