- Hjem
- Privacy Statement
Hunkemöller fortrolighedserklæring
Dato: 23/12/24
Hunkemöller BV og dets datterselskaber (herefter også kaldet Hunkemöller, eller vi, os, vores) er forpligtet til at beskytte dine personoplysninger. Det er vigtigt for os at bruge dine personoplysninger forsvarligt og med omhu på en gennemsigtig måde i overensstemmelse med gældende lovgivning om privatlivets fred (herunder den generelle databeskyttelsesforordning).
Hvilke oplysninger du finder i denne fortrolighedserklæring
I denne fortrolighedserklæring forklarer vi:
- Hvilke personoplysninger vi indsamler.
- Hvornår vi indsamler dine personoplysninger.
- Hvordan vi bruger disse personoplysninger.
- Hvor længe vi opbevarer dine personoplysninger i vores butikker, webshop og app.
- Hvem vi deler dine personoplysninger med.
- Dine rettigheder som registreret og hvordan vi respekterer dem.
Denne fortrolighedserklæring kan blive opdateret i tilfælde af nyudvikling, såsom ændringer i vores brug af dine personoplysninger eller for at afspejle ændringer i lovgivningsmæssige krav. Når der sker en opdatering, giver vi dig besked i denne fortrolighedserklæring. Vi underretter dig separat om eventuelle væsentlige ændringer i vores fortrolighedserklæring via mail.
INDEX
1. HVEM ER DATAANSVARLIG FOR BEHANDLING AF DINE PERSONOPLYSNINGER?
2. HVORNÅR INDSAMLER VI DINE PERSONOPLYSNINGER?
2.1 Når du bliver medlem (i butik og online)
- ved at modtage et fysisk medlemskort i en af vores butikker og registrere det i butikken, med assistance fra en af vores medarbejdere og aktivere det online på en My Hunkemöller-konto (se nedenfor for at få yderligere information), eller
- ved at registrere dig direkte online på vores webside eller app ved at oprette en My Hunkemöller-konto. Du kan kun oprette en konto, hvis du også ønsker at blive medlem.
Hvis du bliver medlem, og du har aktiveret dit medlemskab, modtager du alle fordelene ved vores loyalitetsprogram for medlemmer, herunder modtagelse og indløsning af Passion Points og butikskredit, modtagelse af gaver ved køb, overraskelser på din fødselsdag og adgang til eksklusive medlemsdage.
Vi skræddersyr marketingkommunikation til dine interesser: Som medlem, hvis du har givet dit samtykke til at modtage markedsføringskommunikation fra os, modtager du almindelig post eller, afhængigt af dit cookievalg, online personaliserede reklamer (for at få flere oplysninger skal du se afsnit 3 i denne fortrolighedspolitik), tilbud, information om vores kampagner og arrangementer, produktforslag og anbefalinger, som du kan være interesseret i.
Personalisering og målretning med cookies: Hvis du er logget ind på din My Hunkemöller-konto som medlem og har givet dit samtykke til brugen af cookies via cookie-banneret i vores webshop eller app, indsamler vi de produkter eller det indhold, du har set, produkter, du har lagt i din indkøbskurv, men endnu ikke har købt, for at spore dine indkøbsvaner, reklamer, du har set eller interageret med, og dine potentielle interesser hentet fra denne browseradfærd.
Afhentning af online ordrer eller returnering af produkter bestilt online i en af vores butikker: Ved afhentning af en ordre i en af vores butikker beder vi dig om at vise en mail/sms (f.eks. bekræftelsesmail), hvor navnet på den oprindelige køber og ordrenummer er angivet som købsbevis. Hvis en anden afhenter din pakke, beder vi denne person om at vise et identifikationsdokument, der angiver personens navn og underskrift på (f.eks. ID, kørekort eller kreditkort). Personen, der afhenter pakken, bedes desuden vise en mail/sms, hvor navnet på den oprindelige køber og ordrenummeret er angivet. Vi registrerer kun dit navn, datoen for, hvornår ordren ankom, og hvornår den blev afhentet, oplysninger om din ordre og betaling og enhver feedback, du har givet på afhentningsformularen. Du skal underskrive, når du afhenter et produkt i en af vores butikker. De underskrevne afhentningsblanketter opbevares i seks måneder.
2.1.1 Hvilken type personoplysninger indsamler vi?
For at give dig alle fordelene ved dit medlemskort og give dig mulighed for at drage fordel af en mere personlig indkøbsoplevelse, der er skræddersyet til dine interesser og præferencer, indsamler og bruger vi følgende personoplysninger om dig, afhængigt af om du har aktiveret dit medlemskort (hvis du endnu ikke har aktiveret din My Hunkemöller-konto, behandler vi kun de medlemsregistreringsoplysninger, du har angivet i butikken, og dine køb i butikken for at give og administrere Passion Points), udfyldt registreringsoplysningerne for din My Hunkemöller-konto og dine interaktioner med os:
- (Fuldt) navn
- Fødselsdato
- Komplet (hjemme)adresse (fakturering)
- Postadresse (forsendelse)
- Mailadresse
- Medlemskortnummer
- Telefonnummer/telefonnumre
- Køn
- Udestående og indløste Passion Points
- Kreditsaldo og indløst kredit
- De produkter du har købt i butikken og online og deres størrelse, farve, pris og andre produktoplysninger.
- Hvor du har købt produkter, f.eks. hvilken butik
- Klokkeslæt og dato for dine køb
- Returvarer, dato, hvor du har angivet, at du ønsker at returnere produkter, dato for returnering af produkter.
- Størrelser (bh-størrelse, trussestørrelse, fashionstørrelse)
- Om du har givet samtykke til at modtage marketingkommunikation, via hvilken kanal (online, i butikken, app) og dato og klokkeslæt.
- Betalingsoplysninger: bankkontonummer, bank- eller kreditkortnummer, klokkeslæt og dato for betaling. Vi gemmer ikke bankkonto- eller kreditkortnumre (medmindre du har givet dit samtykke. Vi gemmer disse i krypteret form, så du ikke skal udfylde disse oplysninger ved dit næste køb), når transaktionen er gennemført. Vi deler kun dine personlige oplysninger med kreditkortselskaber og andre betalingsudbydere ved betaling af din transaktion.
- Kategorier af købte produkter.
- Hvis du har besøgt vores webshop eller app: IP-adresse og klokkeslæt og dato for dit besøg.
- Faktureringsadresse
- Personlig besked (valgfrit ved køb af gave)
- Track & trace-nummer
- Dit afhentningssted, hvis du vælger at afhente din ordre i en af vores butikker.
- Hvis du har accepteret cookies i vores webshop eller app og er logget ind på din My Hunkemöller-konto, oplysninger indsamlet via cookies i vores webshop, som du har givet samtykke til, såsom viste websider, produkter, som du har vist interesse for ved at klikke på eller se produktet eller tilføje det til din indkøbskurv eller ved at klikke på en reklame.
