-
Wheel of Passion Legal Agreements - 1226
<p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Vilkår og betingelser for Hunkemöller-medlemskort </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>1. Definitioner </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>De betegnelser, der er brugt nedenfor, har følgende betydninger: </p> <table style="border: none;width:0cm;border-collapse:collapse;"> <tbody> <tr> <td style="border: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><strong><span style="font-size:12px;">Hunkemöller:</span></strong></p> </td> <td style="border-top: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-image: initial;border-left: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><span style="font-size:12px;">Det private selskab med begrænset ansvar Hunkemöller BV inklusive dets tilknyttede virksomheder, Hunkemöller BV, Liebergerweg 28, (1221 JS) i Hilversum.</span></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><strong><span style="font-size:12px;">Medlemskort:</span></strong></p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><span style="font-size:12px;">Kortet er udstedt af Hunkemöller som en del af medlemskortprogrammet.</span></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><strong><span style="font-size:12px;">Hunkemöller-medlem:</span></strong></p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><span style="font-size:12px;">Indehaveren af medlemskortet.</span></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><strong><span style="font-size:12px;">Medlemskortprogram:</span></strong></p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><span style="font-size:12px;">Loyalitetsprogrammet udviklet af Hunkemöller, hvor Hunkemöller-kunder blandt andet kan spare op til en rabat ved hjælp af et medlemskort.</span></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><strong><span style="font-size:12px;">Medlemskort-kundeservice:</span></strong></p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><span style="font-size:12px;">Kundeservice for loyalitetsprogrammet.</span></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><strong><span style="font-size:12px;">(online) butik(ker):</span></strong></p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><span style="font-size:12px;">Kundeservice oprettet til programmet: Hunkemöllers butikker og webshop i Østrig, Belgien, Tjekkiet, Kroatien, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Italien, Luxembourg, Holland, Norge, Polen, Portugal, Slovenien, Spanien, Sverige, Schweiz og Storbritannien.</span></p> </td> </tr> </tbody> </table> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'> </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>2. Anvendelse </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Disse generelle vilkår og betingelser gælder for (anvendelse og/eller brug af medlemskortet i sammenhæng med) medlemskortprogrammet fra Hunkemöller. Hunkemöllers medlemskortprogram tilbydes af webshops og butikker i følgende lande: Østrig, Belgien, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Italien, Kroatien, Luxembourg, Holland, Norge, Polen, Portugal, Slovenien, Spanien, Tjekkiet, Schweiz, Sverige og Storbritannien. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'> </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>3. Køb og aktivering af medlemskort </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>1. Registrering i butikken </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Når et Hunkemöller-medlem har modtaget et kort i butikken og har registreret det ved kassen, modtager vedkommende en e-mail for at aktivere sin profil. Indtil da forbliver kortstatus "ventende". Kunden vil derefter være i stand til at spare point sammen, men kan ikke nyde fordelene ved rabatprogrammet. Ved at klikke på linket i e-mailen bekræfter kunden sin e-mailadresse, hvorefter vedkommende skal gennemføre sin registrering via hjemmesiden. Kunden skal som minimum opgive fornavn, efternavn og e-mailadresse. Kunden skal også oprette en adgangskode via hjemmesiden og acceptere disse vilkår samt Hunkemöllers fortrolighedserklæring. Der opkræves ikke gebyr for at blive medlem af Hunkemöllers medlemskortprogram. Kunden kan modtage et fysisk kort eller vælge et digitalt kort i form af en QR-kode, som gør det muligt for vedkommende at identificere sig i butikken, via Hunkemöller-appen eller Wallet. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>2. Tilmelding via hjemmesiden/appen </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Det er også muligt at blive medlem af Hunkemöller via hjemmesiden eller appen. Minimumskravene til data er fornavn, efternavn, e-mailadresse og adgangskode. Kunder skal også acceptere Hunkemöllers vilkår og betingelser og fortrolighedserklæring. Når et Hunkemöller-medlem tilmelder sig online eller via appen, modtager vedkommende en e-mail for at bekræfte tilmeldingen og sin e-mailadresse. Indtil da forbliver kortstatus "ventende". Kunden vil derefter være i stand til at spare point sammen, men kan drage fordel af rabatprogrammet. Ved at klikke på linket i e-mailen afsluttes registreringen. Der opkræves ikke gebyr for at blive medlem af Hunkemöllers medlemskortprogram.