Order
Kan du ikke finde din stil eller størrelse? Vi kan bestille for dig! Med Order in Store kan vores personale bestille limited edition styles og varer der er udsolgt i butik til dig.












Vil du vide mere om Order in Store?
1. Hvor kan jeg finde en oversigt over alle Hunkemöller butikker?
Du kan finde en oversigt over alle Hunkemöller butikker ved at anvende vores Find butik funktion. Indtast dit postnummer og by, og se hvilken butik der er nærmest dig.
Hunkemöller Danmark A/S Lautruphøj 5 2750 Ballerup Trade register #: 30346718
Hunkemöller Danmark A/S Lautruphøj 5 2750 Ballerup Trade register #: 30346718
2. Hvordan vil min ordre blive afsendt og leveret?
Vi har følgende leveringsmuligheder* som du kan vælge imellem:
- Afhent dine ordre i en Hunkemöller butik (det kan være at din yndlingsbutik stadig har lukket eller har ændret åbningstider).**
- Hjemmelevering (med GLS)
Afhenting i butik:**
Glem ikke at medbringe din ordrebekræftelse når du afhenter din pakke i butikken. Din pakke vil blive opbevaret i maksimum 14 dage i butikken. Efter dette, vil din ordre blive annuleret og du vil automatisk blive refunderet inden for 10 arbejdsdage.
Hvis du vil spore din ordre kan du gøre dette via GLS's hjemmeside.
Hjemmelevering med GLS:
Hvis du vil spore din ordre, kan du gøre dette med Track & Trace koden på GLS's hjemmeside. Du finder dette i din bekræftigelse du modtog på mail, da din ordre forlod vores lager, eller på 'My Hunkemöller'.
*Obs: det er ikke muligt at få leveret din pakke til pakkeboks eller postboks adresse.
- Afhent dine ordre i en Hunkemöller butik (det kan være at din yndlingsbutik stadig har lukket eller har ændret åbningstider).**
- Hjemmelevering (med GLS)
Afhenting i butik:**
Glem ikke at medbringe din ordrebekræftelse når du afhenter din pakke i butikken. Din pakke vil blive opbevaret i maksimum 14 dage i butikken. Efter dette, vil din ordre blive annuleret og du vil automatisk blive refunderet inden for 10 arbejdsdage.
Hvis du vil spore din ordre kan du gøre dette via GLS's hjemmeside.
Hjemmelevering med GLS:
Hvis du vil spore din ordre, kan du gøre dette med Track & Trace koden på GLS's hjemmeside. Du finder dette i din bekræftigelse du modtog på mail, da din ordre forlod vores lager, eller på 'My Hunkemöller'.
*Obs: det er ikke muligt at få leveret din pakke til pakkeboks eller postboks adresse.