- Det kundesegment, der matcher dine indkøbsvaner online og i butikker, din demografi, dine præferencer, produkter, du har set eller udtrykt interesse for, og dine størrelsesdata.
- Eventuelle spørgsmål, anmodninger, feedback eller klager.
- Anmeldelser, som du lægger ind på websiden.
2.1.2 Til hvilket formål behandler vi dine personoplysninger?
Når du bliver medlem, bruger vi dine personoplysninger til følgende formål:
- At give dig Passion Points, baseret på dine køb og “likes” på sociale medier, for at administrere dine Passion Points og give dig mulighed for at indløse Passion Points og kreditter.
- For at give dig Passion Points eller andre overraskelser på din fødselsdag.
- For at give dig Passion Points, når du fortæller os mere om dig selv, køber ind i forskellige kategorier eller køber ind i flere kanaler (butikker og webshop).
- Hvis du har givet samtykke til at modtage markedsføringskommunikation såsom nyhedsbreve og push-meddelelser via appen, bruger vi dine kontaktoplysninger til at sende dig marketingkommunikation.
- For at give dig personlige og mere relevante tilbud, rabatter, invitationer, online- og butiksforslag og anbefalinger skræddersyet til dig baseret på dine personoplysninger indsamlet i vores butikker eller online i vores webshop eller app.
- Hvis du har givet dit samtykke, for at vise dig relevante reklamer på sociale medier, såsom Facebook og Instagram eller på tredjepartswebsteder, såsom søgemaskiner eller tredjepartsreklamer, der kan vises på andre tredjepartswebsteder, som du besøger.
- For at kontakte dig med vigtige oplysninger vedrørende dit medlemskort, Passion Points og kreditter eller køb, herunder bekræftelse af din ordre.
- For at behandle køb, ordrer, betalinger, returneringer og inkasso.
- For at administrere din My Hunkemöller-konto, som du bruger som medlem.
- For at yde kundesupport og korrekt håndtere og besvare dine spørgsmål, anmodninger, feedback eller klager.
- For at sikre din My Hunkemöller-konto og vores systemer.
- For at analysere brugen af medlemskort, købte produkter, brugte tjenester og forladte indkøbskurve i vores webshop på et akkumuleret grundlag og for at forbedre og optimere vores produkter og tjenester, herunder tilbud i butikker og online, på et generelt grundlag.
- For at forhindre, undersøge, håndtere eller rapportere svindel eller tyveri.
- For at overholde en juridisk forpligtelse, en retskendelse eller for at udøve eller forsvare retskrav.
- Vi bruger dine kontaktoplysninger til at sende dig marketingkommunikation eller vise relevante annoncer på de sociale medieplatforme, du bruger, såsom Facebook, Instagram, Snapchat og Pinterest.
- Hvis du giver dit samtykke til vores brug af cookies, indsamler vi også oplysninger om din browseradfærd og indkøbsvaner for at identificere dine interesser og ting, du muligvis vil kunne lide, og knytte disse indsamlede oplysninger til din My Hunkemöller-konto, når du er logget ind. Hvis du vil have yderligere oplysninger om cookies, skal du læse vores cookiepolitik.
- Du kan til enhver tid trække dit samtykke til at modtage marketingkommunikation tilbage ved at se nederst i hvert nyhedsbrev, du modtager, eller ved at kontakte os. Hvis du har en My Hunkemöller-konto, kan du se under dine profiloplysninger. Tilbagetrækning af dit samtykke vil ikke påvirke lovligheden af vores brug af dine personoplysninger før din tilbagetrækning.
- Vi er forpligtet til at behandle dine data for at overholde regnskabskrav.
- Vi er også forpligtet til at opbevare kvitteringer og refusioner for at overholde minimumsforpligtelserne til tilbageholdelse af skat.
- Vi kan også blive forpligtet til at behandle eller videregive dine personoplysninger baseret på en retskendelse eller kendelse fra en kompetent statslig myndighed.
- At sende dig en mail inden for én time, hvis du er logget ind på, der spørger, om du ønsker at gennemføre din ordre på de produkter, der er tilføjet og efterladt i indkøbskurven i vores webshop, efter du har lukket vores webshop eller app for at sikre optimeret lagerstyring, øge kundetilfredsheden ved at minde dig om (udsalgs-) produkter, du stadig ønsker at købe, og forbedre vores virksomhed;
- At reducere forretningsrisikoen ved at detektere og reducere kredit- og svindelrisici og verificere din identitet;
- At evaluere og optimere kvaliteten af vores produkter og tjenester, herunder udvikling af nye produkter og tjenester, for at forbedre vores virksomhed;
- At beskytte vores virksomhed mod ulovlige aktiviteter ved at implementere sikkerhedsforanstaltninger.
2.1.3 Juridiske grunde til at behandle dine personoplysninger
Vi påberåber os en af følgende juridiske grunde til behandlingen af dine medlemsoplysninger:
Samtykke
Opfyldelse af en kontrakt med dig
Hvis du er medlem, behandler vi også dine personoplysninger til opfyldelse af en kontrakt med dig , det vil sige for at gennemføre medlemsprogrammet og for at tilbyde dig fordelene herved. Vi har brug for dine personlige oplysninger for at køre medlemsprogrammet og håndtere dine indkøb og returneringer. Se vores vilkår og betingelser for at få mere at vide om vores medlemskort.
Lovlig forpligtelse
Vi behandler dine personoplysninger, hvis dette er nødvendigt for at opfylde en af vores juridiske forpligtelser.
Legitime interesser
Vi behandler dine personoplysninger, hvis dette er nødvendigt for at opfylde vores legitime interesser. Hos Hunkemöller vil vi gerne lære vores værdsatte medlemmer at kende, deres præferencer, interesser og ting, de kan lide, og segmentere dem i specifikke kundegrupper baseret på de oplysninger, der er opnået eller analyseret på grundlag af dine personoplysninger, herunder indkøbs- og browseradfærd, shoppingvaner, demografiske oplysninger og andre personoplysninger som beskrevet under “hvilke personoplysninger indsamler vi”. Dette giver os mulighed for at forbedre vores virksomhed ved at finde nye måder, hvorpå vi kan give dig en mere personlig, optimeret shoppingoplevelse og øge kundetilfredsheden, såsom ved at anbefale produkter, der passer bedre til dig, for at hjælpe dig med at vælge de rigtige produkter og gøre din shopping mere effektiv, som f.eks.:
2.1.4 Hvordan har vi fået dine personoplysninger?
Vi kan få dine personoplysninger direkte fra dig, såsom når du registrerer eller aktiverer dit medlemskort, opretter en My Hunkemöller-konto, besøger vores webshop, bruger vores app, afgiver ordrer, foretager køb i butikken, stiller spørgsmål eller giver feedback. Vi kan også modtage dine personoplysninger fra tredjeparter, såsom de cookieudbydere, der er angivet i vores cookiepolitik, loyalitetstjenester, vi bruger til at sikre, at du kan gemme og indløse Passion Points og kreditter, logistiktjenester, vi bruger til at håndtere online ordrer og returneringer, pakkeleveringsfirmaet, vi bruger til at sende din pakke, og betalingstjenesteudbydere.