</p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>3. Fordele </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller-medlemmet får forskellige fordele ved at tilmelde sig medlemskortet. Ved at spare Passion Points op lander Hunkemöller-medlemmet på et foruddefineret niveau (se punkt 5. Opsparingssystem). Inden for dette niveau har Hunkemöller-medlemmet ret til forskellige foruddefinerede fordele (se punkt 5. Opsparingssystem). Hunkemöller-medlemmet har også ret til (rabat)kuponer, som vedkommende kan indløse via hjemmesiden, appen eller i butikken. Ved at scanne medlemskortet eller logge ind på sin Hunkemöller-medlemskonto bliver kuponerne tilgængelige under betalingstransaktionen. Hunkemöller-medlemmet modtager også særlige invitationer til Hunkemöller-medlemsarrangementer, får eksklusiv post (med tilladelse), personlige forslag og råd. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>4. Deltagelse i medlemskortprogrammet </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Deltagelse i medlemskortprogrammet er kun muligt, hvis en kunde har en gyldig bopælsadresse i Østrig, Belgien, Tjekkiet, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Italien, Kroatien, Luxembourg, Holland, Norge, Polen, Portugal, Slovenien, Spanien, Sverige eller Storbritannien. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>5. Minimumsalder </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Man kan deltage i medlemskortprogrammet, når man er 12 år og derover. Hunkemöller-medlemmet skal være mindst 16 år for at foretage et online køb. Hunkemöller-medlemmer under 16 år kan foretage et køb i en fysisk butik. Nyhedsbreve sendes også kun til medlemmer, der er fyldt 16 år. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'> </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>4. Brug </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller-medlemmet kan gøre brug af sit medlemskort efter registrering ved at udfylde ansøgningsskemaet som nævnt under punkt 3 og efter køb og aktivering af medlemskortet. Medlemskortet er strengt personligt og kan ikke overføres. Medlemskortet forbliver Hunkemöllers ejendom. Det er kun muligt at have 1 (én) e-mailadresse pr. kort, og maksimalt 1 (ét) medlemskort pr. kunde. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'> </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>5. Opsparingssystem </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>5.1 Passion Points </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Et gyldigt medlemskort giver Hunkemöller-medlemmet mulighed for at optjene Passion Points. De forskellige måder at opspare point på kommunikeres til Hunkemöller-medlemmet via hjemmesiden og appen. Hunkemöller-medlemmet kan optjene Passion Points på forskellige måder: </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Ved at foretage et køb – for hver 1 kr, der bruges, optjenes 1,25 Passion Points. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Ved at udfylde personlige data så Hunkemöller kan målrette kommunikationen til en kunde og til analyseformål. Disse felter er ikke obligatoriske. Hunkemöller-medlemmet modtager en engangsbelønning på 25 Passion Points for hvert udfyldt felt: telefonnummer, køn, fødselsdato, hjemmeadresse, bh-størrelse, top- og trussestørrelse, 1 af 2 Sexy Shapes og 1 af 4 Favourite Fits. En kunde kan optjene op til 200 Passion Points med disse oplysninger. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Ved at udfylde personlige interesser, så Hunkemöller kan målrette kommunikationen til kunden og til analyseformål. Felterne er ikke obligatoriske. Hunkemöller-medlemmet modtager en engangspræmie på 25 Passion Points for mindst 1 og maksimalt 6 interesser. Disse interesser er sport, rejser, sundhed, skønhed, kultur og mode. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Ved at udføre missioner og optjene badges. I alt er der 11 typer badges, som et Hunkemöller-medlem kan optjene. Når en kunde eksempelvis har foretaget et køb i butikken, via hjemmesiden eller appen, modtager vedkommende et badge og 250 Passion Points. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Ved hjælp af bonusreglerne for Passion Points, som Hunkemöller opsætter fra kampagne til kampagne til kunderne. For eksempel tildeles et dobbelt antal Passion Points på Member Day. Hunkemöller-medlemmet informeres på forhånd om disse kampagner via hjemmesiden, appen eller nyhedsbrevet. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Alle køb i butikker, hjemmesiden og appen tæller med i det samlede køb (undtagen køb af Hunkemöller-gavekort og forsendelsesomkostningerne ved onlineordrer). Disse køb kan kun spores ved fremvisning af et gyldigt medlemskort. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hvis Hunkemöller-medlemmet returnerer et køb (mod fremlæggelse af kvitteringen), fratrækkes de påløbne Passion Points også. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Passion Points kan aldrig konverteres til penge. Passion Points er gyldige, så længe Hunkemöller-medlemmet fortsætter med at deltage aktivt i medlemskortprogrammet. Hunkemöller-medlemmet kan miste Passion Points gennem inaktivitet, se punkt 9. Inaktivitet for yderligere oplysninger. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>5.2 Medlemsniveauer </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Når et Hunkemöller-medlem bliver medlem af medlemskortprogrammet, tildeles vedkommende et bestemt niveau, der afgøres af det antal Passion Points, som kunden har samlet sammen. Programmet har 4 niveauer: </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Niveau 1 (Flirty Fun): samlet antal point fra 0 til 499 </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Niveau 2 (Secret Crush): samlet antal point fra 500 til 999 </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Niveau 3 (Hot Match): samlet antal point fra 1000 til 1999 </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Niveau 4 (True Love): samlet antal point over 2000 </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>På dette niveau har medlemmet ret til visse faste ydelser, se punkt 5.3 Faste ydelser. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Medlemmer kan bevæge sig op eller ned i disse niveauer ved: </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>at foretage køb eller lave andre aktiviteter (se punkt 5.1 Passion Points) </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>at returnere køb (se punkt 5.1 Passion Points) </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>inaktivitet i programmet (se punkt 9. Inaktivitet) </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Medlemmerne påmindes herom ved nyhedsbreve fra Hunkemöller (forudsat at tilladelse er givet). Et nyt Hunkemöller-medlem starter på det laveste niveau. Alle eksisterende medlemmer af det gamle program modtager en velkomstbonus på 500 Passion Points, som placerer dem på niveau 2 til en start. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>5.3 Faste fordele </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hvert niveau har, som beskrevet i punkt 5.2 Medlemsniveauer, foruddefinerede fordele. Disse fordele er angivet på hjemmesiden og i Hunkemöllers app. Jo højere niveau, jo mere eksklusive er fordelene. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Se fordelene nedenfor: </p> <table style="border: none;width:0cm;border-collapse:collapse;"> <tbody> <tr> <td style="border: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'><strong>Fordele</strong></p> </td> <td style="border-top: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-image: initial;border-left: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;text-align:center;'><strong>Niveau 1</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Velkomstrabat</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;text-align:center;'><strong>Niveau 2</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Fødselsdagsrabat</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;text-align:center;'><strong>Niveau 3</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Personlige kuponer</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;text-align:center;'><strong>Niveau 4</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Gaver i forbindelse med køb</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Medlemsdage</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Før-udsalg for medlemmer</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Yderligere råd om størrelse</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Gratis forsendelse</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Adgang til limited kollektioner/produkter</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Særlig kundeservice</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Jubilæumsgave</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>VIP-kuponer</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> <tr> <td style="border-right: 1pt solid black;border-bottom: 1pt solid black;border-left: 1pt solid black;border-image: initial;border-top: none;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:0cm;margin-left:0cm;line-height:normal;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>VIP-begivenheder</p> </td> <td style="border-top: none;border-left: none;border-bottom: 1pt solid black;border-right: 1pt solid black;padding: 1.5pt 2.25pt;height: 15.75pt;vertical-align: bottom;"><br></td> </tr> </tbody> </table> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'> </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Når et Hunkemöller-medlem går et niveau ned, har vedkommende ikke længere ret til fordelene på niveauet over. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>5.4 Personlige kuponer </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hvert Hunkemöller-medlem har ret til at modtage personlige kuponer. Disse kuponer tildeles Hunkemöller-medlemmet baseret på forskellige kriterier, såsom vedkommendes niveau eller indkøbsadfærd. Jo højere medlemsniveau, jo mere eksklusive er kuponerne. Derudover er der forskellige typer kuponer, som omtales i nedenstående underafsnit. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>5.4.1 Indkøbskuponer </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Medlemskortprogrammet har flere faste pointgrænser, hvor et Hunkemöller-medlem kan optjene en indkøbskupon. Det sker, når Hunkemöller-medlemmet har optjent henholdsvis 250, 500, 750, 1000, 1250 og 1500 point i alt. Hunkemöller-medlemmet kan gøre sig fortjent til op til 6 af disse typer kuponer. Når et Hunkemöller-medlem returnerer sit køb, har vedkommende ret til en ny kupon, når næste pointgrænse nås. Et Hunkemöller-medlem foretager eksempelvis et køb og modtager følgelig 550 point. Hunkemöller-medlemmet får derefter sin anden indkøbskupon. Hunkemöller-medlemmet returnerer sit køb, og det samlede antal optjente point falder til 300 point. Men Hunkemöller-medlemmet har ret til en ny kreditkupon ved sit næste køb, forudsat at vedkommende opnår en pointsaldo på mindst 500 point. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Indkøbskuponerne er desuden gyldige i 3 måneder. Kunden kan bruge kuponen i indkøbskurven på hjemmesiden og i appen eller ved kassen i butikken. Det er muligt at bruge flere af disse kuponer på én handel. De kan også kombineres med andre tiltag eller kampagner. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>5.4.2 Indløsning af kuponer for point </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>På det sidste (fjerde) niveau kan et Hunkemöller-medlem bruge point til at "købe" en kupon. Det kan være forskellige typer kuponer, f.eks. en indkøbskupon eller en anden rabatkupon, såsom gratis forsendelse. Hunkemöller-medlemmet kan købe kuponen i indkøbskurven på hjemmesiden og i appen eller ved kassen i butikken. Denne type kupon vises kun, når kunden har nok point til at "købe" kuponen. Det betyder, at et Hunkemöller-medlem ikke kan nedgraderes til et lavere niveau. Disse kuponer har en anden gyldighed end den, der står i vilkårene og betingelserne for den specifikke kupon. I tilfælde af en returnering får Hunkemöller-medlemmet ikke refusion for kuponen, men modtager en refusion for de brugte point. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>5.4.3 Overraskelseskuponer </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Medlemmer kan også bruge overraskelseskuponer i programmet. Denne type kupon gives af Hunkemöller til et Hunkemöller-medlem og er ikke synlig på forhånd på vedkommendes konto. Gyldigheden af kuponen er heller ikke kendt på forhånd men kan ses i kuponens vilkår og betingelser. Hunkemöller-medlemmet informeres om tilgængeligheden af kuponer via nyhedsbrevet eller appen. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Specielle lejligheder </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller-medlemmer modtager en overraskelseskupon ved visse særlige lejligheder såsom deres fødselsdag eller et bestemt jubilæum, hvis Hunkemöller-medlemmet har været medlem af medlemsprogrammet i et bestemt antal år. Det kan være en rabat eller en gave, som medlemmet kan afhente i butikken. Kuponerne vises kun, når medlemmet har nået et fastsat niveau. Eksempelvis kan de kun være gyldige for medlemmer på niveau 4. Disse overraskelseskuponer kan dukke op på alle niveauer. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Begivenheder </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller arrangerer også særlige begivenheder for medlemmer. Hunkemöller-medlemmet kan tilmelde sig et arrangement ved at aktivere en kupon. Hunkemöller-medlemmet modtager derefter en bekræftelse/billet via e-mail. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Gaver </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller-medlemmerne modtager også kuponer, der giver dem ret til at få en gave ved et køb. For eksempel modtager Hunkemöller-medlemmet en sportskupon ved køb af sportsudstyr for mindst 370 kr.</p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Tjenester </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller yder også visse tjenester såsom at få en vare, Hunkemöller-medlemmet har købt, forsynet med et broderi. Det kunne for eksempel være under valentinsdagskampagnen. Hunkemöller-medlemmet vil derefter have en kupon tilgængelig på sin konto, som vedkommende kan aktivere for at få ret til denne service. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Konkurrencer </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller-medlemmet kan deltage i bestemte konkurrencer ved at aktivere en kupon via hjemmesiden eller appen. Hunkemöller udtrækker vinderne ved lodtrækning eller i en bestemt konkurrence, som Hunkemöller-medlemmet kan deltage i. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'> </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>6. Wheel of Passion </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Et registreret Hunkemöller-medlem kan deltage i et spil Wheel of Passion herefter kaldet Passionhjulet. Hunkemöller-medlemmet kan spille passionhjulet via hjemmesiden (på kontoen) eller appen. Denne funktion er ikke altid tilgængelig og slås til eller fra af Hunkemöller i bestemte perioder. Hunkemöller-medlemmer kan vinde Passion Points og andre præmier ved at dreje hjulet. Alle vilkår og betingelser for spillet kan findes på www.hunkemoller.nl/wheelofpassion. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'> </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>7. Vennerabatprogrammet </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Et registreret Hunkemöller-medlem kan deltage i Hunkemöllers fordelsprogram for venner i samarbejde med vores eksterne leverandør Buyapowa Limited. Det betyder, at medlemmerne kan optjene Passion Points, hvis de henviser venner og/eller familie til Hunkemöller. Derudover får den nye kunde rabat på sit første køb fra Hunkemöller. Dette fordelsprogram er i øjeblikket kun tilgængeligt i Holland. En kunde kan kun deltage, hvis vedkommende er 16 år eller ældre. Alle vilkår og betingelser for programmet kan ses på www.hunkemoller.nl/friendcomfortageprogram. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'> </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>8. Studenterrabat </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Et registreret Hunkemöller-medlem kan få studenterrabat hos Hunkemöller. Denne rabat gives af Hunkemöller. Ved fremvisning af et gyldigt studiekort modtager Hunkemöller-medlemmet 10 % rabat i butikken. Denne rabat er gyldig i kombination med andre tiltag og/eller kampagner. Rabatten er kun gyldig ved køb i butikken og er ikke gyldig online eller i appen. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'> </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>9. Ændringer </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller forbeholder sig retten til når som helst og under alle omstændigheder at tilbagetrække, ændre eller komme med nye tilbud i medlemskortprogrammet, som beskrevet heri. Hunkemöller-medlemmet vil blive underrettet på forhånd om eventuelle ændringer via e-mail eller på hjemmesiden www.hunkemoller.nl. Hvis et Hunkemöller-medlem ønsker at ændre, tilføje eller slette data, som Hunkemöller er i besiddelse af i forbindelse med medlemskortprogrammet, kan vedkommende gøre det ved at sende en e-mail til kundeservice eller privacy@hunkemoller.com. Hvis Hunkemöller-medlemmet sletter alle personlige data, er det ikke muligt at udnytte fordelene ved medlemskortprogrammet. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'> </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>10. Inaktivitet og afslutning af deltagelse </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>10.1 Inaktivitet og tab af point </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Når et Hunkemöller-medlem har tilmeldt sig, kontrollerer vi hvert år (efter 365 dage), om medlemmet har udvist aktivitet i medlemskortprogrammet. Det betyder, at Hunkemöller-medlemmet kan miste de nødvendige point for at opretholde vedkommendes aktuelle niveau. Et Hunkemöller-medlem på niveau 2 har eksempelvis brug for mindst 500 point. Dette Hunkemöller-medlems saldo er 800, og vedkommende har ikke foretaget et køb inden for de sidste 365 dage. Derfor udløber 301 point, og kunden ryger ned på niveau 1. Sker dette med udgangspunkt i niveau 1, falder Hunkemöller-medlemmets samlede point til i alt 0 point. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>10.2 Annullering af deltagelse fra Hunkemöllers side </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hvis et Hunkemöller-medlem efter 6 år (hvert år talt fra registreringsdatoen) ikke viser nogen aktivitet, arkiveres Hunkemöller-medlemmets profil. Det betyder, at Hunkemöller-medlemmets personlige data anonymiseres, og at Hunkemöller-medlemmet ikke længere kan få adgang til fordelene ved medlemskortprogrammet. Hvis Hunkemöller-medlemmet efter denne periode på 6 år alligevel beslutter sig for at foretage et køb hos Hunkemöller, kan Hunkemöller-medlemmet købe et nyt medlemskort eller oprette en konto via hjemmesiden eller appen. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>10.3 Annullering af medlemsdeltagelse </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller-medlemmer kan når som helst annullere deres deltagelse i medlemskortprogrammet. For at annullere sin deltagelse i medlemskortprogrammet skal Hunkemöller-medlemmet sende en e-mail til privacy@hunkemoller.com. Efter annullering er medlemskortet ikke længere gyldigt. Enhver gemt rabatsaldo skal bruges af Hunkemöller-medlemmet til rabat på produkterne. Efter opsigelse kan medlemskortet ikke bruges til at udnytte fordelene ved medlemskortprogrammet. Ethvert kreditbeløb, der er tilbage efter annullering, udløber og kan ikke konverteres til kontanter. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'> </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>11. Misbrug af programmet </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller har ret til, med forbehold for alle sine rettigheder, i tilfælde af svig, levering af ufuldstændige eller forkerte oplysninger, i tilfælde af overtrædelse af disse generelle vilkår og betingelser, misbrug af rettigheder som Hunkemöller-medlem eller enhver anden handling, der forårsager skade på Hunkemöller og/eller firmaets butikker, til at trække medlemskortet tilbage med øjeblikkelig virkning, til at blokere det og/eller til at fjerne enhver gemt rabat og/eller til at annullere ethvert køb foretaget på denne måde. Det samme gælder, når et Hunkemöller-medlem ændrer, forfalsker, undergraver eller beskadiger medlemskortet på nogen anden måde (inklusive hacking) eller forsøge på dette. Bedrageri (eller forsøg på bedrageri) eller enhver anden uautoriseret handling kan blive registreret og kan resultere i, at Hunkemöller-medlemmet nægtes brug af medlemskortet.