2.1.5 Hvor længe opbevarer vi dine personoplysninger?
Vi opbevarer ikke dine personoplysninger længere end nødvendigt til de formål, som oplysningerne behandles til. Hvis du er medlem, opbevarer vi dine oplysninger, så længe du forbliver et aktivt medlem. Hvis du som medlem er inaktiv og ikke bruger dit medlemskort i seks (6) år, sender vi dig en mail, hvor vi spørger dig, om du stadig ønsker at være medlem. Hvis du efterfølgende forbliver inaktiv, annullerer vi dit medlemskab og sletter personoplysningerne vedrørende dit medlemskab. Vi er forpligtet til at opbevare kvitteringer og refusioner for at overholde minimumsforpligtelserne til tilbageholdelse af skat.
I nogle tilfælde, såsom for at overholde vores lovmæssige eller lovgivningsmæssige (regnskabsmæssige og skattemæssige) minimumsopbevaringsperioder, løse tvister, forhindre svig og misbrug eller håndhæve vores vilkår og betingelser, kan vi beholde dine personoplysninger, efter at vi har annulleret dit medlemskab eller afsluttet levering af produkter og tjenester til dig.
2.2 Når du bruger vores webshop og afgiver ordrer uden en konto
Vi personaliserer vha. cookies: Hvis du har givet dit samtykke til brugen af cookies via cookie-banneret i vores webshop, giver de tredjeparts reklamecookies, som vi bruger, disse tredjeparter og os mulighed for at genkende din enhed og spore din browseradfærd i vores webshop og på tredjepartswebsteder, hvilket resulterer i online personaliserede annoncer.
2.2.1 Hvilke personoplysninger indsamler vi?
Hvis du bruger vores webshop og bestiller produkter uden en konto, bruger vi følgende personoplysninger om dig:
Når du besøger vores webshop
- Hvis du accepterede cookies i vores webshop, oplysninger indsamlet gennem tredjepartsreklamecookies, som vi bruger i vores webshop, såsom viste websider, produkter, som du har vist interesse for ved at klikke på eller se produktet eller tilføje det til din indkøbskurv eller ved at klikke på en reklame i vores webshop eller på tredjepartswebsider.
- IP-adresse, klokkeslæt og dato for dit besøg.
- Eventuelle spørgsmål, anmodninger, feedback eller klager .
- Uanset om du abonnerer på at modtage vores markedsføringskommunikation via mail eller andre kontaktoplysninger, som du har angivet.
- Hvis du tillader browser-push-meddelelser på vores webside, sender vi dig marketingkommunikation via din webbrowser. Vi indsamler dit medlemskortnummer, for- og efternavn og dit enheds-id.
- Hvis du skriver en produktanmeldelse på vores webside: mailadresse, dit navn og dit ordre-id.
- Navn
- Adresse
- Leverings- og faktureringsadresse: din leveringsadresse deles med vores eksterne leverings-/transportpartnere, som sørger for leveringen af dine indkøb til din leveringsadresse
- Mailadresse
- Personlig besked (valgfrit, når du køber en gave)
- Track & trace-nummer
- Oplysninger om din ordre: klokkeslæt for dine køb, købte produkter, oplysninger om produkterne, herunder deres størrelse, farve og pris.
- Betalingsoplysninger: bankkontonummer, bank- eller kreditkortnummer, betalingstidspunkt, betalingsmetode, også selvom du har valgt at betale for din ordre efter levering. Vi gemmer ikke betalingskonto- eller kortnumre, efter at transaktionen er gennemført. Vi deler dine personoplysninger med kreditkortselskaber og andre betalingsudbydere ved betaling af din transaktion.
- Dit afhentningssted, hvis du vælger at afhente din ordre i en af vores butikker.
- Information om returnering og refusion.
- For at behandle køb, ordrer, betalinger og inkasso.
- For at tilbyde dig funktionaliteterne i vores webshop, såsom at forblive logget ind, mens du handler, og gemme dit nuværende sprogvalg.
- Hvis du har givet dit samtykke til at modtage markedsføringskommunikation såsom nyhedsbreve, push-meddelelser i din browser, sender vi dig denne markedsføringskommunikation .
- For at give dig tilbud, rabatter, invitationer, forslag og anbefalinger på vores webshop eller tredjepartswebsider skræddersyet til dig baseret på de oplysninger, der indsamles online via vores brug af tredjeparts reklamecookies, herunder dine køb, viste produkter og annoncer, produkter tilføjet til din online indkøbskurv eller annoncer, du har interageret med.
- Hvis du skriver en produktanmeldelse på vores webside: for at indsamle og vise anmeldelserne på vores webside, for at analysere på et akkumuleret grundlag og for at forbedre vores produkter, ægthed og svindeldetektion og hostet autentificering.
- For at kontakte dig med vigtige oplysninger vedrørende dine køb, herunder bekræftelse af din ordre.
- For at yde kundesupport og korrekt håndtere og reagere på produkter, du ønsker at returnere,refundere dine betalinger og håndtere dine spørgsmål, anmodninger, feedback eller klager.
- For at sikre din brug af vores webshop, afgivelse af en ordre og vores systemer.
- For at analysere brugen af vores webshop, såsom købte produkter, brugte tjenester og forladte indkøbskurve, på et akkumuleret grundlag og for at forbedre og optimere vores produkter og tjenester, herunder vores webshop, på et generelt grundlag.
- For at forhindre, undersøge, håndtere eller rapportere svindel eller tyveri.
- For at overholde en juridisk forpligtelse, en retskendelse eller for at udøve eller forsvare retskrav.
- Hvis du giver dit samtykke, bruger vi dine kontaktoplysninger til at sende dig marketingkommunikation eller vise relevante reklamer på de sociale medieplatforme, du bruger, såsom Facebook og Instagram.
- Hvis du giver dit samtykke til vores brug af cookies, indsamler vi også oplysninger om din browseradfærd og indkøbsvaner for at identificere dine interesser og ting, du muligvis vil kunne lide.
- Vi behandler også dine personoplysninger for at opfylde en kontrakt med dig, dvs. for at kunne tilbyde dig funktionaliteterne i vores webshop og for at håndtere dine onlinekøb.
- Vi er forpligtet til at behandle dine oplysninger for at overholde regnskabskrav.