</p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'> </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>12. Lukning af programmet </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller forbeholder sig retten til når som helst at afslutte medlemskortprogrammet. Hunkemöller-medlemmet vil blive informeret om opsigelsen senest 3 (tre) måneder i forvejen. Indtil datoen for opsigelsen kan Hunkemöller-medlemmet fortsat nyde de nuværende fordele ved medlemskortprogrammet. Efter opsigelse i henhold til dette afsnit vil Hunkemöller-medlemmet ikke være i stand til at udnytte de nuværende fordele ved medlemskortprogrammet. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'> </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>13. Mistet, stjålet eller defekt medlemskort </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>I tilfælde af tab, tyveri eller funktionsfejl på medlemskortet skal Hunkemöller-medlemmet underrette Hunkemöller hurtigst muligt. Medlemskortet spærres derefter, og Hunkemöller sender medlemmet et nyt medlemskort så hurtigt som muligt – gratis. For at modtage et nyt medlemskort skal du ringe 80 25 12 86 (kundeservice) eller besøge en Hunkemöller-butik. Pointsummen på kortet og eventuelle kuponer overføres derefter til det nye kort. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Indtil modtagelse af det nye medlemskort kan et Hunkemöller-medlem bruge fordelene ved medlemskortprogrammet ved at logge ind via hjemmesiden eller appen. Derudover kan butikspersonale slå Hunkemöller-medlemmet op i kassen ved fremvisning af et gyldigt ID. Hvis en tredjepart får uautoriseret (digital eller fysisk) adgang til medlemskortet og/eller login-data, er dette for Hunkemöller-medlemmets risiko. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'> </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>14. Fortrolighed </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller-medlemmets personlige data (herunder de personlige data, der leveres af Hunkemöller-medlemmet under registreringsprocessen i butikken, online eller via appen) behandles i forbindelse med medlemskortprogrammet. Hunkemöller er forpligtet til at beskytte alle personlige data. Læs vores fortrolighedserklæring for at få flere oplysninger om de personoplysninger, som Hunkemöller behandler, og hvordan personoplysningerne bruges i forbindelse med medlemskortprogrammet samt Hunkemöller-medlemmets rettigheder som registreret person. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'> </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>15. Ansvar </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller er ikke ansvarlig for uautoriseret brug – af Hunkemöller-medlemmet eller af tredjeparter – af medlemskortet eller for svigagtig brug af en rabat. Hunkemöller er ikke ansvarlig for tyveri (inklusive hvis Hunkemöller-medlemmets login bruges af uautoriserede tredjeparter), tab, forfalskning eller misbrug af medlemskortet. Hunkemöller refunderer under ingen omstændigheder nogen udestående butikskredit. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'> </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>16. Andre bestemmelser </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Hunkemöller forbeholder sig ret til at ændre disse generelle vilkår og betingelser. På den dato, hvor de ændrede betingelser træder i kraft, udløber alle tidligere generelle vilkår og betingelser. Hollandsk lov finder anvendelse på disse generelle vilkår og betingelser og medlemskortprogrammet. Eventuelle tvister kan udelukkende indgives til den kompetente domstol i Amsterdam. </p> <p style='margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:8.0pt;margin-left:0cm;line-height:107%;font-size:15px;font-family:"Calibri",sans-serif;'>Version: 28-09-2021</p>
Læs mere
-
security
<h1> Security Issues </h1> <p><br /> At Hunkemöller, we consider the security of our systems a top priority. But no matter how much effort we put into system security, there can still be vulnerabilities present.<br /> If you discover a vulnerability, we would like to know about it so we can take steps to address it as quickly as possible. We would like to ask you to help us better protect our customers and our systems.</p> <p><br /> Please do the following:<br /> • E-mail your findings to <a href="mailto:customerservice@hunkemoller.com">privacy@hunkemoller.com</a> with the subject ‘security vulnerability’. <br /> • Do not take advantage of the vulnerability or problem you have discovered, for example by downloading more data than necessary to demonstrate the vulnerability or deleting or modifying other people's data,<br /> • Do not reveal the problem to others until it has been resolved,<br /> • Do not use attacks on physical security, social engineering, distributed denial of service, spam or applications of third parties, and<br /> • Do provide sufficient information to reproduce the problem, so we will be able to resolve it as quickly as possible. Usually, the IP address or the URL of the affected system and a description of the vulnerability will be sufficient, but complex vulnerabilities may require further explanation.