- Vi er også forpligtet til at opbevare kvitteringer og refusioner for at overholde minimumsforpligtelserne til tilbageholdelse af skat.
- Vi kan også blive forpligtet til at behandle eller videregive dine personoplysninger baseret på en retskendelse eller kendelse fra en kompetent statslig myndighed.
- Hos Hunkemöller vil vi gerne lære vores værdsatte medlemmer at kende, deres præferencer, interesser og ting, de muligvis vil kunne lide baseret på de oplysninger, der er opnået eller analyseret fra dine personoplysninger, herunder købs- og browseradfærd, shoppingvaner, demografiske oplysninger og andre personoplysninger som beskrevet under “hvilke personoplysninger indsamler vi”. Dette giver os mulighed for at forbedre vores virksomhed ved at finde nye måder at give dig en mere personlig og sømløs shoppingoplevelse og øge kundetilfredsheden, f.eks. ved at anbefale produkter, der passer bedre til dig for at hjælpe dig med at vælge de rigtige produkter og gøre din shopping mere effektiv.
- At reducere forretningsrisici ved at detektere og reducere kredit- og svindelrisici.
- At evaluere og forbedre kvaliteten af vores produkter, herunder udvikling af nye produkter og tjenester, for at forbedre vores virksomhed.
- At beskytte vores virksomhed mod ulovlige aktiviteter ved at implementere sikkerhedsforanstaltninger.
2.2.2 Hvorfor indsamler vi disse personoplysninger?
Når du besøger vores webshop eller afgiver ordrer, bruger vi dine personoplysninger til følgende formål:
2.2.3 Juridiske grunde til at behandle dine personoplysninger
Vi påberåber os på en af følgende juridiske grunde til behandlingen af dine personoplysninger i din brug af vores webshop og online ordrer:
Samtykke
Du kan til enhver tid trække dit samtykke til at modtage marketingkommunikation tilbage ved at se nederst i hvert nyhedsbrev, du modtager, eller ved at kontakte os. Læs vores cookiepolitik om, hvordan du til enhver tid kan trække dit samtykke til cookies tilbage. Tilbagetrækning af dit samtykke vil ikke påvirke lovligheden af vores brug af dine personoplysninger før din tilbagetrækning.
Opfyldelse af en kontrakt med dig
Lovlig forpligtelse
Vi behandler dine personoplysninger, hvis dette er nødvendigt for at overholde en af vores juridiske forpligtelser.
Legitime interesser
Vi behandler dine personoplysninger, hvis dette er nødvendigt for at opfylde vores legitime interesser:
2.2.4 Hvordan har vi fået dine personoplysninger?
Vi indhenter dine personoplysninger direkte fra dig, når du afgiver dine oplysninger, når du afgiver en ordre eller besøger vores webshop, tillader push-notifikationer i din browser, skriver en produktanmeldelse, stiller spørgsmål eller indsender anmodninger. Vi kan også modtage dine personoplysninger fra tredjeparter, nemlig cookieudbydere, der er angivet i vores cookiepolitik, logistiktjenester, vi bruger til at håndtere onlineordrer og returneringer, pakkeleveringsfirmaet, vi bruger til at sende din pakke, og betalingstjenesteudbydere, vi bruger til at behandle dine betaling, nemlig Adyen NV.
2.2.5 Hvor længe opbevarer vi dine personoplysninger?
Vi opbevarer ikke dine personoplysninger længere end nødvendigt til de formål, som oplysningerne behandles til. Hvis du afgiver en ordre uden at være medlem eller uden at have en My Hunkemöller-konto, opbevarer vi dine data så længe det er nødvendigt for at kunne levere de relevante produkter eller tjenester til dig. Efter at have håndteret din ordre, er vi forpligtet til at opbevare dine personoplysninger, herunder købte produkter, for at overholde forpligtelser mht. skattetilbageholdelse.
Hvis du giver tilladelse til at modtage push-beskeder i din browser, gemmer vi dine personoplysninger i en periode på to år. I nogle tilfælde, såsom for at løse tvister, forhindre svig og misbrug eller håndhæve vores vilkår og betingelser, beholder vi muligvis dine personoplysninger efter at have leveret produkter og tjenester til dig.
Derudover bruger vi også følgende personoplysninger om dig, når du afgiver en ordre:
2.3 Når du bruger vores app og afgiver ordrer gennem vores app
Du kan vælge at downloade og bruge vores app, også uden en My Hunkemöller-konto. Vores app tilbyder forskellige funktioner, som du også kan bruge uden registrering, såsom muligheden for at se vores produkter, scanne produktinformation i vores butikker og søge efter en butik, der er tættest på dig. Vi behandler kun din geolokalisering til dette formål, hvis du har givet dit samtykke til dette i vores app. Du vil kun kunne afgive ordrer via appen, hvis du har eller opretter en My Hunkemöller-konto og bliver medlem. Hvis du ikke ønsker at blive medlem, kan du som gæst afgive en ordre via vores mobilwebside. For at downloade og bruge vores app kræver vi oplysninger om din smartphone eller tablet: din IP-adresse og din MAC-adresse, model og operativsystem på dine enheder.
Vi personaliserer vha. cookies: Hvis du har givet dit samtykke til brugen af cookies gennem appen, sporer vi, hvordan du bruger vores app, hvilket betyder det indhold, du har set, produkter, du har tilføjet til din indkøbskurv, som endnu ikke er købt, din shoppingadfærd, kampagner i appen som du har set eller interageret med, og dine potentielle interesser indsamlet fra denne appbrug og shoppingadfærd. Baseret på oplysningerne gør vi din brug af vores app og shopping fra appen mere effektiv og skræddersyet til dig ved at vise dig produkter i vores app, som du muligvis også vil kunne lide baseret på produkter købt af andre kunder, den butik der ligger nærmest dig, hvor produkterne er stadig på lager, hvor du kan vælge at afhente din ordre, tilbyde dig kuponer i appen og vise dig mere relevante reklamer i appen.
2.3.1 Hvilke personoplysninger indsamler vi?
Når du bruger vores app, bruger vi følgende personoplysninger om dig:
- Din IP-adresse
- Din enheds MAC-adresse
- Din enheds model og operativsystem
- Hvis du accepterede cookies i vores app, oplysninger indsamlet via tredjepartscookies, såsom produkter du har vist interesse for ved at se produktet eller tilføje det til din shopping.
- Uanset om du gerne vil modtage push-meddelelser vedrørende din ordre, nyheder, begivenheder, kampagner og anden markedsføringskommunikation.
- App-indbakkebeskeder, som vi sendte dig som push-beskeder.
- Om du abonnerer på at modtage vores marketingkommunikation via mail.
- Din geolokalisering for at vise dig, hvilke butikker der ligger nærmest dig og sende dig push-beskeder med marketingkommunikation, når du er i nærheden af (inden for cirka 100 meter) en af vores butikker.
- Når du skriver en produktanmeldelse i vores app: mailadresse, navn og ordre-id.
- Eventuelle spørgsmål, anmodninger, feedback eller klager.
- For at tilbyde dig funktionaliteterne i vores app: oprettelse af en konto, opdatering af din konto, afgivelse af en ordre, gem dine størrelser, Sexy Shapes og Favourite Fits.
- Hvis du har givet dit samtykke til at modtage push-beskeder til markedsføringskommunikation, for at sende dig denne marketingkommunikation til din indbakke i vores app via push-beskeder.
- For at yde kundesupport og korrekt håndtere og reagere på produkter, du ønsker at returnere, refundere dine betalinger, og håndtere dine spørgsmål, anmodninger, feedback eller klager.
- Hvis du har givet samtykke til at give os adgang til din enheds placering, sende dig push-beskeder baseret på, hvornår du er i nærheden af (inden for ca. 100 meter) en Hunkemöller-butik og vise dig den nærmeste butik. Vi behandler også, hvor ofte du var i nærheden af en af vores butikker, for at måle effektiviteten af vores reklamekampagner og kampagner på et akkumuleret niveau. Afhængigt af typen og versionen af din enheds operativsystem kan du vælge, om og hvornår vi har adgang til din placering.
- For at sikre din brug af vores app og dine oplysninger, der er gemt i appen og vores systemer.
- For at analysere brugen af vores app, såsom brugte funktionaliteter, produkter og set indhold, og forladte indkøbskurve, på et akkumuleret grundlag for at forbedre og optimere vores produkter og tjenester, herunder vores webshop, på et generelt grundlag.
- Hvis du skriver en produktanmeldelse i vores app: for at indsamle og vise anmeldelserne på vores webside, for at analysere på et akkumuleret grundlag og for at forbedre vores produkter, ægthed og svindeldetektion og hostet autentificering.
- For at forhindre, undersøge, håndtere eller rapportere svindel eller tyveri.
- For at overholde en juridisk forpligtelse, en retskendelse eller for at udøve eller forsvare retskrav.
- Hvis du giver dit samtykke, bruger vi dine kontaktoplysninger til at sende dig marketingkommunikation.
- For at sende dig push-beskeder, herunder vores marketingmeddelelser, hvis du har givet dit samtykke til at modtage disse meddelelser.
- Brug af din geolokalisering til at vise dig de nærmeste butikker og sende dig push-beskeder baseret på din geolokalisering, når du er i nærheden af ( indenfor cirka 100 meter) en af vores butikker.
- Hvis du giver dit samtykke til vores brug af cookies, indsamler vi også oplysninger om din appbrugsadfærd og indkøbsvaner for at identificere dine interesser og ting, du muligvis vil kunne lide.
- Vi behandler også dine personoplysninger til opfyldelse af en kontrakt med dig, dvs. for at kunne tilbyde dig funktionerne i vores app.
- Vi kan blive forpligtet til at behandle eller videregive dine personoplysninger baseret på en retskendelse eller kendelse fra en kompetent statslig myndighed.
- Hos Hunkemöller vil vi gerne lære vores værdsatte medlemmer at kende, deres præferencer, interesser og ting, de kan lide, og segmentere dem i specifikke kundegrupper baseret på de oplysninger, der er opnået eller analyseret på grundlag af dine personoplysninger, herunder indkøbs- og browseradfærd, shoppingvaner, demografiske oplysninger og andre personoplysninger som beskrevet under “hvilke personoplysninger indsamler vi”. Dette giver os mulighed for at forbedre vores virksomhed ved at finde nye måder at give dig en mere personlig og sømløs shoppingoplevelse og øge kundetilfredsheden, f.eks. ved at anbefale produkter, der passer bedre til dig for at hjælpe dig med at vælge de rigtige produkter og gøre din shopping mere effektiv.
- For at reducere forretningsrisici ved at detektere og reducere kredit- og svindelrisici og verificere din identitet.
- At evaluere og forbedre kvaliteten af vores produkter, herunder udvikling af nye produkter og tjenester, for at forbedre vores virksomhed.
- At beskytte vores virksomhed mod ulovlige aktiviteter ved at implementere sikkerhedsforanstaltninger.
2.3.2 Hvorfor indsamler vi disse personoplysninger?
Når du bruger vores app, bruger vi dine personoplysninger til følgende formål:
2.3.3 Juridiske grunde til at behandle dine personoplysninger
Vi påberåber os en af følgende juridiske grunde til behandlingen af dine personoplysninger i din brug af vores app:
Samtykke
Du kan trække dit samtykke til at modtage marketingkommunikation tilbage ved at se nederst i hvert nyhedsbrev, du modtager fra os, eller ved at kontakte os. Hvis du har en My Hunkemöller-konto, kan du se under dine profiloplysninger. Læs vores cookiepolitik om, hvordan du til enhver tid kan trække dit samtykke til cookies tilbage. Tilbagetrækning af dit samtykke vil ikke påvirke lovligheden af vores brug af dine personoplysninger før din tilbagetrækning.
Opfyldelse af en kontrakt med dig
Lovlig forpligtelse
Vi behandler dine personoplysninger, hvis dette er nødvendigt for at overholde en af vores juridiske forpligtelser.
Legitime interesser
Vi behandler dine personoplysninger, hvis dette er nødvendigt for at opfylde vores legitime interesser:
2.3.4 Hvordan har vi fået dine personoplysninger?
Vi får dine personoplysninger direkte fra dig gennem din brug af vores app og oplysninger, du indtaster i appen, hvis du giver os adgang til din placering, eller når du stiller spørgsmål eller fremsætter anmodninger.
2.3.5 Hvor længe opbevarer vi dine personoplysninger?
Appen i sig selv gemmer ingen af dine personoplysninger. Appen har kun adgang til dine personoplysninger, der er gemt i vores leverandørs systemer. Vi opbevarer ikke dine personoplysninger længere, end det er nødvendigt af hensyn til de formål, som oplysningerne behandles til. Dine personoplysninger, der indhentes af appen, bliver opbevaret i to år. Hvis du skriver en produktanmeldelse i vores app, sletter vi dine oplysninger, hvis du beder os om det.
2.4 Når du besøger vores butikker
Sikkerhedskamera: Der er overvågningskameraer i vores butikker for at beskytte os og vores værdsatte kunder mod tyveri og sikre vores kunders og medarbejderes sikkerhed. Hvis du besøger vores butikker, bliver du informeret om tilstedeværelsen af overvågningskameraer via synlige skilte. Når der forekommer en alvorlig hændelse, såsom tyveri, leverer vi relevante optagelser fra vores overvågningskameraer til de kompetente myndigheder, såsom politiet.