<br /> • Do propose a solution to the vulnerability, if known.<br /> </p> <p>• Vulnerabilities that are out of scope:<br /> o Missing security headers, such as X-frame options, CSP, XSS<br /> o SSL certificate and other SSL issues<br /> o Fingerprinting<br /> o Missing account lockout mechanisms, any password brute forcing<br /> o And other vulnerabilities already known to HM and considered low risk </p> <p>• Vulnerabilities that are in scope:<br /> o Injection vulnerabilities<br /> o Privilege escalation<br /> o Remote code execution<br /> o Open, non-public directories<br /> o Exposed customer data</p> <p>• Vulnerabilities in a vendor’s system that exposes HM related data:<br /> o If you find that any data related to HM is or might be exposed due to a vulnerability affecting one of HM’s vendors, you may report it to us. We will make sure to follow up with the relevant service provider. However, please be informed that in such case Rewards as determined by HM will not apply while you still might be eligible for reward from the third-party.</p> <p><br /> What we promise:<br /> • We will respond to your report within 5 business days with our evaluation and the next steps to resolve the issue.<br /> • If you have complied with the above-mentioned conditions, we will not take legal action against you about the report.<br /> • We will handle your report with strict confidentiality, and not pass on your personal details to third parties without your permission.<br /> • We will keep you informed of the progress towards resolving the problem.<br /> • In the public information concerning the problem reported, we will give your name as the discoverer of the problem (unless you desire otherwise), and<br /> • As a token of our gratitude for your assistance, we offer a reward for every report of a serious security problem that was not yet known to us. </p> <p>We strive to resolve all problems as quickly as possible, and we would like to play an active role if needed in the ultimate publication on the problem after it is resolved.</p> <p><br /> Hunkemöller B.V. Sept. 2021</p> <p> </p>
Læs mere
-
Information - Terms & Conditions Ritual - 230
<p><strong><u>Vilkår og betingelser for “Download app’en</u></strong><strong><u>” konkurrencen organiseret af Hunkemöller B.V.:</u></strong><br /> <br /> ● Denne konkurrence er organiseret af Hunkemöller B.V. Konkurrencen er kun åben for Hunkemöller medlemmer. Præmien distribueres af Hunkemöller. <br /> <br /> ● For at deltage i denne konkurrence skal deltageren være et registreret medlem af My Hunkemöller. Vedkommende skal være logget ind på appen, og skal ydermere dele med os, hvad deres yndlings sommeraktivitet er. Konkurrencen gælder for medlemmer med et Hunkemöller medlemskort fra d.07/06-21 til og med d. 11/06-21. <br /><br /> ● Efter d. 11/06-21, vil vinderen blive annonceret, baseret på det mest originale svar. Fra alle deltagende lande, vil Hunkemöller vælge i alt 20 vindere.<br /> <br /> ● Hunkemöller ansatte og/eller ansatte ved tilknyttede partnere kan ikke deltage i konkurrencen.<br /> <br /> ● Hunkemöller vil udelukkende bruge kontaktinformationerne givet af deltagerne til kommunikation i forbindelse med denne konkurrence og for at kunne sende præmien til korrekt adresse.<br /> <br /> ● Vinderen skal være minimum 18 år.<br /> ● Vinderen modtager en (1) Hunkemöller Summer Essentials pakke til en værdi af 580 kr. <br /> ● Præmien kan ikke ombyttes til kontanter eller en anden præmie. Præmien sendes hjem til vinderens private adresses før slutningen af Juni 2021.<br /> <br /> ● Vinderne bliver kontaktet via en personlig e-mail og/eller en privat app besked. Vinderen bliver bedt om at sende sin bh og trusse størrelse samt private adresse, for at modtage præmien. Disse oplysninger gemmes kun for at kunne sende præmien, og slettes efter 2 mdr. For mere information, du kan læse Hunkemöller Privacy Statement her: <a href="https://www.hunkemoller.dk/privacy.html.">https://www.hunkemoller.dk/privacy.html </a> .<br /> <br /> ● Hunkemöller forbeholder sig retten til at ændre, tilføje eller opsige konkurrencen og dens vilkår og betingelser til enhver tid og uden yderligere annoncering.<br /> <br /> ● Hunkemöller kan ikke holdes ansvarlig, på nogen måde, for tab, forsinkelser eller tekniske fejl forårsaget af internetudbydere eller andre deltagende parter.<br /> <br /> ● Ved deltagelse i konkurrencen accepterer deltageren disse vilkår og betingelser, samt enhver beslutning, som Hunkemöller må tage for at garantere et retfærdigt udfald af konkurrencen.<br /> <br /> ● Eventuelle klager om denne konkurrence sendes på skrift til:<br /> Hunkemöller, Attn: Marketing Department, P.O. Box 386, 1200 AJ Hilversum, Netherlands. Hunkemöller vil besvare skriftligt eller telefonisk indenfor 3 uger fra modtagelsen af klagen.<br /> <br /> ● Denne konkurrence er omfattet af hollandsk lov. I Holland er denne konkurrence omfattet af Dutch Advertising Code (Nederlandse Reclamecode) og Code of Conduct for Promotional Games of Chance (Gedragscode voor promotionele kansspelen)</p> <p>Udarbejdet af Hunkemöller B.V. i Hilversum, Netherlands, Juni 2021</p>