2.4.1 Hvilke personoplysninger indsamler vi
Når du besøger eller handler i vores butikker, bruger vi følgende personoplysninger om dig:
- Hvis du køber produkter: dit krypterede bankkonto- eller kreditkortnummer, betalingskortnummer og klokkeslæt og dato for betaling, købte produkter og din kvittering.
- Hvis du afhenter produkter, der er bestilt online: navn, dato eller ankomst for din ordre, oplysninger om din ordre og betalingsoplysninger.
- Mailadresse, hvis du ønsker at modtage kvitteringer via mail eller tilkendegive over for vores medarbejder, at du ønsker at modtage marketingkommunikation fra os via mail.
- Hvis du returnerer produkter: vores medarbejdere har adgang til dine ordreoplysninger, hvis du har bestilt produkterne online, for at kunne behandle din returnering. Vi behandler også dine returneringsoplysninger, dvs. dato og klokkeslæt for din returnering, refusioner, du modtager, varer, du har returneret, og varer, du beholder (hvis relevant).
- Eventuelle spørgsmål, anmodninger, feedback eller klager, du måtte have.
- Optagelser fra overvågningskameraer.
- For at yde kundesupport og korrekt håndtere produkter, du ønsker at afhente, returnere, tilbagebetaling af dine betalinger og håndtere dine spørgsmål, anmodninger, feedback eller klage.
- For at sikre vores butik, sikre vores medarbejderes og kunders sikkerhed og forebygge, begrænse eller håndtere hændelser.
- Hvis du har givet dit samtykke til at modtage marketingkommunikation via mail, for at sende dig denne marketingkommunikation.
- For at analysere besøg, afhentninger, køb og returneringer i vores butikker på et akkumuleret grundlag og for at forbedre og optimere vores produkter, tjenester og marketing på et generelt grundlag.
- For at forhindre, undersøge, håndtere eller anmelde tyveri.
- For at overholde en juridisk forpligtelse, en retskendelse eller for at udøve eller forsvare retskrav.
- Hvis du giver dit samtykke, bruger vi dine kontaktoplysninger til at sende dig marketingkommunikation eller vise relevante reklamer på de sociale medieplatforme, du bruger, såsom Facebook og Instagram.
- Vi behandler også dine personoplysninger til opfyldelse af en kontrakt med dig, dvs. ved håndtering af dine køb, herunder afhentning i butikken eller returnering.
- Vi er forpligtet til at behandle dine oplysninger for at overholde regnskabskrav.
- Hvis du ønsker at kræve den betalte moms på dit køb tilbage, behandler vi dine personoplysninger til dette formål.
- Vi er også forpligtet til at opbevare kvitteringer og refusioner for at overholde minimumsforpligtelserne til tilbageholdelse af skat.
- Vi kan også blive forpligtet til at behandle eller videregive dine personoplysninger baseret på en retskendelse eller kendelse fra en kompetent statslig myndighed.
- Hos Hunkemöller vil vi gerne lære vores kunder at kende, deres præferencer, interesser og ting, de kan lide. Dette giver vores medarbejdere mulighed for at komme med mere relevante forslag til dig, hvilket øger kundetilfredsheden.
- At evaluere og forbedre kvaliteten af vores produkter, herunder udvikling af nye produkter og tjenester, for at forbedre vores virksomhed.
- For at beskytte vores virksomhed, vores medarbejdere og kunder mod ulovlige aktiviteter og for at sikre deres sikkerhed ved at implementere sikkerhedsforanstaltninger.
2.4.2 Hvorfor indsamler vi disse personoplysninger?
Når du besøger og handler i vores butikker, bruger vi dine personoplysninger til følgende formål:
2.4.3 Juridiske grunde til at behandle dine personoplysninger
Vi påberåber os en af følgende juridiske grunde til behandlingen af dine personoplysninger i forbindelse med dit besøg i vores butikker:
Samtykke
Du kan trække dit samtykke til at modtage marketingkommunikation tilbage ved at se nederst i hvert nyhedsbrev, du modtager fra os, eller ved at kontakte os. Hvis du har en My Hunkemöller-konto, kan du se under dine profiloplysninger. Tilbagetrækning af dit samtykke vil ikke påvirke lovligheden af vores brug af dine personoplysninger før din tilbagetrækning.
Opfyldelse af en kontrakt med dig
Lovlig forpligtelse
Vi behandler dine personoplysninger, hvis dette er nødvendigt for at overholde en af vores juridiske forpligtelser.
Legitime interesser
Vi behandler dine personoplysninger, hvis dette er nødvendigt for at opfylde vores legitime interesser:
2.4.4 Hvordan har vi fået dine personoplysninger?
Vi indhenter dine personoplysninger direkte fra dig, når du besøger vores butik, køber, afhenter eller returnerer produkter, indløser Passion Points eller kreditter som medlem, eller når du stiller spørgsmål eller fremsætter anmodninger.
2.4.5 Hvor længe opbevarer vi dine personoplysninger?
Vi opbevarer ikke dine personoplysninger længere, end det er nødvendigt af hensyn til de formål, som oplysningerne behandles til.
Transaktionsoplysninger opbevares i op til syv år i tilfælde af skatterevisionsspørgsmål. For afhentning (klik og afhent) online ordrer og returneringer: Kun vores butiksansatte har adgang til dine personoplysninger inden for returperioden eller afhentningsperioden for din ordre. Efter denne periode er ordren ikke længere synlig for vores butiksansatte. Underskrevne afhentningsblanketter opbevares i seks måneder.
Optagelser fra overvågningskameraer gemmes i maksimalt 30 dage og slettes derefter. Bemærk: Afhængigt af landet kan denne periode være kortere. Hvis du vil vide mere om opbevaringsperioden for optagelser fra overvågningskameraer, bedes du kontakte os via DPO@hunkemoller.com.
2.5 Når du deltager i begivenheder eller konkurrencer
Når du deltager i en begivenhed eller konkurrence, som vi arrangerer for vores kunder, mener vi, at det er vigtigt at beskytte dit privatliv og indsamler kun påkrævede oplysninger.
2.5.1 Hvilke personoplysninger indsamler vi?
Hvis du deltager i vores arrangementer eller konkurrencer, behandler vi følgende personoplysninger:
- (fuldt) navn
- Mailadresse
- Privatadresse
- Medlemskortnummer (hvis relevant)
- For at give dig mulighed for at deltage og kontrollere, om du er berettiget til at deltage i en begivenhed eller konkurrence.
- For at kommunikere med dig om din deltagelse i vores arrangementer og konkurrencer.
- For at give dig din præmie, hvis du vinder.
- For at analysere og evaluere på et generelt akkumuleret grundlag deltagelsen i begivenheder og konkurrencer og forbedre dem, så vores kunder kan nyde disse begivenheder og konkurrencer endnu mere.
- Hvis du deltager i en begivenhed eller en konkurrence, behandler vi dine personoplysninger til opfyldelse af en kontrakt med dig, dvs. for at give dig mulighed for at deltage i begivenheden eller konkurrencen og give dig mulighed for at vinde, for at afgøre, om du har vundet, og give dig den præmie, du har vundet.
- Vi analyserer succesen af vores begivenheder og konkurrencer ved at se på antallet, typen og demografien af deltagere og deres engagement. Dette giver os mulighed for at forbedre vores arrangementer og konkurrencer og øge kundetilfredsheden.
2.5.2 Hvorfor indsamler vi disse personoplysninger?
Hvis du deltager i vores arrangementer eller konkurrencer, bruger vi dine personoplysninger til følgende formål:
2.5.3 Juridiske grunde til at behandle dine personoplysninger
Vi påberåber os en af følgende juridiske grunde til behandlingen af dine personoplysninger:
Opfyldelse af en kontrakt med dig
Legitime interesser
Vi behandler dine personoplysninger, hvis dette er nødvendigt for at opfylde vores legitime interesser:
2.5.4 Hvordan har vi fået dine personoplysninger?
Vi indhenter dine personoplysninger direkte fra dig, når du deltager i et arrangement eller en konkurrence.
2.5.5 Hvor længe opbevarer vi dine personoplysninger?
Vi opbevarer ikke dine personoplysninger i længere tid end nødvendigt til de formål, som oplysningerne behandles til, dog højst to måneder efter afslutningen af det arrangement eller den konkurrence, du deltog i.
2.6 Når du kontakter vores kundeservice
Du kan kontakte vores kundeservice via forskellige kanaler, herunder via et telefonopkald, mail eller chat (f.eks. Facebook Messenger eller andre sociale medier). Hvis du kontakter vores kundeservice via mail, kan du blive bedt om at udfylde en undersøgelse om din oplevelse med vores kundeservice. Dine svar anvendes kun til at forbedre vores kundeservice.
2.6.1 Hvilke personoplysninger indsamler vi?
Vi behandler følgende personoplysninger:
- Stemmeoptagelse af kontakt
- Kopi af korrespondance
- Dato for korrespondance
- Korrespondancens oprindelse
- Årsag til korrespondance
- Løsning af korrespondance
- Løsningsdato for korrespondance
- Navn og kontaktoplysninger
- Undersøgelsesfeedback om din oplevelse med kundeservice
- For at give dig kundesupport
- For at behandle din anmodning/dit spørgsmål
- For at træne vores kundeservicemedarbejdere
- For at forbedre vores tjenester
- For at sende dig en undersøgelse om din oplevelse med vores kundeservice
- Opfyldelse af en kontrakt med dig: vi behandler dine personoplysninger for at give dig kundeservice og besvare dine spørgsmål, som du har anmodet om.
- Legitime interesser: Hos Hunkemöller ønsker vi at lære vores kunder at kende, deres præferencer, interesser og ting, de kan lide. Dette giver vores medarbejdere mulighed for at komme med mere relevante forslag til dig, som øger kundetilfredsheden. Evaluering og forbedring af kvaliteten af vores produkter og tjenester, herunder udvikling af nye produkter og tjenester, for at forbedre vores virksomhed.
2.6.2 Hvorfor indsamler vi disse personoplysninger?
Vi bruger dine personoplysninger til følgende formål:
2.6.3 Juridiske grunde til at behandle dine personoplysninger
Vi påberåber os en af følgende juridiske grunde til behandlingen af dine personoplysninger:
2.6.4 Hvordan har vi fået dine personoplysninger?
Vi indhenter dine personoplysninger direkte fra dig, når du kontakter vores kundeservice gennem forskellige kanaler, såsom et telefonopkald, via mail eller chat (f.eks. via sociale medier), eller når du udfylder undersøgelsen om din oplevelse med vores kundeservice.
2.6.5 Hvor længe opbevarer vi dine personoplysninger?
Vi opbevarer ikke dine personoplysninger længere end nødvendigt til de formål, som oplysningerne behandles til. Hvis du kontakter vores kundeservice via et telefonopkald, kan stemmeoptagelsen af dette opkald blive gemt i 12 måneder med henblik på træning og serviceforbedring. Hvis du kontakter vores kundeservice via mail eller chat (f.eks. via sociale medier), opbevares en kopi af denne korrespondance muligvis i 24 måneder til træning og serviceforbedringsformål og så vi kan være dig behjælpelig i tilfælde af en klage. Bemærk, at visse sociale medieplatforme er placeret uden for EU og kan gemme kopier af korrespondance lokalt. Hvis du udfylder undersøgelsen om din kundeserviceoplevelse, gemmes dine svar på undersøgelsen i 12 måneder. Efter udløbet af opbevaringsperioderne vil oplysninger om kundeservicesagen blive anonymiseret.
3. HVEM HAR ADGANG TIL DINE PERSONOPLYSNINGER?
Dine personoplysninger kan blive indsamlet af, delt med og behandlet af ethvert medlem af Hunkemöller-koncernen, dvs. også af vores lokale datterselskab i dit land i forbindelse med lokale begivenheder, kampagner og kommunikation, dine indkøb i vores webshop, håndtering af alle dine spørgsmål eller anmodninger og overholdelse af gældende lokale love og regler. Vi har implementeret passende aftaler og interne politikker i vores koncern for at sikre beskyttelsen af dine personoplysninger. Dine oplysninger vil kun blive behandlet af personer, der arbejder for eller på vegne af os i det omfang, det er nødvendigt til de formål, der er specificeret i denne fortrolighedserklæring.
Vi bruger andre tredjepartsudbydere til at udføre Customer Relationship Management (CRM), e-mail-marketingkampagner, online reklamer, kundeanalyse (f.eks. Selligent), kundetilfredshedsundersøgelser (f.eks. The Choice), upload og deling af dine opslag på sociale medier eller andet indhold (f.eks. Flowbox), opfyldelse af ordrer, levering, returnering, tilbagebetalinger, betalingsudbydere, der håndterer din betaling (f.eks. Adyen NV), og it-tjenester. Ved levering af tjenesterne vil dine personoplysninger, hvor det er relevant, blive behandlet af tredjepartsudbyderen på vores vegne. Når vi bruger tjenester fra en tredjepartsudbyder, der behandler dine personoplysninger på vores vegne, og fungerer som databehandler, har vi skriftlige databehandlingsaftaler i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning for at sikre korrekt og sikker behandling af dine personoplysninger og overholdelse af internationale dataoverførselsrestriktioner.
Reklamer og tilbud
For at være mere effektive i vores online markedsføringskommunikation arbejder vi med forskellige udbydere af sociale medier, søgemaskiner og reklamenetværk (“reklamepartnere”). Afhængigt af dine cookievalg kan dine personoplysninger blive delt med sociale medieudbydere såsom Facebook og Google til online reklamenetværk.