Læs mere
-
Disclaimer
<h1>Disclaimer</h1> <p>Denne disclaimer gælder for indholdet og brugen af hjemmesiden www.hunkemoller.dk. I denne sammenhæng vil Hunkemöller gerne henlede din opmærksomhed til det følgende:</p> <p><strong>Ansvarsbegrænsning</strong><br /> Hunkemöller gør sit bedste for at sikre sig, at der ikke er fejl i oplysningerne på hjemmesiden (inklusiv alle produktoplysningerne indeholdt på hjemmesiden). Desværre er det ikke noget, som vi kan garantere. Hunkemöller er ikke ansvarlig for åbenbare fejl og tastefejl. Disse er fejl, som alle forbrugere kan identificere. Har du lagt mærke til nogen? Vi vil sætte pris på, at du meddeler det til os. Send venligst en e-mail til: <a href="mailto:klantenservice@hunkemoller.com">customerservice@hunkemoller.com</a></p> <p><strong>Rettigheder</strong><br /> Hunkemöller, eller den berettigede part, forbeholder sig alle rettigheder, inklusiv copyright/ophavsret og varemærkeret, retten til billeder og portrætter og/eller alle andre immaterielle rettigheder, med henvisning til alt der vises på hjemmesiden. Dette inkluderer tekst, illustrationer/billeder og grafisk materiale. Ingen af disse rettigheder overføres til besøgende/brugere af hjemmesiden. Kopiering af denne hjemmeside, eller dele af den, reproduktion eller lagring af den på enhver anden måde, eller at gøre den tilgængelig for andre er ikke tilladt uden Hunkemöllers eksplicitte og skriftlige samtykke. En tilladelse er ikke påkrævet i forhold til en personlig, ikke-kommerciel brug.</p> <p><strong>Ændringer</strong><br /> Hunkemöller er, på et hvilket som helst tidspunkt og uden forudgående bekendtgørelse, berettiget til at ændre i oplysningerne på denne hjemmeside inklusiv teksten i denne disclaimer. Vi anbefaler derfor, at du jævnligt undersøger, om oplysningerne på denne hjemmeside er blevet ændret.</p> <p>Hunkemöller B.V. 2025</p> <p> </p>
Læs mere
-
Information - Terms & Conditions - 230
<p><u><strong>Vilkår og betingelser for konkurrencer arrangeret af Hunkemöller B.V.</strong></u></p> <p>• Denne konkurrence er arrangeret af Hunkemöller B.V. Kun eksisterende medlemmer eller nye medlemmer af My Hunkemöller-programmet kan deltage. Gaven vil blive uddelt af Hunkemöller.<br /> • For at kunne vinde denne konkurrence skal deltageren allerede være medlem eller have tilmeldt sig som nyt medlem af My Hunkemöller-programmet for at kunne vinde konkurrencen.<br /> • Man kan deltage i konkurrencerne om gevinster på følgende måde:<br /> 1. Bliv medlem og vind<br /> 2. Køb, indløs en kupon og vind<br /> 3. Download app'en, besvar et spørgsmål i app'en og vind<br /> • Efter afslutningen af konkurrencen vil vinderne blive udvalgt tilfældigt fra alle deltagende lande.<br /> • Hunkemöllers medarbejdere, partnere eller tilknyttede virksomheder kan ikke deltage i denne konkurrence.<br /> • Hunkemöller vil bruge de oplysninger, som deltagerne i denne konkurrence har givet, til at kommunikere om denne kampagne og sende den rigtige præmie.<br /> • Denne konkurrence er forbudt for mindreårige under 18 år.<br /> • Vinderne vil modtage en præmie i form af gavekort, goodiebags eller varer fra en bestemt kollektion.<br /> • Hunkemöller har ret til at ændre præmierne uden varsel.<br /> • Præmien kan ikke ombyttes til kontanter eller til en anden gave. Præmien sendes til kundens personlige adresse inden for en måned efter deltagelsen.<br /> • Vinderne vil blive informeret via e-mail eller via en besked i Hunkemöller appen.<br /> • Den udvalgte vinder skal reagere inden for 5 arbejdsdage på beskeden, ellers bortfalder retten til præmien. Hunkemöller kunne bede deltagerne om at oplyse deres bh-størrelse, trussestørrelse og adresseoplysninger (herunder telefonnummer og e-mailadresse) for at modtage gaven. Disse data vil kun blive gemt med henblik på at sende præmien til vinderen.<br /> • For yderligere oplysninger, se venligst Hunkemöllers erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger: <a href="https://www.hunkemoller.dk/privacy.html">https://www.hunkemoller.dk/privacy.html</a><br /> • Hunkemöller har ret til at ændre vilkårene og betingelserne for denne konkurrence og til at afslutte den til enhver tid uden varsel.<br /> • Hunkemöller kan på ingen måde holdes ansvarlig for forsinkelser eller tekniske problemer forårsaget af internetudbydere eller af deltagerne.<br /> • Ved at deltage i denne konkurrence erklærer deltagerne, at de accepterer vilkårene og betingelserne samt de beslutninger, der træffes af Hunkemöller for at sikre et retfærdigt resultat.<br /> • Kommentarer/indsigelser vedrørende denne konkurrence kan fremsendes via vores kontaktformular: <a href="https://www.hunkemoller.dk/contact">https://www.hunkemoller.dk/contact</a><br /> • Denne konkurrence er underlagt de Hollandske love om reklamekodekset (Nederlandse Reclamecode) og loven om hasardspil (Gedragscode voor promotionele kansspelen).<br /> • Ved at deltage accepterer deltagerne vilkårene og betingelserne for denne konkurrence.</p> <p>Oprettet af Hunkemöller International B.V. i Hilversum, Nederlandene, juni 2022.</p>
Læs mere