Reklamepartnere bruger oplysninger leveret af os og indsamlet gennem cookies og andre teknologier til at forudsige dine præferencer og interesser og tage højde for dette, når de vælger reklamer i de reklamepladser, der tilbydes gennem deres online reklamenetværk. Dette er en praksis kendt som “retargeting”. Reklamepartnere bruger cookies og lignende teknologier til at spore din brug af vores websteder og tjenester ved at bruge data, der er gemt på din enhed eller i apps. Læs mere om cookies og andre sporingsteknologier i vores cookiepolitik.
For at vælge det indhold, der passer til dine interesser, bruger vi muligvis oplysninger, vi har fået fra dig, da du tilmeldte dig vores nyhedsbrev eller en konto eller foretog et køb hos os. Vi kan dele disse oplysninger, såsom en krypteret mailadresse, med tredjeparter såsom Facebook og Google, med det formål at vise dig relevante reklamer på tredjepartswebsteder og i tredjepartsapps. For at kunne gøre dette sammenlignes dine oplysninger med den pågældende tredjeparts database. Når et match er fundet, ser du salgsfremmende og relevant indhold i dit feed eller din søgemaskine. Hvis der ikke findes noget match, slettes dine oplysninger på forsvarlig vis.
Hvis du ikke ønsker, at vi deler dine oplysninger med tredjeparter til dette formål, kan du til enhver tid trække dit samtykke til marketing tilbage. Dette kan gøres via cookie-indstillingerne under “Om os” nederst på siden.
Hunkemöller har ingen kontrol over disse reklamepartneres og sociale medieudbyderes databeskyttelsesforanstaltninger. Læs deres fortrolighedserklæringer omhyggeligt igennem for at få oplysninger om, hvordan de håndterer dine personoplysninger. Når du deler indhold på sociale medier, som bliver vist af os med dit samtykke, vil dit indhold være offentligt tilgængeligt, og tredjeparter kan dele eller bruge dit indhold uden vores viden og godkendelse. Hunkemöller er ikke i stand til eller ansvarlig for behandlingen af eller fjernelse af indhold, der er modtaget eller delt af disse tredjeparter. Du kan kontakte disse tredjeparter direkte for at anmode dem om at fjerne dit indhold.
4. HVORDAN OVERFØRER VI DINE PERSONOPLYSNINGER UDEN FOR EØS?
Behandlingen af dine personoplysninger kan medføre overførsel af dine personoplysninger inden for Hunkemöller-koncernen eller en tredjepartsudbyder beliggende uden for Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS). Hvor det er relevant, har vi truffet passende sikkerhedsforanstaltninger for at overføre dine personoplysninger til et land uden for EØS, hvis dette land ikke giver et tilstrækkeligt beskyttelsesniveau i henhold til gældende databeskyttelseslove, herunder ved at indgå standardkontraktklausuler godkendt af Europa-Kommissionen til at beskytte dine personoplysninger.
5. HVORDAN BESKYTTER VI DINE PERSONOPLYSNINGER?
Vi gør alt for at sikre, at dine personoplysninger opbevares sikkert. For at forhindre tab eller uautoriseret adgang, offentliggørelse eller ændring har vi truffet passende fysiske, tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at beskytte de personoplysninger, vi indsamler og behandler. Alle vores medarbejdere og tredjepartsudbydere, der fungerer som vores databehandler (dvs. dem, der behandler dine personoplysninger på vores vegne), som har adgang til og er involveret i behandlingen af personoplysninger, er forpligtet til at respektere fortroligheden af dine personoplysninger .
6. HVAD ER DINE PRIVATRETTIGHEDER SOM DEN REGISTREREDE?
Som registreret har du følgende rettigheder i forbindelse med vores behandling af dine personoplysninger:
- Ret til indsigt: Du har ret til at anmode om bekræftelse, hvis vi behandler personoplysninger om dig, og hvis dette er tilfældet, giver vi dig en kopi af disse personoplysninger.
- Ret til at rette dine personoplysninger : Du har ret til at anmode om at få rettet dine personoplysninger, hvis du mener, at vi har unøjagtige eller ufuldstændige personoplysninger om dig. Du kan også opdatere dine personoplysninger via din My Hunkemöller-konto eller via vores app.
- Ret til at slette dine personoplysninger : Du har ret til at anmode om sletning af dine personoplysninger i visse tilfælde, såsom når du gør indsigelse mod behandlingen, eller du bestrider nøjagtigheden af disse personoplysninger.
- Ret til begrænsning af vores behandling af dine personoplysninger : Du har ret til at begrænse vores brug af dine personoplysninger under visse omstændigheder, såsom når du gør indsigelse mod behandlingen, eller du bestrider nøjagtigheden af disse personoplysninger. Det forhindrer os ikke i at opbevare dine personoplysninger.
- Ret til dataportabilitet : Du har ret til under visse omstændigheder at indhente personoplysninger, som du har givet os (i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format) og genbruge dem andre steder eller til at bede os om at overføre disse til en tredjepart efter dit valg, hvor dette er teknisk muligt.
- Ret til at gøre indsigelse : Du har ret til at bede os om at indstille behandlingen af dine personoplysninger, og det vil vi gøre, medmindre vi kan påvise tvingende juridiske grunde til behandlingen, eller når det er nødvendigt for udøvelsen af retskrav.
- Ret til at trække samtykke tilbage: Du har til enhver tid ret til at trække dit samtykke tilbage, hvis vi påberåber os dit samtykke som vores juridiske grundlag for at behandle dine personoplysninger. Dette påvirker ikke lovligheden af vores brug af dine personoplysninger før din tilbagetrækning.
- Ret til at indgive klage til tilsynsmyndigheden: Du har ret til at indgive en klage til din lokale tilsynsmyndighed, hvis du har betænkeligheder ved vores behandling af dine personoplysninger.
Du kan sende os dine anmodninger om beskyttelse af personlige oplysninger ved at bruge formularen til anmodning om beskyttelse af personlige oplysninger. Vi håndterer dine spørgsmål og anmodninger med omhu og i overensstemmelse med gældende databeskyttelsesregler. Hvis du anmoder om oplysninger om din konto eller anmoder om at blive slettet, gemmer vi disse anmodninger for at sikre, at de bliver fulgt op rettidigt. Disse oplysninger slettes seks måneder efter, at anmodningen er gennemført.
7. VORES KONTAKTOPLYSNINGER?
Kontakt vores hovedkontor:
Hunkemöller BV
Koos Postemalaan 8
1217 ZC Hilversum
PO Box 386, 1200 AJ Hilversum, Nederlandene
Hvis du har spørgsmål til denne fortrolighedserklæring, eller hvis du mener, at dine rettigheder som registreret ikke er blevet håndteret korrekt, bedes du sende en mail til DPO@hunkemoller.com